Аналітик

Персонал в Киев. IT, WEB фахівці

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:
  • договорная
  • без опыта
  • Киев

Опыт работы

Уміння:


Основні обов’язки на попередній роботі:


  • проведення обстеження бізнес-процесів та формування бізнес-моделей;
  • аналіз методологічних матеріалів та виявлення функціональних розривів;
  • участь у розробці проєктних рішень та підготовка документації;
  • запуск та проведення дослідницької експлуатації;
  • написання ТЗ з подальшим тестуванням та впровадженням доробок;
  • навчання та консультування ключових та кінцевих користувачів;
  • написання інструкцій по роботі з програмним продуктом;
  • збір зворотного зв’язку від користувачів та аналіз методологічних матеріалів для формування майбутніх доробок;
  • підготовка проєктної документації.

Додаткові навички:


  • впевнений користувач ПК та пакету програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Visio), Дебет Плюс, Парус-Бюджет, iFOBS Клієнт-банк, M.E.Dok, FREDO;
  • знання метологій та практичні уміння використання BABOK, Agile, SDLC, моделювання BPMN (2. 0)
  • досвід впровадження та налаштування програмних продуктів (IT-Enterprise, 1С:/ BAS ERP, КУП, BAS Бухгалтерія, BAS Агро, BAS Малий бізнес), ліцензування, upgrade, оновлення та технічна підтримка;
  • маю досвід ведення управлінської звітності та фінансового моніторингу на підприємстві, а також БО;
  • досвід ведення ФОП: БО та кадровий облік, облік ЗП, управлінський облік.

Досвід роботи


АТ "Укрпошта", 10. 2021 по 06. 2022 - Аналітик


ТОВ "РАСК. Ін-Агро", 09. 2020 по 09. 2021 - Бухгалтер-експерт


ТОВ "Кемікал Елементс Юкрейн", 02. 2019 по 05. 2020 - Казначей


КУ В«Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Черкаської обласної радиВ», 07. 2014 по 02. 2019 - Бухгалтер ОЗ


Департамент охорони здоров’я Черкаської обласної ради, 10. 2013 по 07. 2014 - Бухгалтер



Додаткова інформація


Відповідальна, швидко навчаюсь та націлена на результат.

Вмію працювати як самостійно, так і в команді та правильно організувати свій робочий час.