Головний економіст

Персонал в Киев. HR, управління персоналом

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:
  • Образование:
  • договорная
  • 13 лет 6 мес
  • Киев
  • Донецький університет економіки та права

Опыт работы

  • Директор, адміністратор, бухгалтер ФОП Шамова М.С. <p>Управління персоналом, адміністрування, взаємодія з клієнтами та партнерами.</p>
  • головний економіст ПАТ Альфа Банк, Київ <p>Займала посаду головного економіста відділу розрахунків та звірки Управління операційної підтримки платіжних карток Департаменту оформлення операцій роздрібних клієнтів. Мої ключові обов'язки були:</p> <ul><li>бухгалтерський супровід в АБС?Б2 операцій/угод з розрахунковими банками та платіжною системою за операціями з електронними платіжними засобами (ЕПЗ) Банку;</li><li>контроль оборотів і залишків на кореспондентських рахунках в операційний день банку (AБС?Б2), зг. звітів банків?кореспондентів;</li><li>супровід операцій EПЗ, що здійснюються через банкомати, програмно?технічні комплекси самообслуговування (ПТКС), POS?термінали в тому числі облік надлишків/нестач після інкасації АТМ та ПТКС, а також контроль відповідності залишків на рахунках зі звітами в системі процесингу;</li><li>позабалансовий облік ЕПЗ та PIN?конвертів, також контроль залишків позабалансового обліку на відділеннях банку;</li><li>участь у розробці та впровадження нових карткових продуктів та схем обслуговування платіжних карток (методологія, тестування), включаючи створення моделі бухгалтерського обліку.</li></ul><p>Маю великий досвід роботи з аналітичною обробкою інформації в Excel, яку треба швидко аналізувати та зробити фінансові звіти, також володію навичками писати макроси в Excel та автоматизувати деякі процеси розрахунків.</p>
  • головний спеціаліст ПАТ Банк Юнісон, Київ <p>Займала посаду головного спеціаліста відділу супроводження операцій з електронними платіжними засобами Управління супроводження клієнтських операцій, в мої обов'язки входило:</p> <ul><li>встановлення курсів валют в системі Is?Card при відкритті операційного дня;</li><li>щоденні/щомісячні регламентні роботи, у тому числі по експорту/імпорту даних між АБС?Б2 та системою емісії платіжних карток Is?Card;</li><li>бухгалтерський супровід кредитних операцій по картах: облік/зміна лімітів овердрафтів, нарахування відсотків, віднесення заборгованості по овердрафтах на рахунки простроченої заборгованості;</li><li>обробка файлів?звітів платіжної системи та Процесингового центру (ПЦ);</li><li>формування бухгалтерських проводок в АБС?Б2 по відображенню видачі/поповнення карткових рахунків через ПОС?термінали;</li><li>налаштування і контроль облікових схем в Is?Card карткових продуктів з дотриманням положень, регламентів та тарифів Банку;</li><li>формування завдань по доопрацюванню або виправленню помилок в системі емісії платіжних карток;</li><li>взаємодія з іншими підрозділами Банку з метою виконання поставлених завдань та надання компетентних консультацій;</li><li>контроль і виявлення фінансових операцій, які відповідно до законодавства і внутрішніх нормативних документів підлягають фінансовому моніторингу;</li><li>надання Відповідальному працівникові Банку інформації про фінансову операцію, яка підлягає фінансовому моніторингу.</li></ul><p>Великий досвід роботи з системами АБС Б2, IS-Card, IS-Reр, TWCMS, CG_Mon, CRM, UPC online, LIGA.</p>
  • Головний спеціаліст ПАТ ПУМБ, Київ <p>в ключові обов'язки головного спеціаліста відділу розрахунків з карткових операцій Центру операційної підтримки входило:</p> <ul><li>робота в системі емісії платіжних карток: щоденні/щомісячні регламентні роботи, у тому числі по експорту/імпорту даних між АБС?Б2 та системою емісії платіжних карток Is?Card;</li><li>обробка файлів?звітів платіжної системи та Процесингового центру(ПЦ);</li><li>формування бухгалтерських проводок в АБС?Б2 по відображенню видачі/поповнення карткових рахунків через ПОС?термінали, та інше.</li></ul><p>Маю великий досвід з системами АБС Б2, IS-Card, IS-Reр, TWCMS, CG_Mon, Jira, CRM, UPC online.</p>
  • Персональний менеджер Департаменту індивідуального бізнесу АТ БМ Банк, Київ <ul><li>розробка та впровадження продуктів і послуг для VIP? клієнтів;</li><li>забезпечення індивідуального обслуговування VIP? клієнтів шляхом координації діяльності відділень і структурних підрозділів Головного офісу, які задіяні в обслуговуванні VIP?клієнтів, надання консультацій і рішення проблем VIP? клієнтів у рамках совій компетенції;</li><li>консультація, вирішення питань, пов'язаних з обслуговуванням клієнтів, підготовка відповідей на кореспонденцію і запити, ділове листування з VIP? клієнтами і організаціями;</li><li>аналіз депозитного/кредитного портфеля, формування щоденної/ щотижневої/ щомісячної звітності за основними показниками; </li><li>робота з проблемною заборгованістю;</li><li>супровід зарплатних проектів підприємств (перевірка файлів і даних, контроль за сплатою РКО за зарплатними проектами та зарахування коштів на рахунки фізичних осіб в АБС?Б2, Is?Card);</li><li>звітність в розрізі продуктів по VIP? клієнтам;</li><li>координація роботи відділень в регіонах з питань комплексного і індивідуального обслуговування (супроводи) VIP? клієнтів у сфері індивідуальних продажів в розрізі продуктів.</li></ul>
Акуратність, цілеспрямованість, орієнтація на результат, робота в колективі, не конфліктність, комунікабельність, вміння швидко адаптуватися, вміння самостійно приймати рішення, працювати в стресових ситуаціях, ініціативність.
Багатий досвід в спілкуванні з різноманітними клієнтами, маю організаторські навички, відповідальна, готова вдосконалюватися. Працювати в команді і самостійно, вивчати нові методи роботи, виявляти і вирішувати проблемні питання.



Образование / Дополнительное образование

  • Донецький університет економіки та права Фінанси, отримала кваліфікацію магістра з фінансів