Уміння:
Основні обов’язки на попередній роботі:
- проведення обстеження бізнес-процесів та формування бізнес-моделей;
- аналіз методологічних матеріалів та виявлення функціональних розривів;
- участь у розробці проєктних рішень та підготовка документації;
- запуск та проведення дослідницької експлуатації;
- написання ТЗ з подальшим тестуванням та впровадженням доробок;
- навчання та консультування ключових та кінцевих користувачів;
- написання інструкцій по роботі з програмним продуктом;
- збір зворотного зв’язку від користувачів та аналіз методологічних матеріалів для формування майбутніх доробок;
- підготовка проєктної документації.
Додаткові навички:
- впевнений користувач ПК та пакету програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Visio), Дебет Плюс, Парус-Бюджет, iFOBS Клієнт-банк, M.E.Dok, FREDO;
- знання метологій та практичні уміння використання BABOK, Agile, SDLC, моделювання BPMN (2. 0)
- досвід впровадження та налаштування програмних продуктів (IT-Enterprise, 1С:/ BAS ERP, КУП, BAS Бухгалтерія, BAS Агро, BAS Малий бізнес), ліцензування, upgrade, оновлення та технічна підтримка;
- маю досвід ведення управлінської звітності та фінансового моніторингу на підприємстві, а також БО;
- досвід ведення ФОП: БО та кадровий облік, облік ЗП, управлінський облік.
Досвід роботи
АТ "Укрпошта", 10. 2021 по 06. 2022 - Аналітик
ТОВ "РАСК. Ін-Агро", 09. 2020 по 09. 2021 - Бухгалтер-експерт
ТОВ "Кемікал Елементс Юкрейн", 02. 2019 по 05. 2020 - Казначей
КУ В«Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Черкаської обласної радиВ», 07. 2014 по 02. 2019 - Бухгалтер ОЗ
Департамент охорони здоров’я Черкаської обласної ради, 10. 2013 по 07. 2014 - Бухгалтер
Додаткова інформація
Відповідальна, швидко навчаюсь та націлена на результат.
Вмію працювати як самостійно, так і в команді та правильно організувати свій робочий час.