- Оператор 1-го рівня з питань клієнтів МСБ HelpDesk ГО ПриватБанк <p>Вирішення технологічних питань щодо роботи продуктів та послуг для клієнтів МСБ . Виявлення системного збою, пропозиції вдосконалення діючих процесів та розширення можливостей існуючих послуг. Комунікація з клієнтами, бізнесами та іншими профільними фахівцями різних рівнів забезпечення роботи продукту чи послуги.<br /></p>
- Оператор КЦ Gold-Клуб ПриватБанк <p>Консультування клієнтів рівня Голд з питань роботи інітернет-банкінгу, обслуговування із-за кордону та ін.</p>
- Оператор чат-онлайн ПриватБанк <p>Консультування клієнтів в режимі чату з питань роботи інтернет-банкінгу для фізичних та юридичних осіб окремо. Презентації щодо вдосконалення та розширення можливостей інтернет-банкінгу </p>
- Оператор форумів ПриватБанк <p>Ідентифікація, вірішення питань та консультація клієнта у соц. мережах ( Facebook, twitter, Vkontakte)та ще понад 100 форумів </p>
Прийшов час рухатись далі .Абсолютно не боюсь нових задач, складнощів та питань. Приклад тому: 6 років працювала в сегменті обслуговування фіз осіб після чого перейшла за пропозицією у сегмент МСБ. Вмію, а головне розумію, принципи та засади роботи в команді. Команда - це про спільну дію, про єдиний механізм, кожна деталь якого має чітко виконувати своє завдання для власного та загального позитивного результату. Вважаю найпродуктивнішим своїм вмінням - комунікабельність тому, що взаємодія допомагає отримати нову інформацію, почути/висловити недоліки на практиці, зрозуміти процес , знайти рішення оптимізації, пришвидшення, зручність використання, економію витрат на забеспечення безперебійності і відповідно збільшення клієнтського попиту на використання.