Менеджер з адміністративної діяльності, менеджер з персоналу

Персонал в Полтава. HR, управління персоналом

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:

Опыт работы

ОСВІТА:




Вересень 2020 - Грудень 2021 року


Диплом магістра


Вищий навчальний заклад Укоопспілки


В«Полтавський університет економіки і торгівліВ»


Спеціальність: 073 Менеджмент


Кваліфікація: Магістр Управління та адміністрування




Вересень 1998 – Червень 2003 року


Диплом спеціаліста


Полтавський державний педагогічний університет імені В.Г. Короленка


Філологічний факультет


Спеціальність: Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова і література, мова і література (англійська)


Кваліфікація: Учитель української мови і літератури, іноземної мови (англійська) та зарубіжної літератури




ДОСВІД РОБОТИ:




Вересень 2021 - Квітень 2022 року


ТОВ В«ТерраЛаб Ай ТіВ» м. Хмельницький


(виробник програмного продукту для медичних лабораторій)


Відділ впровадження


Фахівець з консультування по програмному забезпеченню


  • навчала персонал медичних закладів (лабораторій), які впроваджували в роботі підприємства Лабораторно-інформаційну програму (ЛІС) В«ТERRALABВ» з метою автоматизації лабораторних бізнес-процесів;
  • консультувала персонал медичних закладів (лабораторій) щодо роботи функціоналу й модулів ЛІС В«ТERRALABВ»;
  • розробляла та начитувала відео-інструкції про роботі модулів ЛІС В«ТЕRRALABВ».


  • Вересень 2021- Лютий 2022 року
  • ТОВ В«ЛАБ 24В» м. Київ
  • (приватний медичний заклад,
  • надання виїзних послуг по забору біологічного
  • матеріалу для виконання лабораторних досліджень)
  • Участь у проекті команди В«ЛАБ 24В» – будь-які аналізи там, де тобі зручноВ»:
  • брала участь в організації роботи лабораторних бізнес-процесів сервісу з надання лабораторних послуг, які замовляють клієнти, користуючись сайтом В«ЛАб 24В»;
  • координувала та супроводжувала роботу медичних реєстраторів пункту сортування біологічного матеріалу;
  • контактувала з лабораторіями-виконавцями.

Травень 2019 - Вересень 2021


ТОВ В«МЕДИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯВ» м. Полтава


(приватна клініко-діагностична лабораторія)


заступник директора з адміністративних питань


  • відповідала за пакет документів щодо Ліцензування закладу охорони здоров’я та своєчасне подання до МОЗ інформації щодо змін в роботі медичного закладу;
  • відповідала за ведення внутрішньої документації підприємства:
  • внесення змін до існуючих документів згідно змін в законодавстві (Положення, Кодекси);
  • складання протоколів (рішень), положень;
  • складання наказів з основної діяльності підприємства;
  • участь у складанні штатного розпису підприємства;
  • подовження різного роду дозвільних документів;
  • була відповідальною за підтримку та ведення зовнішньої документації підприємства:
  • листування з органами місцевого самоврядування, підрядниками (контрагентами) та партнерами;
  • договори оренди, страхування та інші види договорів;
  • відповідала за організацію робіт щодо відкриття нових кабінетів (лабораторних офісів) підприємства:
  • пошук приміщення;
  • пошук підрядників, поетапний контроль виконання робіт;
  • отримання дозвільних документів відповідних служб;
  • запуск нового кабінету;
  • організовувала та контролювала підготовчі роботи по впровадженню програм для автоматизації лабораторних бізнес-процесів підприємства (ЛІС В«ТERRALABВ», Лабораторна програма В«MedcloudВ»);
  • відповідала за запуск ЛІС В«ТERRALABВ»;
  • навчала персонал, розробляла інструкції та алгоритми для персоналу по роботі з новим програмним забезпеченням;
  • брала участь у робочій групі з ребредингу закладу під бренд лабораторії В«CSDВ»;
  • брала участь у проведенні організаційних заходів, ділових зустрічей та переговорів за участю адміністрації підприємства;
  • супроводжувала корпоративних клієнтів лібораторії.

Грудень 2018 - Квітень 2019 року


ФОП В«Кожан В.Ю.В» м. Полтава


(приватний заклад харчування)


інспектор з кадрів


  • відповідала за пошук та підбір персоналу;
  • вела кадрову документацію ФОП.

