Маркетолог, рекламіст, помічник маркетолога

Персонал в Киев. Реклама, маркетинг, PR

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:
  • Образование:
  • 12 000 грн.
  • полный рабочий день
  • 11 лет 2 мес
  • Киев
  • ТІСІТ

Опыт работы

  • Маркетолог ПП Наша Аптека Брендування та ребрендінг аптек під бренд «А+» та «Наша аптека» ( розробка, та обрахунок макетів, робота з підрядниками, забезпечення нових об’єктів всіма необхідними рекламними матеріалами, та навігацією, контроль термінів здачі об’єктів- всього 54 аптеки з них самостійно 18), супровід аптек до відкриття (повітряні кульки, флаєра, промоутери, газети, радіо, місцеве ТБ, афішування, організація святкових заходів з подарунками, імейл та смс- розсилка). Проведення контролю справності та за потреби ремонту/заміни зовнішньої та внутрішньої реклами. Робота в команді по системі лояльності для клієнтів та співробітників. Поточне забеспечення рекламними матеріалами аптек (безкоштовні пакети, шелфтокери, різноманітні витратні ПОС матеріали і т.д.). Робота з підрядниками по всіх рекламних напрямках (поліграфія, масмедіа, промо, і т.д.). Налагодження логістики рекламних матеріалів, та ведення їх складського обліку. Виконання дизайнерської роботи (редагування наявних макетів, створення нових макетів в корпоративному стилі і т.д.). Ведення щомісячної рекламної газетки(робота з дизайнером на фрілансі, виготовлення газетки з сирого списку під ключ). За погодженням з керівництвом розробка нових активностей, та впровадження в роботу акцій, їх супровід (анонсування, тощо). Заливка акцій в АНР, та співпраця по даних питаннях з програмістами. Розробка і втілення нестандартних інженерних рішень та підходів(розроблено три нових типи підставок під продукцію, вдосконалено значну кількість наявних рекламних носіїв). Вся робота виконувалась згідно закону України про Рекламу, розпоряджень органів місцевого самоврядування та контролюючих органів.
  • фрілансер, підприємництво Фріланс По Фрілансу: копірайтинг, рерайтинг, переклад та вичитка текстів з англійської та польської мови, розміщення оголошень, дослідження ринку. Рекламна підтримка при відкритті магазину; консультування в сфері реклами, допомога в підборі підрядників, розрахунок необхідної кількості ПОС-матеріалів та оптимальних каналів комунікації, підбір рекламних площ з розрахунком максимального контакту, та розміщення на них реклами замовника, організація мерчандайзингу, робота в Photoshop реставрація, редактування та опис фото; створення макетів буклетів, флаєрів, плакатів; банери для соцмереж, та сайтів; організація відправки посилок перевізниками, організація роботи кур’єрів, промоутерів, аніматорів; вирішення проблемних питань з клієнтами, тощо. Приватне підприємництво(в співпраці - сфера торгівлі, сфера послуг)
  • Трейд-Маркетолог Орімі Трейд ЛТД Маркетингова підтримка 14 регіонів України. Розробка і впровадження трейд-маркетингових заходів. BТL, АТL. Ґрунтовне дослідження ринку збуту. Торговий маркетинг. Аналіз конкурентного середовища, оцінка конкурентних переваг. Використання при аналізі даних: «Nielsen», «Саtа», «Spот», «Д3», «1C», зовнішніх даних досліджень та даних збору полів. Розробка механік акцій: • на кінцевого споживача (подарунок за покупку); • клієнтів роздрібних та гуртових; • торгового персоналу. Спрямування мотивації на збільшення нумеричної дистрибуції, збільшення обсягів закупівель, покращення представленості. Іміджові акції – підвищення лояльності. Планування Маркетингового бюджету по регіонам, планування і проведення маркетингових заходів по регіональним мережам (Барвінок, Брусниця…); (газети, буклети, борди, тв. – на