Економіст в банк

Персонал в Киев. Банківська справа, ломбарди

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:
  • договорная
  • без опыта
  • Киев

Опыт работы

Пилипенко Тетяна Олександрівна



Дата народження: 11. 11. 1977


Громадянство УкраїнкаВ 


Бажаний графік роботи: з 8. 00-17. 00;В  або з 9. 00-18. 00;В  віддалена робота;







Професійні навички та знання:


  • Була куратором з оптимізації процесу Документообігу АТ В«ОТП БанкВ» (далі Банк).

  • Супроводжувала проект на всіх етапах від закладення плану до презентації готового продукту:

  • Проводила зустрічі з внутрішніми клієнтами;

  • Писала ТЗ;

  • Ставила терміни виконання;

  • Проводила тестування;

  • Писала внутрішній нормативний документ В«Процедура формування документів дня БанкуВ»;

  • Успішно провела проект з впровадженням нового інструменту бухгалтерських документів дня з економивши Банку 80% паперу;

  • Перехід електронного архіву бухгалтерських документів дня Банку:

  • Переведення реєстрів в електронний вигляд з накладанням ЄЦП та частково первинні документи на паперовому носії;

  • Систематизувала та архівувала первинні документи на паперовому носії;

  • Створювала ролі у системі В«IT systems Accessrestriction rules;

  • Будувала звіти за попередній операційний день з системи АВС вЂњВ 2 та проводила звірку з балансом;

  • Складанням Номенклатури Департаменту бухгалтерського обліку та звітності;

  • Була відповідальною за Формування документообігу Банку. Проводила контроль відділів ГО/РВ/мережі по Україні;

  • Заведення постачальників до Системи В«САПВ»;

  • Створення заявок у системі В«СРМВ»;

  • Реєструвала довіреності в ГО/мережі;

Досвідчений користувач ПК:


  • Microsoft Office: Word, Excel;

  • Програми: АВС В«В 2В», частково володію знанням у системі В«СРМВ»; поверхнево В«САПВ»;

  • "IT Service Desk"; "SharePoint",

Інше:


  • Люди для мене не є ресурсом, а цінністю. Важливо кожній людині в команді/клієнту відчувати свою цінність та важливість. Потрібно спілкуватися з Керівництвом/Командою, обов’язково отримувати зворотній зв’язок.. Подобається вдосконалювати процеси, запроваджувати нові інструменти для полегшення роботи. Можу працювати з великим обсягом інформації. Здатна приймати рішення у нестандартних ситуаціях. . Завжди готова прийти на допомогу, відповідально відношусь до своїх функціональних обов’язків Вважаю Якісно виконана робота – це запорука успіху, бо це є основа. Готова навчатися і розвиватись. Для досягнення своєї мети потрібно виходити з зони комфорту. Головне мати цінності, по процесам можна навчитися.

Знання мов:


  • Українська – вільно;

  • Російська – вільно;

  • Хобі:

  • Саморозвиток;

  • Катання на лижах;

  • Та багато іншого.

Займані посади :


  • 2008 р. і по 28 лютого 2022р. в Департаменті бухгалтерського обліку та звітності АТ В«ОТП БанкВ» обіймаю посаду Провідного економіста; Інвалідність 3 група (загальне захворювання).

  • 1993р. - ПТУ № 6 Фальцівниця-брошурівниця 5 розряду;

  • 2001р. – здобула вищу освіту НУХТ В«Інженер-технолог молочної промисловостіВ»;

  • 2014р. здобула другу вищу освіту НАУ В«Економіка підприємстваВ»;

  • 1996р.- ТОВ В«ВДВВ» обіймала посаду Фальцовщиці-брошуровщиці;

  • 2002р. - ПІІ МакДоналз Юкрейн ЛТДВ»;

  • 2002р. – ПП Регтехніка займала посаду секретаря;

  • 2003 р. Дошкільний заклад № 193 обіймав посаду помічник вихователя;

  • 2005 р. АТ В«ГалактонВ» - обіймала посаду контролера харчової продукції;