Менеджер

Персонал в Ровно. Логістика, доставка, склад

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:
  • 18 000 грн.
  • повний робочий день
  • без опыта
  • Ровно

Опыт работы

Професійна діяльність:


10 червня 2014р. – даний час: менеджер зі збуту Рівненського РДЦ ТОВ В«Голден ТайлВ».


З 15 січня 2020р. старший менеджер зі збуту Рівненського РДЦ ТОВ В«Голден ТайлВ».


Функціональні обов’язки:


  • Організація продажу товару (керамічної плитки) оптовим клієнтам відповідно до замовлень, розширення активного асортименту клієнтів
  • Постійне розширення діючої клієнтської бази, проведення переговорів та презентацій, укладання договорів;
  • Забезпечення представленості асортименту на стендовому обладнанні у торгових точках;
  • Контроль дебіторської заборгованості;
  • Виконання планових показників (об’єм товару, дохідність, надходження коштів);
  • Організовувати своєчасне повернення оригіналів документів від клієнтів

14 серпня 2013р. – 09 червня 2014р..: менеджер з логістики Рівненського РДЦ ТОВ В«Голден ТайлВ».


Функціональні обов’язки:






  • Організація доставки товару клієнтів, формування маршрутів доставки;
  • Аналіз заявок клієнтів;
  • Забезпечення асортименту товару на складі;
  • Оформлення товарно-транспортних накладних, актів з перевізниками
  • Ведення щоденних звітів.

29 вересня 2011р. – 12 серпня 2013р.: фахівець по залученню клієнтів ПАТ В«Банк Руский СтандартВ».


Функціональні обов’язки:





  • Залучення та консультація клієнтів;
  • Оформлення споживчих кредитів на побутову техніку;
  • Видача готівкових кредитів на карту; Оформлення кредитних та розрахункових карток;
  • Ведення щоденних звітів.

10 вересня 2009р. – 26 cерпня 2010р.: економіст Рівненської філії ПАТ вЂњБАНК ФОРУМ”.


Функціональні обов’язки:


  • Обслуговування фізичних осіб:
  • Залучення, супроводження та закриття депозитних та поточних рахунків фізичних осіб;
  • Відправка та отримання грошових переказів по системах міжнародних переказів;
  • Операції з пластиковими картками фізичних осіб;
  • Формування звітності; Ведення, підготовка та передача до архіву документації відділу.

01 серпня 2007р. – 09 вересня 2009р.: секретар у Рівненській філії АКБ “Форум”.


Функціональні обов’язки:


  • Ведення вхідної та вихідної кореспонденції; Ведення рекламної кампанії філії.
  • Підготовка та ведення наказів та розпоряджень з основної діяльності філії;
  • Зберігання документів та передавання їх до архіву.

18 вересня 2006р. – 31 липня 2007 р.: секретар у Рівненській філії “Європейський університет”.


Функціональні обов’язки:




  • Ведення вхідної та вихідної кореспонденції;
  • Оформлення наказів та посвідчень на відрядження;
  • Зберігання документів та передавання їх до архіву.

Навики роботи на комп’ютері:


Упевнений, досвідчений користувач (Інтернет, електронне листування, Windows, Microsoft Office, Adobe Reader, ABBYY FineReader, 1С Бухгалтерія 7. 7. та ін.).


Особисті якості:


Працездатність, доброзичливість, комунікабельність, ініціативність, прагнення до професіонального розвитку. Власне авто, водійські права.