Інженер-конструктор (авіапроектування), iнженер-механік, керівник відділу

Персонал в Киев. Производство

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:
  • Освіта:
  • договірна
  • 18 рок. 4 міс.
  • Киев
  • Харківський авіаційний інститут.

Досвід роботи

  • Начальник відділу силових установок. Провідний конструктор з силових установок ТОВ «СОФТЕКС-ІНВЕСТ» <p>- організаційне управління відділом з проектування силових установок літаків та гелікоптерів<strong>;</strong></p> <p>- проектування силових установок та їх систем для літаків і гелікоптерів; </p> <p>- супровід експлуатації силових установок літаків та гелікоптерів</p> <p>-проектування силових установок та їх систем для літака V-24, VP12 (на базі двигуна ROTAX912), та гелікоптера VV-2 (на базі турбовального двигуна TS-100), гелікоптера V-22 (на базі двигунів VIKING 110), гелікоптера V52 (на базі двигунів R300) ; </p> <p>- комплектування та монтаж на літаки та гелікоптери силової установки та її систем;</p> <p>- льотні сертифікаційні випробування силових установок у складі літака та гелікоптера;</p> <p>-супровід експлуатації силових установок авіаційної техніки.</p>
  • Керівник науково-технічного бюро. Інженер-технолог Державне підприємство <p>- освоєння ремонту нових типів гелікоптерів;</p> <p>- проведення переговорів щодо укладення договорів;</p> <p>- розробка та впровадження спільно з науково-дослідними інститутами Харкова оснащення та пристосувань для виготовлення ремонтних комплектів авіаційної техніки (гелікоптерів та їх агрегатів);</p> <p>-підбір, дослідження та заміна сировини, матеріалів радянського виробництва на закордонні матеріали-аналоги, що використовуються при ремонті.</p> <p>- технологічний супровід ремонту та випробувань агрегатів авіаційної техніки ;</p> <p>- впровадження технологічних процесів ремонту та випробувань агрегатів авіаційної техніки;</p> <p>- розробка оснащення, пристосувань і стендів для ремонту та випробування агрегатів авіаційної техніки;</p> <p>- узгодження технічних питань з розробником агрегатів авіаційної техніки;</p> <p>- раціоналізаторська робота з удосконалення технологічних процесів та обладнання;</p> <p>- навчання робітників при освоєнні ремонту нової техніки;</p> <p></p>
Прагну реалізувати свій професійний потенціал у сфері авіаційного проектування, брати участь у розробці сучасних літальних апаратів і вдосконалювати інженерні рішення. Цікавить стабільна робота в команді .
Шукаю роботу,- володію засобом для автоматизованого проектування в 3D CATIA V 5, SOLIDWORKS 3D CAD;
- пройшов навчання на Чеському заводі PBS і отримав сертифікат на право обслуговування турбовального двигуна TS- 100;
- знання авіаційних нормалей, ОСТів, стандартів ДСТУ, ГОСТ, ISO;
-досвід роботи з технічною документацією;
-досвід стрворення нормативної документації;
-досвід випробувань дослідних зразків, аналізі результатів, внесенні змін у конструкторську документацію за результатами тестів;
- володію українською та російською англійською - читаю та перекладаю за допомогою словника (або за допомогою програм-перекладачів);
- досвідчений користувач ПК (тестування системи, ремонт, перевстановлення операційних систем Windows, MS Office, Ubuntu, встановлення та використання програмного забезпечення текстового, графічного, мультимедійного, програм для Інтернету, антивірусний захист);


Освіта / Додаткова освіта

  • Харківський авіаційний інститут. Факультет авіаційного двигунобудування (з відзнакою).
  • Виборзьке авіаційно-технічне училище. : технік-механік з експлуатації гелікоптера і двигуна (з відзнакою) (Мі-2, Мі-8)
Корисні посилання

Или посмотрите резюме на Jobs.ua

Подивіться схожі вакансії на Jobs.ua