Фахівець аналітики, операційного обліку та звітності; Оператор 1С

Персонал в Киев. Бухгалтерия, финансы, учет/аудит

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:
  • 4 000 грн.
  • полный рабочий день
  • без опыта
  • Киев

Досвід роботи

    Англійська мова (Високий рівень);
    Впевнений користувач ПК (MS Office, Outlook, Internet), 1С (версія 7. 7);
    Знання оргтехніки (ксерокс, факс, принтер, сканер).
    Жовтень 2013 р.- по теперішній час
    ПрАТ «СК «Статус»
    Посада – провідний фахівець відділу аналітики, операційного обліку та звітності.
    Посадові обов’язки:
    1.Внесення договорів страхування в систему страхового обліку;
    2.Виконання роботи щодо вчасної ідентифікації всіх страхових платежів за укладеними компанією договорами страхування, відображення їх у базі, внесення данних і змін до них;
    3.Контроль за своєчасною передачею бланків суворої звітності;
    4.Перевірка та ведення обліку актів виконаних робіт, звітів співробітників та агентів компанії;
    5.Формування актів комісійної винагороди та звітів страховим агентам;
    6.Нарахування комісійної винагороди страховим агентам відповідно до актів виконаних робіт;
    7.Консультація та надання інформації фахівцям відділів продажу щодо змісту пролонгації договорів;
    8. Робота з достроким припиненням та переоформленням договорів страхування;
    9.Організація зберігання страхових договорів, нормативних актів, наказів та інших документів.

    Листопад 2011р. – Жовтень 2013р.
    ПрАТ «СК «Статус»
    Посада – фахівець відділу аналітики, операційного обліку та звітності.
    Посадові обов’язки:
    1.Внесення в базу даних компанії договорів страхування;
    2.Виконання роботи щодо вчасної ідентифікації всіх страхових платежів за укладеними договорами страхування (опрацювання банківських виписок);
    3.Організація зберігання страхових договорів, нормативних актів, наказів та інших документів.

    Червень – вересень 2011 р.
    ПрАТ «СК «Статус»
    Посада – адміністративний секретар
    Посадові обов’язки:
    1.Прийом і розподіл телефонних дзвінків;
    2.Організація діяльності офісу;
    3.Прийом, реєстрація, зберігання та розсилка вхідної, вихідної і внутрішньої кореспонденції;
    4. Підготовка і узгодження зі структурними підрозділами проектів окремих наказів, листів, відрядних посвідчень і інших документів;

    Червень – жовтень 2010 р.
    ТД «Арда»
    Посада – Продавець-консультант, промоутер.
    Посадові обов’язки:
    1.Інформування відвідувачів торгового центру про рекламні акції та їх умови;
    2.Залучення покупців до акцій і спонукання до здійснення покупки товару;
    3.Контроль за наявністю акційної продукції;Освіта:
    2007р. – 2011р
    Київський Славістичний Університет
    Спеціалізація – міжнародні відносини; Кваліфікація – фахівець з країнознавства (диплом з відзнакою).

    2011р. – 2013р.
    Київський Славістичний Університет
    Спеціалізація – міжнародні відносини; Кваліфікація – політолог-міжнародник, перекладач (диплом з відзнакою).

    Корисні посилання

    Резюме на Jobs.ua

    Подивіться схожі вакансії на Jobs.ua


    Jobs.ua: