- Помічник керівника підприємства ТОВ "УА-СИСТЕМИ" <p>Обов'язки:<br />- документування нарад (письмовий супровід, оформлення та розсилка учасникам);<br />- видача перепусток, контроль трудової дисципліни і облік робочого часу (ведення табелю) за допомогою роботи в системі контролю та управління доступом «Бар'єр». Робота з програмними додатками МооnReport (проходи співробітників в підконтрольних зонах) і МооnSysEdt (програмування перепусток);<br />- ведення зрізу (фотографії) робочого дня співробітників відділів;<br />- аналіз, контроль та вирішення питань своєчасного надання послуг корпоративного зв'язку підприємству (своєчасна оплата, перевитрати, зміна мобільних пакетів);<br />- бронювання готелів та квитків (для відряджень).</p>
- Помічник керівника Адвокатське об'єднання "ЛЄДАПРАВО" <p>Обов'язки:<br />- пошук та аналіз інформації за завданням керівника в телефонному режимі або мережі Internet;<br />- ведення електронних баз даних об'єднання;<br />- подача документів, здача різної звітності в податкові органи, пенсійні фонди, суди і т.д.;<br />- супровід клієнтів об'єднання в державні інстанції (банки, ПФУ, ЦНАП, фонди соціального страхування, тощо), психологічна підтримка та допомога в вирішенні їх питань;<br />- складання простих документів (різних заяв, запитів, тощо), швидкий набір тексту, сканування документів;<br />- робота з поштою (регулярна відправка та отримання різного виду листів «Укрпошта», «Нова Пошта») та реєстрація кореспонденції;<br />- розміщення публікацій та новин на офіційному сайті АО «Лєдаправо» (ledapravo.com.ua/);<br />- відповідальне виконання кур'єрських функцій по доставці/передачі різного роду документації;<br />- виконання різноманітних доручень керівника;<br />- досвід роботи з електронною системою документообігу "ДокПроф" та великим об'ємом вхідної документації.</p>
- Секретар-диспетчер ТОВ компанія "Фінпром.Інвест" <p>Обов'язки:<br />- координація роботи офісу;<br />- ділове листування, комп'ютерний набір документів для директорського складу (договорів, службових записок, заяв, тощо);<br />- облік та реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, контроль термінів відповідів на листи та виконання робіт;<br />- прийом та розподіл телефонних дзвінків (міні-АТС);<br />- ведення бази даних (call-центр заявок від клієнтів з різних питань);<br />- координація бригади оперативного реагування (слюсаря, сатехніка, прибиральниці, менеджера об'єкту, тощо) на заявки з боку кліентів, контроль та якість виконаних робіт;<br />- реклама об'єктів компанії в мережі Internet та ЗМІ;<br />- пошук та підбір різноманітної бізнес-інформації (аналіз ринку, послуг, моніторинг діяльності конкурентів та ін.);<br />- робота з офісною технікою (копіювання, сканування документів, інше).</p>
- Секретар, інспектор кадрів ТОВ регіональна компанія "Дела" <p>Обов'язки:<br />- відповідь на телефонні дзвінки;<br />- облік та реєстрація вхідної (вихідної) кореспонденції;<br />- відправка документів поштою, е-mail, кур'єрською доставкою;<br />- ведення кадрової документації (накази по особовому складу, оформлення та ведення трудових книжок і особових справ працівників, ведення табелю обліку робочого часу);<br />- облік надання відпусток працівникам;<br />- забезпечення життєдіяльності офісу (підписка, канцтовари, доставка води та інше).</p>
Досвід роботи з принтером, сканером, міні-АТС (внутрішній зв 039;язок) - більше 10 років.
Особисті якості: відповідальність, старанність, акуратність, спокійна вдача.
Водій категорії "В"
на Jobs.uaрік).
БЕЗ шкідливих звичок.
Досвід роботи з електронною системою документообігу в програмі "ДокПроф".
Незаміжня, діток немає.