- Адміністративний директор Агроіндустрільний холдинг «МИРОНІВСЬКИЙ ХЛІБОПРОДУКТ»
В прямому підпорядкуванні 60 працівників, 7 відділів
Основні обов’язки:
- Оптимізація бізнес-процесів в підлеглих підрозділах, підвищення ефективності їх роботи, впровадження системи управління за результатами.
- Підвищення внутрішнього іміджу ресторану, впровадження європейської кухні, популяризація послуг ресторану (обслуговували 400-600 працівників в день).
- Управління будівельними проектами (внутрішня реконструкція та будівництво нових споруд), взаємодія з державними органами.
- Впровадження інновацій (автоматизація внутрішніх процесів підпорядкованих підрозділів, створення нових сервісів, оцифровування результатів діяльності).
- Проведення тендерів, переговорів, укладання контрактів.
- Планування та виконання бюджету.
- Бренд-менеджер Міжнародна група виробничих компаній «МІЛКІЛЕНД – Україна»
Основні обов’язки:
- Розробка стратегії розвитку та управління ТМ: "Добряна", «Latter», «Коляда», «Островія»,"Мілкіленд".
- Формування асортименту та цінової політики (аналіз ринку, моніторинг та аналіз цін, формування цін на нові та існуючі продукти; підготовка аналітичних звітів керівництву компанії тощо).
- Розробка та впровадження всеукраїнських та регіональних рекламних та PR кампаній, презентаційних та рекламних матеріалів.
- Контроль виконання планів продажу.
- Розробка та контроль виконання стандартів викладки продукції.
- Розробка нової упаковки та оновлення існуючої.
- Виконання обв'язків директора з маркетингу під час його відсутності.
- Продакт-менеджер Група компаній «АГРОВЕТ АТЛАНТИК»
Основні обов’язки:
- Оцінка ринку, сегментація за поголів'ям тварин, виявлення економічного потенціалу в усіх сегментах ринку, моніторинг конкурентів, аналіз імпорту кормів.
- Аналіз роботи торгових команд в підпорядкованому регіоні, рекомендації для досягнення стратегічних цілей.
- Розробка рекламних матеріалів, випуск журналу для клієнтів, розміщення реклами в спеціалізованих ЗМІ.
- Бренд менеджер Виробничо-торгова компанія «ТРИ ВЕДМЕДІ»
Основні обов’язки:
Запуск оновленої рецептури, впровадження контролю результату в цифрах, налагодження аналізу та обліку «життя продукту».
- Бренд менеджер Агроіндустріальний холдинг «МИРОНІВСЬКИЙ ХЛІБОПРОДУКТ»
Основні обов’язки:
Виведення на ринок бренду «ЛЕГКО», створення нових продуктів, підготовка програм та проведення навчання для торгових команд.
• водійське посвідчення категорії В, стаж більше 10 лет;
• біометричний закордонний паспорт;
• високі комунікативні навички;
• прагнення до професійного розвитку та отримання нового досвіду.