автостанціях, вокзалах, радіо в мережах ). Пошук і підбір підрядників по регіонам, заключення договорів, ведення документації. Брендування тт. (Банери, вітрини, лайтбокси, нестандартні форми реклами), вуличних засобів комунікації (сітілайти), транспорту, і комплексів (Буковель). Ексклюзивне представлення в закладах харчування. Складання маркетингових і рекламних договорів. Спільна реклама. Нестандартні засоби просування торгових марок – мотосемплінг, планування та участь в фестивалях, святах . Розробка нестандартних проектів реклами (партизанський маркетинг, нові засоби комунікації QR-коди).
  • Супервайзер ТОВ Кемпінг Супервайзер підрозділу «Регіональних мерчендайзерів» (5 чоловік в підпорядкуванні) в відділі маркетингових досліджень , та з 5. 2010 р. по 10. 2010 р. по сумісництву ТВО начальника відділу «Регіональних промоутерів-консультантів» (40 -45 чоловік в підпорядкуванні) в ТОВ «Кемпінг». Обов’язки: Розробка і проведення акцій місцевого рівня; Замовлення сувенірної продукції і POS – матеріалів; Брендування тт.; Розробка коротко і середньострокових планів роботи підпорядкованого підрозділу, коригування маршрутів; Ведення документації; Перевірка персоналу; Перевірка звітності (в т. ч. фінансової); Пошук та підбір персоналу на місцях; Розробка стандартів мерчерндайзингу; Проведення семінарів і тренінгів для клієнтів як на робочих місцях так і в спеціально відведених приміщеннях (кафе, зали). Займався як організацією підготовки до семінарів - підбір і оренда приміщень, закупка і організація кофебрейків, підготовка до показу зразків техніки та робота з проектором, підготовка навчальних матеріалів; так і навчальним процесом - викладенням матеріалу слухачам, з подальшою перевіркою засвоєння; Налагодження контактів з представниками контрагентів; Розробка анкет, організація опитувань клієнтів.
  • Мерчендайзер ТОВ Кемпінг Проведення опитувань, виявлення проблемних питань, та сприяння їх вирішенню; Участь у виставках побутової техніки; Тривала робота в відрядженнях по всій території України; Проведення, та первинний аналіз зрізу цін; Збір систематизація і аналіз інформації про склад регіональних ринків збуту, конкурентів, мереж; Проведення заходів мерчандайзингу на місцях;
Отримання цікавої роботи про яку з гордістю можна сказати – улюблена.Туризм, походи в гори, експедиції, участь в фестивалях, література, спорт, історія, філософія. Розробка і впровадження цікавих ідей по рекламі. Літераторство, віршування. Вивчення англійської, вдосконалення навиків в Photoshop.

брендування торгових точок (ребрендинг, та відкриття);

забезпечення тт рекламними матеріалами (флаєра, буклети, шелфтокери, воблери);

розробка та редагування макетів в графічних редакторах;

робота з зовнішньою та внутрішньою рекламою (борди, лайтбокси, клік системи);

розміщення реклами в ЗМІ (газети, журнали, радіо);

розробка та проведення активностей (акції, промозаходи, свята, дегустації, розіграші);

робота з підрядникам (підбір підрядників, формування завдань, контроль виконання);

система лояльності (бонусна программа для клієнтів і для працівників);

робота над щомісячною рекламною газетою;

організація маркетингових досліджень (анкетування, опитування, таємний покупець);

заходи спрямовані на підвищення продаж і впізнаваності ТМ;

проведення тренінгів та семінарів по продукції;

організація роботи відділу мерчендайзингу, підбір, перевірка, за потреби навчання персоналу.

Photoshop (середній рівень, та продовжую вивчати), Corel Drаw (початковий рівень, вдосконалюю),

Образование / Дополнительное образование

  • ТІСІТ Економіка підприємства