Інспектор відділу кадрів, рекрутер

Персонал в Запорожье. HR, управління персоналом

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:
  • 10 000 грн.
  • повний робочий день
  • без опыта
  • Запорожье

Опыт работы

Накалюжна Олена Олександрівна


Дата народження: 10. 08. 1972


Адреса проживання: м. Запоріжжя, Шевченківський район




Освіта :


на Jobs.uaЗапорізький індустріальний інститут, спеціальність – інженер-будівельник, спеціалізація В«Водопостачання, водовідведення, раціональне використання та охорона водних ресурсівВ»


на Jobs.uaХарківський інститут управління, спеціалізація В«Облік та аудитВ»




Досвід роботи:




09. на Jobs.ua. 2021 – Запорізький міський центр зайнятості – провідний фахівець відділу взаємодії з роботодавцями:


- вивчення потреб роботодавця та надання допомоги щодо укомплектування підприємств персоналом, у тому числі методом рекрутингу;


- задоволення потреб роботодавців у тимчасових працівниках для виконання громадських та інших робіт тимчасового характеру;


- сприяння у проведенні роботодавцями співбесід із кандидатами на робочі місця;


- ведення обліку розрахунків відповідно до укладених договорів з роботодавцями з надання дотацій на працевлаштування безробітних.




09. на Jobs.ua. 2017 – ТОВ В«СтальмонтажВ» (будівельно-монтажні роботи), інспектор з кадрів:


- ведення кадрового діловодства (прийом, переведення, звільнення співробітників) згідно чинного законодавства про працю;


- ведення особистих справ співробітників (100 чол.);


- проведення атестації робочих місць (список 2);


- ведення графіку відпусток співробітників;


- підбір персоналу;


- ведення діловодства на підприємстві.




03. на Jobs.ua. 2014 — Запорізький міський центр зайнятості — провідний спеціаліст — бухгалтер:


- облік розрахунків з дебіторами та кредиторами;


- облік банківських операцій.




04. на Jobs.ua. 2011 – Шевченківський районний центр зайнятості – головний бухгалтер:


- ведення бухгалтерського обліку бюджетної організації;


- формування та здавання фінансової звітності.




04. на Jobs.ua. 2003 - Шевченківський районний центр зайнятості – головний спеціаліст - бухгалтер:


- облік платників внесків до Фонду обов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття;


- проведення перевірок платників внесків.





Професійні навички:


- впевнений користувач ПК та оргтехніки;


- знання офісних програм Microsoft Office (Word, Excel), електронна пошта, 1С : 7. 7;


- знання нормативної і законодавчої бази в області праці, працевлаштування та бухгалтерського обліку;


- грамотна усна та письмова мова;


- знання документознавства.




Особисті якості:


- аналітичний склад розуму;


- комунікабельність, старанність, пунктуальність;


- уважність, працьовитість, порядність, здатність швидко навчатися.