Квітень 2018 – Грудень 2018 року


ТОВ В«Студія В«МістоВ» м. Полтава


(місцевий телеканал)


інспектор з кадрів


  • відповідала за кадрову документацію підприємства;
  • брала участь у складанні виробничого документообігу, пов’язаного з діяльністю підприємства (плани, інструкції, алгоритми дій, протоколи);

ТОВ В«МЕДИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯВ» м. Полтава


(приватна клініко-діагностична лабораторія)




Січень 2017 року – Березень 2018 року


заступник директора з управління персоналом


Червень 2013 – Січень 2017 року


головний адміністратор


На обох займаних посадах обов’язки, що виконувала, були тотожні:


  • відповідала за кадрову документацію підприємства (прийняття, переведення та звільнення працівників, штатний розпис, графіки змінності, табель, відпустки, особові справи, посадові інструкції, трудові книжки);
  • розробляла Колективний договір і ПВТР підприємства;
  • складала та розробляла внутрішні локальні документи підприємства (Кодекси, правила, інструкції, алгоритми та порядки дій, прейскуранти на послуги);
  • займалась пошуком персоналу, організовувала навчання, стажування та адаптацію персоналу;
  • готувала документи з пакету нормативно-правових актів з питань охорони праці;
  • вела ділову переписку з органами місцевого самоврядування, постачальниками та партнерами;
  • контактувала з органами місцевого самоврядування, постачальниками та партнерами щодо діяльності підприємства та надання медичних послуг;
  • брала участь у підготовці підприємства та документації до планових перевірок з боку контролюючих органів;
  • готувала пакет документів для Акредитації закладу;
  • слідкувала за вчасним проходженням медичних оглядів персоналу та проходженням атестації та курсів підвищення кваліфікації;
  • займалась поточною організацією роботи структурних підрозділів підприємства (кабінетів забору біологічного матеріалу), координувала та забезпечувала їх життєдіяльність;
  • контролювала роботу персоналу, дотримання робочих інструкцій та дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку;
  • спілкувалась з клієнтами (пацієнтами) та допомагала у розв’язанні проблемних ситуацій;

Грудень 2008 – Червень 2013 року


менеджер з адміністративної діяльності


  • зустрічала клієнтів (пацієнтів) та консультувала щодо графіку роботи підприємства, правил підготовки, умов забору біологічного матеріалу, видавала готові бланки результатів лабораторних досліджень;
  • надавала інформацію щодо медичних послуг, переліку лабораторних досліджень та їх вартості, строків виконання;
  • виконувала реєстрацію пацієнтів та замовлених послуг за допомогою лабораторного програмного забезпеченням В«МедучетВ»;
  • виконувала функції кол-центру: прийом телефонних дзвінків та надання необхідної інформації щодо роботи та послуг підприємства;
  • координувала робочі питання кабінету забору біологічного матеріалу;
  • відповідала за стажування та навчання нових працівників;
  • складала звітну документацію для бухгалтерії, вела касові операції;

Липень 2007- Листопад 2008 року


ТОВ В«ПОЛТАВАСЬКА ІНВЕСТЕЦІЙНА КОМПАНІЯВ»


(кінотеатр імені І.П. Котляревського) м. Полтава


старший адміністратор


  • вела виробничий документообіг, пов’язаний з діяльністю підприємства (планування показу фільмів, ведення договорів з дистриб’юторами, ведення листування з дистриб’юторами, партнерами, органами місцевого самоврядування);
  • планувала репертуар кінотеатру згідно графіку виходу кінострічок;
  • відповідала за ведення кадрового документообігу підприємства;
  • займалась пошуком персоналу, організацією навчання та стажування.

ДОСВІД РОБОТИ НА ГРОМАДСЬКИХ ЗАСАДАХ:


2010 рік - 2015 рік - Депутат Полтавської міської ради шостого скликання.




ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ:


Досвід роботи:


  • з організації роботи персоналу, ведення кадрової документації, роботи з клієнтами;
  • з організації роботи підрозділів підприємства;
  • з відкриття медичного кабінету та отримання дозвільних документів;
  • з лабораторним програмним забезпеченням В«TERRLABВ», В«МедучетВ»;
  • знання мов: українська — рідна; англійська – середній рівень;

ОСОБИСТІ НАВИЧКИ:


  • відповідальність, ініціативність, працездатність, послідовність у виконанні поставлених задач, здатність до самоосвіти;
  • комунікабельність, позитивний погляд на життя, вміння встановлювати взаємовідносини з колегами та клієнтами.