- ФОП, директор Туристичне агенство 'SEQUOIA TRAVEL' <p>Основні обов'язки:</p>
<p>• створення з «0», розвиток, бізнес-планування, контроль діяльності туристичного агенства;</p>
<p>• поточне управління, контроль, взаємодія з державними структурами, контролюючими органами та комерційними організаціями;</p>
<p>• ведення переговорів, підготовка комерційних пропозицій, погодження договорів, управління ризиками;</p>
<p>• навчання, кадровий супровід, управління та оптимізація роботи персоналу;</p>
<p>• розробка та проведення маркетингових акцій, розробка рекламних матеріалів, участь у міжнародних виставках та конференціях;</p>
<p>• розробка комерційних договорів, ведення кадрового діловодства, моніторинг та аналіз чинного законодавства по галузі та інші юридичні питання пов'язані з діяльністю агенства;</p>
<p>• участь у переговорах різних рівнів, у т.ч. за участю іноземних представників;</p>
<p>• забезпечення та ведення правильного та своєчасного бухгалтерського обліку, нарахування та перерахування податків та зборів, підготовки та здачі звітності;</p>
<p>• маю досвід роботи з системою публічних електронних закупівель</p>
- Керівник філії СК «Ренесанс Життя» <p>• Підбір, навчання та супровід персоналу</p>
<p>• Лекційна діяльність (бізнес-тренер)</p>
<p>• Аналіз результатів продажу та якості обслуговування клієнтів, розробка заходів щодо виконання плану продажу.</p>
<p>• Забезпечення та контроль виконання плану продажу. Документообіг та звітність з філії</p>
<p>• Складання індивідуальних планів розвитку та мотивації фінансових консультантів та менеджерів</p>
<p>• Переговори з клієнтами, укладання договорів, консультації та супровід клієнтів</p>
- керівник групи ФОП <p>Незалежний консультант, керівник групи</p>
<p>Компанія прямих продажів, MLM бізнес (Косметика, продукція Wellness)</p>
<p>Пошук, прийом, навчання та супровід консультантів та бізнес-партнерів, пошук та супровід клієнтів, просування продукції, проведення презентацій, лекцій, майстер-класів, бізнес-тренінгів.</p>
Пошук постійної роботи.
Оплата праці- договірнаРегулярно проходила тренінги з туризму, страхування, продажів, мережевого маркетингу, психології та особистісного зростання, косметології, основ підприємництва. Регулярно брала участь у тренінгах, семінарах, конференціях. Безперервно вивчаю спеціальну літературу, відстежую зміни у законодавчих актах, інструкціях з галузі та застосовую інформацію у роботі.
Професійні навички:
• організаційні та управлінські
• реорганізації процесів та управління змінами в т.ч. та в кризових ситуаціях
• створення документообігу та товарообігу
• розробка комерційних договорів
• ведення кадрового діловодства
• досвід підприємницької діяльності, роботи у торгівлі
• вміння працювати з людьми із різних соціальних груп, великий досвід публічних виступів (в аудиторіях до 500 осіб) у групах від 3-50 осіб.
• уміння чути людей, знаходити компроміс, виявляти потреби людей, мотивувати, ставити цілі, аналізувати результати діяльності.
• Вміння працювати з великими обсягами інформації
додаткова інформація
Відповідальність, організованість, висока працездатність, швидке навчання, націленість на результат, не конфліктна. Маю аналітичне мислення, у стресових ситуаціях здатна адекватно мислити і діяти. Вмію, за необхідності, виявити ініціативу та взяти на себе відповідальність за її реалізацію. Гарне почуття гумору. Без шкідливих звичок
http://youtu.be/gAd-Fp 2EQyo посилання на одну з моїх лекцій