Руководитель

Персонал в Львов. Производство

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:
  • Освіта:
  • 22 000 грн.
  • 10 рок. 8 міс.
  • Львов
  • Львівський політехнічний інститут

Досвід роботи

  • Заст. директора ТзОВ″Гранула

    Оперативне керівництво виробництвом, постачанням, збутом , взаємодія з державними установами.

  • Директор сервісної служби ВАТ

    керівництво сервісною службою товариства,мех.майстернею,електро-,водо-,тепло постачанням автопарком,логістикою,

Додатково: знання комп'ютерної , радіо- та теле- техніки; продукція деревообробки , металопрокат ,профілі і конструкціі з ПВХ та алюмінієві ,буд.матеріали , вироби металообробки та ковальства; посвідчення водія; власний автомобіль.

Стельмах Сергій Олександрович

Освіта: вища, технічна,з відзнакою.
” Менеджмент та управління персоналом” - “Американський Фонд Розвитку”, Болгарія у 1991 р.
”Бухоблік та економіка підприємства” - Інститут Бізнесу НКФ “МЕНЕДЖЕР”, у 1998 р.
Особисті якості: Порядність , висока працездатність, лідерські та організаторські здібності; системний підхід до постанови завдань, організація роботи " команди"; професійний рівень комунікабельності , ініціативний, ,аналітичне мислення, здібності до навчання.
Професійний досвід: загальне та локальне керівництво структурними підрозділами: постановка завдань, організаційнний менеджмент, організація контролю постачання, виробництва і збуту; маркетинг постачальницьких та збутових пропозицій; розробка логістичних технологій, постачання ?з коліс?; робота з державними та контролюючими органами; вирішення адміністративно-господарських та виробничих питань; досвід вирішення конфліктних ситуацій ;організація гуртової та роздрібної торгівлі; аналіз сегментів ринку; налагодження ділових стосунків ;підбір персоналу; організація роботи персоналу підприємства для досягнення необхідних результатів; контроль за виробничим процесом; досвід роботи в комерційних структурах на керівних посадах 15 років, досвід керування колективами до 200 працівників; підготовка, заключення та виконання договорів в тому числі в області ЗЕД; базові знання бухобліку та ведення бух.документації.
Професійні компетенціі: бізнес планування ; маркетинг ,оцінка ринку і стратегіі развитку фірми , разробка та впровадження постачальних і збутових технологій, політика ціноутворення и т. п. ; управління продажами : методи, умови і форми роботи з клієнтами; стимулювання та підтримка рівня продаж, каналів постачання , сбуту і т. д. ; управління персоналом: системне управління по цілям і завданням, власні напрацювання по навчанню персоналу.
Додатково: : ПК-Word, Excel , Internet, Outlook, Norton, засади 1С; польська вільно; знання комп?ютерної ,радіо- та теле- техніки; продукція деревообробки , металопрокат ,профілі і конструкціі з ПВХ та алюмінієві,буд.матеріали , вироби металообробки та ковальства; посвідчення водія; власний автомобіль.



Освіта / Додаткова освіта

  • Львівський політехнічний інститут


Jobs.ua: