Досвід роботи
- Назва компанії: ПрАТ В«ПБК В«РадомишльВ» (виробництво пива та слабоалкогольних напоїв), Житомирська область, м. Радомишль.
Відділ: Управління складської та транспортної логістики.
Посада: завідувач складу тари.
Період роботи: 05. 2018 – по 05. 2021.
Обов’язки:
- планування діяльності складу тари.
- забезпечення оптимізації фінансових та матеріальних витрат виробництва, в частині приймання, сортування, зберігання та передачі на виробництво тари.
- дотримання корпоративної культури та належного рівня трудової дисципліни працівників складу для реалізації планових та стратегічних задач.
- аналіз залишків зворотної тари в мережах КР (національні мережі вЂ“ такі як АТБ, Сільпо та інші), та на складах дистриб’юторів, проведення взаєморозрахунків та їх контроль в частині зворотної тари.
- аналітика забезпечення тарою цеху розливу комбінату на коротко та довгостроковий період. Загальний балансовий залишок зворотної тари комбінату – більше 200 тисяч одиниць.
- - проведення інвентаризацій.
- керівництво персоналом складу, контроль діяльності підлеглих (правильність та коректність приймання, оприбуткування, та переміщення ТМЦ), облік робочого часу підлеглих та контроль КРІ.
Кількість підлеглих: 13 чоловік.
- Назва компанії: ДП В«РадомілкВ» (виробництво продуктів харчування), Житомирська область, м. Радомишль.
Посада: бухгалтер по виробництву.
Період роботи: 08. на Jobs.ua. 2018.
Обов’язки:
- проведення безготівкових розрахунків в Клієнт Банках, рознесення виписок в базі 1С, облік руху готівкових коштів, авансові звіти.
- виписка видаткових накладних дистриб’юторам (оптова та роздрібна реалізація готової продукції), контроль погашення дебіторської заборгованості.
- щоденний контроль правильності оприбуткування і обліку сировини і матеріалів на виробництві, в т.ч. робота з давальницькою сировиною.
- Проведення взаєморозрахунків із постачальниками, оформлення і проведення актів звірок по 361 та 631 рахунках. Щоденна звітність директору підприємства по вказаних вище залишках. Робота з 23, 25, 29 рахунком виробничих підрозділів. Складання та ведення специфікацій та кошторисів на ГП.
- Облік ПММ на транспорті підприємства. Контроль залишків пального, раціонального використання.
- - Проведення інвентаризацій.
- - Виконання інших вказівок головного бухгалтера.
- Назва компанії: ПрАТ В«ПБК В«РадомишльВ» (виробництво пива та слабоалкогольних напоїв), Житомирська область, м. Радомишль.
Відділ: Управління складської та транспортної логістики.
Посада: майстер складу готової продукції.
Період роботи: 09. на Jobs.ua. 2017.
Обов’язки:
- планування діяльності складу готової продукції.
- забезпечення оптимізації фінансових та матеріальних витрат виробництва, в частині приймання, зберігання та відвантаження готової продукції.
- дотримання корпоративної культури та належного рівня трудової дисципліни працівників складу для реалізації планових та стратегічних задач.
- керівництво персоналом складу.
Кількість підлеглих: 45 чоловік.
- Назва компанії: ПП В«Радомишльський аграрний навчально – виробничий центрВ» (надання послуг), Житомирська область, м. Радомишль.
Посада: головний бухгалтер.
Період роботи: 02. на Jobs.ua. 2016.
Обов’язки:
- Ведення податкового, управлінського та бухгалтерського обліку ПП (платник ПДВ) та ФОП (єдиний податок).
- Ведення кадрового обліку, штат – 18 чоловік, організація та контроль договірної роботи.
Кількість підлеглих: 4 чоловіки.
- Назва компанії: ПАТ В«ПБК В«РадомишльВ» (виробництво пива та слабоалкогольних напоїв), Житомирська область, м. Радомишль.
Посада: майстер складу готової продукції.
Період роботи: 06. на Jobs.ua. 2015
Обов’язки:
- забезпечення безперебійного виробництва, в частині організації надходження, розміщення і зберігання готової продукції.
- ведення складського обліку, контроль за достовірністю ведення документообігу.
- організація розвантаження та завантаження транспортних засобів (включно для країн ЄС).
- керівництво персоналом складу.
Кількість підлеглих: 55 чоловік.
- Назва компанії: ДП В«РадомілкВ» (виробництво продуктів харчування), Житомирська область, м. Радомишль.
Посада: завідувач складу.
Період роботи: 03. на Jobs.ua. 2014
Обов’язки:
- організація, розміщення і зберігання готової продукції.
- ведення складського обліку.
- організація розвантаження та завантаження транспортних засобів.
- керівництво персоналом складу.
Кількість підлеглих: 18 чоловік.
Освіта
- Навчальний заклад: Національний університет ДПС України, м. Ірпінь, Київська область.
Ступінь: магістр, назва спеціальності – фінанси.
Ступінь: спеціаліст, назва спеціальності – облік і аудит.
Ступінь: бакалавр, назва спеціальності – економіка і підприємництво.
Вміння та навики
- Знання основ економіки, організації виробництва, праці та управління; основ трудового законодавства; правил та норм охорони праці, знання принципів формування заробітної плати, методів матеріального і нематеріального стимулювання, вміння працювати в великому колективі, навики керівництва підлеглим персоналом, вміння конкретизувати поставлені перед собою цілі та навики їх реалізації.
- Розпочав вивчення Англійської мови в онлайн школі English Tochka Алекса Рубанова г. Санкт Петербург (englishtochka.ru).
- 16. 07. 2021р. закінчив курс Advanced Excel (Power Query и Power Pivot, формули масиву, візуалізація даних - dashboard, план-факт аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства) міжнародної бізнес школи Laba, викладач Никита Свидло - Операционный менеджер в Shell Retail Ukraine.
Посилання для роботодавця:
my.l-a-b-a.com/ru/certificate/ 60f 93d 09da 17a
- Починаю вивчати працю В«Колин Друри. Управленческий и производственний учетВ»
- 24. 01. 2021 – закінчив навчання Start Up згідно програми: В«Власна фінансова безпека. Страхування життя. Довгострокове накопиченняВ» компанії Broker Service Group.
- 11. 2015р. – закінчив сертифицированный курс Центра сертифицированного обучения 1С вЂќИспользование прикладного решения “ 1С:Бухгалтерия 8 для Украины” Редакция 1. 2.
- 11. 2007р. – пройшов сертифікацію Корпорації Парус з категорії: Сертифікований користувач програмного забезпечення В«Парус-Підприємство 7. 20В»
Додаткова інформація
- Особисті якості: порядність, відповідальність, дисциплінованість, організаційні здібності, досвід роботи з великими масивами даних.
- Досвід організації та проведення інвентаризації ТМЦ на підприємствах як з колективною так і індивідуальною матеріальною відповідальністю, реалізації матеріалів перевірок.
- Досвід роботи з готівковими коштами.
- Знання побудови та аналізу основних управлінських звітів: P&L, Cash Flow, Баланс, звіти по KPI.
- ПК вЂ“ досвідчений користувач (Программа 1С Бухгалтерия 8. 2, MS Excel (Power Query и Power Pivot, формули масиву, візуалізація даних, план-факт аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства), Google Таблиці, Парус-Підприємство 7. 20; програми: В«Банк-КліентВ»; Медок; 1С-Звіт, В«ЛІГАВ» В«ДозорВ», - програми MS Office, інтернет).
- Водійські права. Авто у власності.
- Бажаю навчатись новому та реалізувати здобуті навички, готовий до відряджень.
- Фізично і емоційно стійкий, вимогливий як до себе так і до підлеглих.