Директор з маркетингу, бренд-менеджер

Персонал в Киев. Реклама, маркетинг, PR

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:
  • Образование:
  • 40 000 грн.
  • повний робочий день
  • 12 лет 11 мес
  • Киев
  • Академія праці і соціальних відносин Федерації професійних спілок України

Опыт работы

  • Адміністративний директор Агроіндустрільний холдинг «МИРОНІВСЬКИЙ ХЛІБОПРОДУКТ»

    В прямому підпорядкуванні 60 працівників, 7 відділів


    Основні обов’язки:

    • Оптимізація бізнес-процесів в підлеглих підрозділах, підвищення ефективності їх роботи, впровадження системи управління за результатами.
    • Підвищення внутрішнього іміджу ресторану, впровадження європейської кухні, популяризація послуг ресторану (обслуговували 400-600 працівників в день).
    • Управління будівельними проектами (внутрішня реконструкція та будівництво нових споруд), взаємодія з державними органами.
    • Впровадження інновацій (автоматизація внутрішніх процесів підпорядкованих підрозділів, створення нових сервісів, оцифровування результатів діяльності).
    • Проведення тендерів, переговорів, укладання контрактів.
    • Планування та виконання бюджету.
  • Бренд-менеджер Міжнародна група виробничих компаній «МІЛКІЛЕНД – Україна»

    Основні обов’язки:

    • Розробка стратегії розвитку та управління ТМ: "Добряна", «Latter», «Коляда», «Островія»,"Мілкіленд".
    • Формування асортименту та цінової політики (аналіз ринку, моніторинг та аналіз цін, формування цін на нові та існуючі продукти; підготовка аналітичних звітів керівництву компанії тощо).
    • Розробка та впровадження всеукраїнських та регіональних рекламних та PR кампаній, презентаційних та рекламних матеріалів.
    • Контроль виконання планів продажу.
    • Розробка та контроль виконання стандартів викладки продукції.
    • Розробка нової упаковки та оновлення існуючої.
    • Виконання обв'язків директора з маркетингу під час його відсутності.
  • Продакт-менеджер Група компаній «АГРОВЕТ АТЛАНТИК»

    Основні обов’язки:

    • Оцінка ринку, сегментація за поголів'ям тварин, виявлення економічного потенціалу в усіх сегментах ринку, моніторинг конкурентів, аналіз імпорту кормів.
    • Аналіз роботи торгових команд в підпорядкованому регіоні, рекомендації для досягнення стратегічних цілей.
    • Розробка рекламних матеріалів, випуск журналу для клієнтів, розміщення реклами в спеціалізованих ЗМІ.
  • Бренд менеджер Виробничо-торгова компанія «ТРИ ВЕДМЕДІ»

    Основні обов’язки:

    Запуск оновленої рецептури, впровадження контролю результату в цифрах, налагодження аналізу та обліку «життя продукту».

  • Бренд менеджер Агроіндустріальний холдинг «МИРОНІВСЬКИЙ ХЛІБОПРОДУКТ»

    Основні обов’язки:

    Виведення на ринок бренду «ЛЕГКО», створення нових продуктів, підготовка програм та проведення навчання для торгових команд.

• водійське посвідчення категорії В, стаж більше 10 лет;
• біометричний закордонний паспорт;
• високі комунікативні навички;
• прагнення до професійного розвитку та отримання нового досвіду.



Образование / Дополнительное образование

  • Академія праці і соціальних відносин Федерації професійних спілок України Маркетинг