Менеджер проекта

Персонал в Киев. Торговля, продажи, закупки

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:
  • 15 000 грн.
  • полный рабочий день
  • без опыта
  • Киев

Досвід роботи

    вміння керувати персоналом, організаторські досвід роботи, особиста відповідальність, наполегливість, високий рівень комунікабельності, працездатність, цілеспрямованість, вміння ввести переговори, аналітичне мислення, досвід роботи з великим обсягом інформації, стійкість у стресових ситуаціях, вміння працювати як в команді так і самостійно для досягнення кінцевого результату, здатність приймати рішення у нестандартних ситуаціях.
    Досвід роботи:
    2010 р. – по теперішній час – ДП “Українські спеціальні системи” на посаді Заступник начальника Центру сертифікації ключів.
    Основні обов’язки: організація роботи центру, пошук і підбір працівників для роботи у центрі, контроль за роботою центру та працівників (в т.ч. колцентру), відстеження і розробка цінової політики, ведення документообігу центру, активний пошук та залучення клієнтів на комплексне обслуговування, проведення успішних переговорів з корпоративними клієнтами, написання проектів договорів та подальше їх погодження та укладення, надання клієнтам послуг в рамках укладених договорів, залучення до співпраці нових клієнтів, підтримка існуючої клієнтської бази, робота з проблемною заборгованістю, здійснення аналізу фінансових результатів, розробка рекомендацій та приймання рішень, постійний моніторинг ринку та нормативноправової бази. Підготовка документів та здійснення відповідної процедури для отримання акредитації центру. Досвід ведення офіційного листування з підприємствами, установами, організаціями, клієнтами, партнерами, комерційними структурами, розробка різних документів підприємства.

    2007 р. – 2010 р. – ВАТ “Національний депозитарій України” на посаді провідний економіст.
    Основні обов’язки: проведення переговорів з клієнтами з метою надання послуг електронного цифрового підпису, погодження та укладення договорів з клієнтами та додаткових угод, контроль за їх виконанням, ведення обліку договорів, відстеження боржників тощо. Ведення офіційного листування з підприємствами, установами, організаціями, написання, документів: положення, порядки, інструкції, проекти наказів, службові записки тощо, підготовка документації для проведення державних закупівель, написання проектів договорів, додаткових угод, актів виконаних робіт (наданих послуг), контроль за термінами виконання договорів з різних напрямків діяльності.

    2005 р. – 2007 р. - ТОВ “Лінком” - заступник директора з економічних питань.
    Основні обов’язки: ведення повного документообігу підприємства, підготовка та проведення тендерів з різних напрямків, проведення маркетингових досліджень, укладення договорів з постачальниками та замовниками, контроль за термінами виконання договорів. Ведення офіційного листування з підприємствами, установами, організаціями, клієнтами, партнерами, комерційними структурами.

    2002 р. – 2005 р. - “Газпромторг” (філія АТ Укргазпром м. Київ) - асистент фінансового директора по зв’язкам з громадськістю.

    Знання мов: українська та російська – високий професійний рівень знань та навичок; англійська – вище середнього рівень знань і навичок.

    Робота з ПК - вільно (Word, Excel, PowerPoint, Internet тощо).- 2000р. - 2005р. – отримана економічна освіта. Диплом Магістра ДВНЗ “Київського національного економічного університету імені В.Гетьмана” за спеціальністю “Економіка та підприємництво/Облік та аудит” (денна форма).
    - 2001р. - 2004р. отримана юридична освіта. Диплом Магістра ДВНЗ “Київського національного економічного університету імені В.Гетьмана” за спеціальністю “Право/Правознавство”.



    Jobs.ua: