Досвід роботи:
03/ 21-11/ 21
ТОВ В«Фарби колоритВ», Трейд-маркетинг менеджер
Обов’язки:
Стратегія; розвиток; категоризація; продукт; сервіс;
навчання; дистрибуція; збільшення цінності;
креатив/дизайн; партнерство; оптимізація;
автоматизація.
Досягнення:
5 маркетинг програм; запуск 3х продуктів та 3
підпродуктів; категоризація ринку; старт 50
партнерських програм; перехід на нові системи
управління та обліку
0 9/ 15 – 05/ 20
ТОВ В«POS Media UkraineВ», начальник BTL/New business відділу
Київ
Обов’язки:
Стратегії розвитку; Координація роботи; Ведення переговорів та контрактування; Систематизація процесів; Продажі; Розвиток нових каналів та інструментів, New business.
Досягнення:
Понад 250 річних проектів; Щорічних приріст; Реалізовані проекти направлені на партнерів / клієнтів / кінцевих споживачів; Інтегровані проекти з залученням 5 каналів комунікації; Інноваційні та нетипові рішення.
0 3/ 1 4 – 06/ 15
ТОВ В«Чейл ЮкрейнВ», Менеджер з обслуговування клієнтів
Київ
Обов’язки:
Створення, супровід та підтримка активностей Samsung в Україні: Презентації/Пропозиції; Бюджетування та таймінг; Робота з підрядниками; Звітність; Аудит; Оптимізація робочих процесів; Навчання персоналу; Документообіг; Забезпечення процедури роботи.
Досягнення:
Робота з усіма відділами SEUC на українському ринку; Виведення на ринок понад 35 продуктів. Проактивні проекти, понад 30. Ведення бренду в кризовий період. Річні та разові проекти, понад 60
02/ 12 – 02/ 14
“Парадігм”, Менеджер з обслуговування клієнтів
Київ
Обов’язки:
Супровід та підтримка активностей Samsung, Shell; Презентації/Пропозиції; Бюджетування та таймінг; Організація та контроль проведення активностей; Робота з підрядниками; Звітність; Аудит; Автоматизація системи контролю роботи; Оптимізація робочих процесів; Навчання персоналу.
Досягнення:
Збільшення продаж; Впровадження нестандартних видів комунікації зі споживачем; Залучення інноваційних інструментів комунікацій; Створення стратегії позиціонування та діалогу зі споживачем; Збільшення покриття; Річні та разові проекти, понад 150.
11/ 1 0 – 02/ 12
“All Motion”, Менеджер з обслуговування клієнтів
Київ
Обов’язки:
Робота з існуючими та залучення нових клієнтів рекламного агентства; Презентації/Пропозиції; Бюджетування та таймінг; Організація та контроль проведення активностей; Робота з підрядниками; Звітність; Навчання персоналу.
Досягнення:
Проведено проекти:
I am techno, Kyiv, Kharkiv, Global Gathering – JTI;
Маркетингові дослідження – Intellecom;
Конференція, Тренінги – НР;
Trophy tour UEFA, Ребрендінг, Кетеринг – UniCredit.
0 1/ 08 – 11/ 09
В«ЕлітВ», Директор з обслуговування клієнтів
Київ
Обов’язки:
Пошук та обслуговування клієнтів; Аналіз ринку; Розробка та реалізація проектів; Організація та контроль BTL, ATL активностей; Робота з підрядниками; Звітність; Навчання персоналу.
Досягнення:
Підписані контракти: Coca-cola, IDS group, Alliance, Swedbank, Euroleasing, UIA.
Проектні роботи: Приват Банк, Erste Bank, Банк Форум та ін.
02/ 06 – 11/ 07
В«Grey WorldwideВ», менеджер по обслуговуванні клієнтів
Київ
Обов’язки:
Створення, супровід та підтримка активностей ВАТ в Україні: Розробка річного плану просування брендів; Бюджетування.
Досягнення:
Запуск нових продуктів, іміджеві та трейд проекти ВАТ.
Перезапуск KENT. 37 регіонів, роздріб та HoReCa канал, 10 тижнів (Тізер, Ревілер, Фоллоу-ап), 120К контактів.
Навчання:
на Jobs.ua
Львівський Національний Університет, “Психологія”, заочно
на Jobs.ua
Львівський Національний Медичний Університет “˳кувальна справа”
на Jobs.ua
Медичний ліцей
Навики комп’ютера
Досвідчений споживач. Microsoft office, I-net, Outlook, 1C
Мови
Англійська – вільно (1, 5 роки навчання в Лондоні); Польська – вільно; Російська – вільно.
Рекомендації
Сергій Бедричук, В«АспіринВ», власник, на Jobs.ua
Ольга Шилан, В«ПарадігмВ», директор, на Jobs.ua
Іван Кузан, В« POS Media В», директор департаменту, на Jobs.ua