Администратор офиса, личный помощник, ассистент руководителя, делопроизводитель, менеджер по работе

Персонал в Луцк. Офісний персонал

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:
  • договірна
  • часткова зайнятість
  • без опыта
  • Луцк

Досвід роботи

    Володіння мовами: Англійська - базовий рівень (зі словником), Російська - вільно (Можу проходити співбесіду на цій мові); Українська - рідна (можу проходитиспівбесіду на цій мові).
    Курси: закінчила у 2007 році комп'ютерні курси і здобула професію оператора комп'ютерного набору. Вільно володію ПК

    Додаткова інф.:Практичний досвід роботи з комп’ютером.
    Є автором 2-х друкованих наукових праць у фахових політолологічних виданнях України та 1 наукової праці у закордонному виданні (Лондон).
    Маю права водія та досвід керування автомобілем.

    Особисті якості: Відповідальна, цілеспрямована, врівноважена, доброзичлива, комунікабельна, вмію аналізувати та логічно мислити. Шкідливих звичок не маю.

    Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, Луцьк, бібліотека на Jobs.uaрр.).
    Досвід роботи:
    - робота у спеціалізованій програмі УФД.Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, Луцьк, спеціаліст документознавства та інформаційної діяльності на Jobs.uaрр.).
    Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, Луцьк, аспірантка кафедри 'Політології та державного управління' на Jobs.uaдо сьогодні)Виробнича практика у Луцькій міській раді (відділ канцелярії) (6 тижнів)
    Корисні посилання

    Или посмотрите резюме на Jobs.ua

    Подивіться схожі вакансії на Jobs.ua