Офіс-менеджер, адміністратор

Персонал в Винница. Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:
  • Образование:
  • 10 000 грн.
  • 7 лет 5 мес
  • Винница
  • Європейський Інститут Фінансів, Інформаційних систем, Менеджменту і Бізнесу

Опыт работы

  • медичний реєстратор ПРІОР
    • отримання інформації від пацієнтів, встановленння термінів надання послуг у медичному закладі;
    • ведення та зберігання медичних записів пацієнтів у різних системах обліку, у тому числі і в комп’ютерних базах даних;
    • ведення фінансових розрахунків за надані медичні послуги, видача рахунків за отримані процедури;
    • підготовка періодичних статистичних та фінансових звітів;
    • надання інформації про медичні послуги та фінансові умови їх надання в даному медичному закладі
    • направлення пацієнтів до відповідних спеціалістів та передача їхніх медичних документів у кабінети та лабораторії;
    • співпраця з медичним персоналом закладу в питаннях обміну інформацією та документацією з метою ефективного обслуговування пацієнтів;
    • ведення обліку відвідуваності медичного закладу та обліку робочого часу медичного персоналу;
    • організація робочого місця відповідно до принципів охорони праці, техніки безпеки, протипожежного захисту та охорони навколишнього середовища.
  • продавець-консультанткосметики та парфумерії Еліт парфум
    • Компетентне ввічливе обслуговування відвідувачів в торговому залі. Надання грамотних консультацій з будь-яких питань, що стосуються продукції та здійснення покупки. Створення комфортних умов для вибору товару.
    • Підрахунок вартості покупки, супровід покупця до каси, пояснення умов гарантійного обслуговування.
    • Передпродажна підготовка товару: розпакування, перевірка кількості продукції, відповідність найменуванням, огляд на наявність пошкодження, маркування.
    • Підготовка до роботи торгового залу: контроль наявності товару і цінників на ньому, розміщення товару відповідно товарними групами, підтримання чистоти в залі.
    • Участь в інвентаризації товару також входить в обов’язки продавця - консультанта.
    • При необхідності продавець-консультант повинен виконувати обов’язки касира і вміти оформити покупку на касі.
Мета пошуку- напрацювання досвіду роботи та фінансовий стан. Побажання- висока заробітня плата, кар‘ єрний ріст та хороший дружній колекти.Працьовита, комунікабельна, не конфліктна, легко находжу спільну мову в колективі, повністю віддаюся роботі. Люблю проводити час з родиною та багато гуляти.

Образование / Дополнительное образование

  • Європейський Інститут Фінансів, Інформаційних систем, Менеджменту і Бізнесу Фінанси