Менеджер по роботі з клієнтами

Персонал в Киев. Офісний персонал

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:
  • Образование:
  • договорная
  • повний робочий день
  • 20 лет 4 мес
  • Киев
  • Київський Національній Торгововельно-Економічний Університет

Опыт работы

  • Менеджер по роботі з ключовими клієнтами Студія м'яких меблів "Interia"
    • презентація товару
    • виявлення потреб покупця
    • повне ведення замовлення
    • ведення звітності
    • здійснення документального оформлення та супровід продажів;
    • підготовка комерційної пропозиції,
    • проектування виробів;
    • допомога з підбором оббивного матеріалу, визначенням габаритів виробів під потреби клієнта
    • співпраця з дизайнерами, дизайн студіями і архітекторами
  • Менеджер з продажу Green Tour Ukraine
    • Розвиток та реалізація річної стратегії таких напрямків як: Україна (крім Києва), Білорусь, Молдова та Придністров'я
    • Розробка та планування нових турів ( в середньому до 10 на рік) для місцевих, іноземних груп та приватних осіб
    • Імплементація нових продуктів (від 5 до 10 на рік) на такі платформи як: Tripadvisor, Getyourguide, Expedia, Viator, Musement
    • Введення внутрішнього товарообігу
    • Супровід туристичних груп по Европі розміром до 46 осіб (в 2015 році)
    • Успішне ведення клієнта: контроль замовлення, оплати, розвиток відносин з клієнтом
    • Організація конференцій (до 100 осіб)
    • Вдалі переговори з місцевими та зарубіжними партнерами
    • Постійний моніторинг ринкової діяльності конкурентів
  • менеджер з продажу реклами РЕСТОРАННИЙ ГІД
    • Формування та обробка клієнтської бази
    • Переговори з власниками бізнесу та менеджерами з маркетингу
    • Розробка та успішне затвердження 8 рекламних проектів з Клієнтами
    • Підготовка та обробка всіх необхідних документів (оцінка витрат, бюджет, заявка замовника, технічне завдання для проектувальника, контракт, рахунки тощо).
  • Менеджер з продажу Торговий Каганат
    • Стратегічне планування розвитку магазинів
    • Прогнозування продажів, управління запасами, розміщення замовлень
    • Аналіз структури та якості обслуговування клієнтів
    • Контроль роботи персоналу та дотримання внутрішніх правил
  • Мерчендайзер – Торговий представник супермаркетів (АТБ, Фора,Сильпо) TM “ЕКО”
    • Створення замовлень клієнтів, аналіз запасів, оптимізація замовлень
    • Переговори з ключовими клієнтами
    • Забезпечення максимальної присутності обладнання та POSM матеріалів у торгових точках
    • Звіти про наявність,розміщення товару,аналіз конкурентів
Головна мета - працювати із задоволенням і користю.• Орієнтація на результат
• Самомотивація
• Гнучкість і здатність швидко адаптуватися
• Відкритість до нового, вміння працювати в команді, стресостійкість
• Вміння працювати під тиском і в суворі терміни
• Бажання підвищувати свій професійний рівень


Образование / Дополнительное образование

  • Київський Національній Торгововельно-Економічний Університет Факультет ресторанно-готельного та туристичного бізнесу. Менеджмент організації.