Офіс-менеджер, помічник керівника відділу, менеджера, аналітика, економіста

Персонал в Киев. Бухгалтерия, финансы, учет/аудит

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:
  • договірна
  • полный рабочий день
  • без опыта
  • Киев

Досвід роботи

    - робота з первинною документацією, прихідні та розхідні, податкові накладні та коригування до них, рахунки, довіреності, договори;
    - робота з касою та банком (Клієнт –банк, платіжні доручення, виписки) контроль платежів, та взаєморозрахунків з дебіторами та кредиторами (акти звірок, взаєморозрахунків);
    - підбір персоналу, та ведення кадрового обліку, нарахування заробітної плати;
    - ведення складського обліку, інвентаризація, списання;
    - робота з клієнтами (опрацювання замовлень по телефону, факсу та Інтернету, консультування клієнтів) вирішення спірних питань на нестандартних ситуацій з поставками товару;
    - пошук та проведення переговорів з партнерами, підготовка комерційних пропозицій, робота з постійними клієнтами, підписання та ведення договорів;
    - моніторинг та аналіз ринку та складання баз даних товарів, клієнтів (Інтернет), контроль залишків товарів та планування поставок, контроль виконання планів продажу, проведення маркетингових досліджень;
    - розробка рекламної продукції, та маркетингової стратегії для нових торгових марок, і удосконалення існуючих, підготовка та збір інформації для розробок макетів статей, буклетів, наповнення сайту компанії та іншої рекламної продукції, робота з рекламними та поліграфічними компаніями.
    - планування та аналіз виконання фінансово-господарської діяльної підприємства, контроль правильності складання первинної документації, та оформлення договорів, контроль роботи менеджерів з продажу, складання звітності статистичної, податкової та іншої управлінської звітності.
    - організація робочого процесу при оптимальній затраті робочого часу та ресурсів, з орієнтацією на досягнення максимального результату.
    Більше 3 років досвід роботи на посаді фінансиста, аудитора (за сумісництвом економіст) Обов’язки:проведення аудиту фінансово-господарської діяльності підприємств агропромислового комплексу, з метою надання пропозицій керівництву для прийняття доцільних та вірних управлінських рішень, фінансове планування господарської діяльності підприємств, кредитування підприємств АПК та страхування сільськогосподарських ризиків.

    Більше 1 року досвід роботи на посаді економіста-маркетолога. Обов’язки: Моніторинг закордонного ринку; пошук нових перспективних напрямків розширення асортименту продукції; переговори з виробниками; розробка та підписання договорів поставки; аналіз ринку України; калькуляція собівартості продукції; розробка широкого асортименту рекламної продукції для нових брендів, та розширення асортименту уже існуючих; проведення та написання маркетингових досліджень та удосконалення маркетингової стратегії компанії. Додаткові обов’язки: підбір управлінського персоналу, робота з договорами, та іншою юридичною документацією, ведення аналізу ефективності роботи менеджерів компанії, робота з дизайнерами та поліграфічними компаніями, спілкування з клієнтами, та інші завдання керівництва.


    5 років досвіду роботи на посаді бухгалтера, та заступника головного бухгалтера. Обов’язки: ведення бухгалтерського та управлінського обліку, калькуляція собівартості продукції, планування бюджету підприємства, контроль та аналіз виконання бюджету. Ведення кадрів (600 чол.), та розрахунок заробітної плати, зведення інформації по зарплаті у фонди соціального страхування та податкову інспекцію. Також є досвід роботи з первинною документацією, касою, та безготівковими розрахунками також зведення статистичної звітності, та взаєморозрахунків з постачальниками. на Jobs.uaрр.
    Луцький Національний Технічний Університет
    Волинський Національний Університет ім. л. Українки
    Спеціаліст з фінансів


    Знання ПК: володію мовами: українська (рідна), російська (вільно), англійська (Intermediate), досвідчений користувач - 1С 7. 7 торгівля склад, 1С Підприємство 8. 2, M.E.D.O.K., MS Office (Word, Exсel, Access, Power Point, Outlook), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera) і E-mail (Outlook Express, Bat), навички роботи з офісною технікою (факс, принтер, сканер, ксерокс). Знання діловодства.

    Корисні посилання

    Резюме на Jobs.ua

    Подивіться схожі вакансії на Jobs.ua


    Jobs.ua: