Руководитель

Персонал в Львов. Реклама, маркетинг, PR

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:
  • Образование:
  • 45 000 грн.
  • повний робочий день
  • 24 лет 2 мес
  • Львов
  • Торгово Экономический Университет

Опыт работы

  • Викладач з маркетингу НЛТУ України <p>Викладач з дисциплін маркетинговий менеджмент та маркетингова політика комунікацій</p> <p>Є відстрочка від мобілізації.</p>
  • заступник директора ФОП Моран <p>1.Організація роботи агенства (реєстрація, розробка документації, навчання та організація роботи персоналу).<br />2.Ведення переговорів та заключення договорів з партнерами.<br />3.Обробка інформації, отриманної після відвідування вітчизняних та міжнародних виставок та ярмарок.<br />3.Створення конкурентноздатного продукту фірми на ринку відмінного від конкурентів (NPD).<br />4.Керування колективом.<br />5.Впровадження CRM системи в роботу фірми. SWOT аналіз підприємства, аналітика ефективності рекламних компаній підприємства, аналіз ефективності їх роботи для планування та впровадження маркетингової політики комунікацій з партнерами та потенційними клієнтами, впровадження трендів ринку FMCG.<br />6.Корегування маркетингової стратегії фірми.<br />7.PR компанії підприємства, брендінг.</p>
  • Директор з маркетингу ПП Баст <p>1.Моніторинг ринку туристичних та транспортних послуг м.Львова.<br />2.Розробка стратегії фірми на ринку.<br />3.Створення конкурентноздатного продукту фірми на ринку відмінного від конкурентів (NPD).<br />4.Керування колективом.<br />5.Впровадження CRM системи в роботу фірми. Аналіз ефективності їх роботи для планування та впровадження маркетингової політики комунікацій з партнерами та потенційними клієнтами.<br />6.Розробка та запуск рекламної компаній фірми, аналітика ефективності тих компаній (ROI, CPA, CPC, CTR, ROAS тощо), моніторинг маркетингових активностей (KPI).<br />7.Виявлення помилок та корегування маркетингової стратегії фірми.<br />8.Підготовка PR компаній підприємства, брендінг.<br />9.Моніторінг та впровадження трендів ринку FMCG.</p>
  • Директор з маркетингу ПП Оазис <p>1.Розробка стратегії фірми на ринку.<br />2.Промошн послуг (послуги дизайну та ремонту під ключ, послуги мережі СПА центрів) на ринку, моніторинг конкурентів, SWOT аналіз підприємства.<br />3.Управління відділом маркетингу.<br />4.Робота над рекламною компанією фірми, аналітика її ефективності.<br />5.Розробка концепції поведінки фірми з потенційними клієнтами.<br />6.Брендінг, організація PR компаній, аналітика її ефективності та розробка стратегії маркетингової політики комунікацій підприємства.</p>
  • Заступник директора ПП Базис-М <p>1.Організація роботи рознічної та оптової мережі продуктів алкогольних напоїв та продуктів харчування.<br />2.Управління командою до 15 чол.<br />3.Пошук і організація роботи з вітчизняними та іноземними бізнес партнерами.<br />4.Періодичний моніторинг конкурентів фірми.<br />5.Участь у міжнародних виставках.<br />6.Вивчення та впровадження іновацій в роботі компанії.<br />7.Ведення переговорів та заключення договорів з партнерами.<br />8.Розробка маркетингової стратегії компанії та її впровадження, формування рекламного бюджету (планування та бюджетування ATL/BTL кампаній).<br />9.Розробка та реалізація рекламних компаній<br />10.Періодичні маркетингові дослідження сенгменту ринку діяльності фірми, аналітика ефективності маркетингової діяльності, ефективності рекламних компаній.<br />11.Брендінг компанії.</p>
  • Заступник директора ПП Оксамит-КЛ <p>1.Організація туроператорської діяльності фірми.<br />2.Розробка та впровадження маркетингової стратегії фірми. 3.Підготовка ділової документації та ділова пепеписка з вітчизняними та іноземними партнерами, розробка концепцій розширення клієнтської бази.<br />4.Пошук, ведення переговорів та заключення договорів про співпрацю з партнерами.<br />5.Презентація компанії на вітчизняних та міжнародних виставках.</p>
  • Керівник ЗЕД відділу СП Україна-Кіпр "Лео Порто" <p>1.Організація роботи відділу.<br />2.Розробка та впровадження маркетингової стратегії фірми, моніторинг конкурентів та сегментація ринку.<br />3.Напрацювання клієнтської бази.<br />4.Пошук, ведення переговорів та заключення договорів про співпрацю з партнерами.<br />5.Презентація компанії на вітчизняних та міжнародних виставках.</p>
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
• Член української асоціації маркетингу (сертифікат N 804).
• Маю опит роботи на наступних ринках:
- ринок туристичних та транспортних послуг,
- ринок будівельних, ремонтних та архітектурних робіт,
- ринок сфери оздоровчих послуг та послуг краси
- гуртово - роздрібна торгівля.
• Опубліковано біля 25 статей в наукових виданнях, приймав участь в міжнародних та національних конференціях.
• Веду активний спосіб життя (займаюсь спортом, приймаю участь в походах).
• Основні риси: працьовитість, ініціативність та наполегливість.
• Бронь від мобілізації.

Образование / Дополнительное образование

  • Торгово Экономический Университет Международные Экономические Отношения