Администратор, офис-менеджер

Персонал в Киев. Офисный персонал

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:
  • 4 000 грн.
  • полный рабочий день
  • без опыта
  • Киев

Досвід роботи

    Знання іноземних мов:
    Українська (вільне володіння)
    Російська (вільне володіння)
    Англійська (базовий) якщо робота потребує готова піти на курси Французька (базовий)
    Володіння комп’ютером: досвідчений користувач (закінчила курси,маю диплом)
    Програми якими володію (World, Exel, 1С,та додаткові різних типів)
    ПрАТ «Українська технологічна компанія» - виробниче підприємство
    2013р.- 2014р.
    березень 2013-червень 2014 займала посаду адміністратора
    грудень 2013 – листопад 2015 займала посаду помічник юрисконсульта
    Посадові обов’язки:
    - Планування командировок (як по Україні так і за кордоном), підготовкою документів для віз, бронювання квитків та готелів , слідкувала за особистими зустрічами директорів.
    - Замовлення канцтоварів, ремонт оргтехніки, замовлення їжі у офіс, організація корпоративів. Працювала з дизайнерами по розробці фірмових папок,календарів,буклетів та сайту.
    - Працювала з базою 1С (8), виписувала доручення на товари які купувала компанія, роздруковувала платіжні доручення,проводила командировки, робила накази на переведення та накладні на переміщення, вела журнал запису трудових книжок.
    - Займалась підготовкою документів до суду.
    - Відповідала на вхідні листи від судів, компаній та інших підприємств.
    - Перевіряла договори підряду та додаткові угоди до основних договорів.
    - Встановлювала правила внутрішнього трудового розпорядку підприємства;
    - Була присутня на переговорах та ділових бесідах.
    - Займалась оформленням та подачею на державну реєстрацію зміни до статутних документів підприємства;
    Додатково виконувала завдання які отримувала від головного юриста та адвоката фірми.
    Деснянське РУ ГУ МВС України у м. Києві – правоохоронні органи
    на Jobs.uaересень 2012р.-березень 2013р.
    Підрозділ слідчого управляння
    Займала посаду помічник слідчого
    Посадові обов’язки:
    - Вносила відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань.
    - Виявляла джерела обставин, що могли свідчити про вчинення кримінального правопорушення;
    - Пояснювала усім суб’єктам досудового слідства їхні права та забезпечувала реалізацію цих прав;
    - Виконувала доручення старшого слідчого щодо забезпечення профілактики правопорушень, вносила до органів місцевої влади, підприємств, установ та організацій подавань про необхідність усунення причин та умов, що сприяють вчиненню правопорушень.
    - Виїжджала на місця злочинів та записувала дані потерпілих.
    Будинок Краси "J'Adore"
    на Jobs.uaберезень 2011р.-червень 2012р.)
    Займала посаду заступник директора
    Посадові обов’язки:
    - Приймала на роботу і звільняла за наказом директора.
    - Виконувала та розпорядження директора.
    - Вирішує питання, які стосувались фінансово-економічної та виробничо-господарської діяльності фірми.
    - Доручала ведення окремих напрямків діяльності іншим посадовим особам
    - Контролювала всіх співробітників будинку краси.
    - Забезпечувала виконання всіх зобов'язань перед постачальниками, замовниками і кредиторами, включаючи установи банку, а також трудових договорів.
    - Затверджувала штатний розклад фірми, встановлювала посадові оклади та надбавки щокварталу або в міру необхідності.
    - Здійснювала контроль за порядком обліку надходження і витрачання коштів, використанням матеріальних цінностей.
    - Представляла інтереси фірми у взаємовідносинах з клієнтами.
    - Вивчаючи інформацію про нові засоби для роботи, разомОсвітньо-кваліфікаційний рівень
    Бакалавр
    Дніпропетровський Національний Університет Внутрішніх Справ
    Факультет правознавства (напрям підготовки-кримінальне право)
    2009р.- 2013р.
    на Jobs.uaденна форма навчання (курсант),
    на Jobs.uaзаочне відділення (слухач)
    Маю намір навчатись далі, якщо того буде потребувати робота.



    Jobs.ua: