Чоботар Ірина
Особисті данні
Дата народження: 19 травня 1987 року
Вік: 35 років
Місто: Вінниця
Освіта
Статус: випускник - спеціаліст
вересень 2009 – грудень 2011 рр НУК імені адмирала Макарова
- факультет інженерно - економічний
- спеціальність В«Економіка підприємстваВ»
(диплом спеціаліста з відзнакою)
Статус: випускник - магістр
вересень на Jobs.uaрр НУК імені адмирала Макарова
- факультет автоматики і електротехніка
- спеціальність В«Електромеханічні системи автоматизації та електроприводВ»
(диплом з відзнакою)
Тренінги
Участь у навчальних тренінгах В«Основи обслуговування клієнтів. Перехресні продажиВ» й В«Управління конфліктамиВ» від КБ ПриватБанк.
Практикум В«Створення відділу продажуВ» від К. Куницького
Сертифікати
Сертифікат проходження курсу В«Прикладна економікаВ»
Сертифікат про успішне проходження практикуму В«Створення відділу продажуВ» від К. Куницького
Досвід роботи
ТОВ В«ТрейдбоксВ» (ibox)
січень 2021 – листопад 2021 роки Менеджер (управитель) з питань регіонального розвитку регіонального структурного підрозділу Миколаївської обл.
ТОВ В«АйбоксВ» (ibox)
листопад 2011 – серпень 2016 роки Менеджер з питань регіонального розвитку
серпень 2016 – січень 2021 роки Керівник регіонального структурного підрозділу Мик. обл.
- розвиток мережі терміналів по місту та області;
- проведення переговорів та укладання договорів з потенційними орендодавцями і провайдерами;
- супроводження процесу установки нових терміналів;
- налагоджування і підтримка дострокових відносин з партнерами;
- моніторинг конкурентного середовища;
- своєчасне підписання актів виконаних робіт, додаткових угод, договорів;
- контроль дебіторської заборгованості;
- взаємодія з банками – інкасуючими організаціями;
- взаємодія з технічною лінією, щодо ремонту терміналів;
- взаємодія з іншими організаціями щодо оренди офісу, його обслуговування;
- контроль над своєчасним оновленням і замовленням рекламної продукції, розміщення її на терміналах та об’єктах оренди;
- виконання планових завдань та представлення звітів по них;
КБ ПриватБанк
січень 2009 – березень 2009 роки Агент
Виконувані обов’язки :
- продаж банківських продуктів, послуг
вересень 2007 – грудень 2008 роки Менеджер відділення
Виконувані обов’язки:
- надання консультацій щодо продуктів та послуг;
- залучення нових клієнтів на обслуговування:
- привлечение новых клиентов на обслуживание: пошук клієнтів, організація зустріч та переговорів; збір документів, підписання договорів;
- індивідуальна робота із внутрішніми клієнтами з урахуванням аналізу потреб й побажань клієнта;
- ведення клієнтської бази: сегментація за галузевою приналежністю;
- проведення маркетингових досліджень;
- контроль над своєчасним оновленням і замовленням рекламної продукції;
- рішення конфліктних ситуацій;
- виконання планових завдань;
- організація підготовки звітів і аналізу виконання отриманих завдань.
Особисті якості
- Ініціативність: взяла на себе переговори з мережею супермаркетів В«NВ» (зона розвитку якої територіально належала топ менеджерам центральному офісу ibox та менеджерам Одеської обл.) та перша досягла в них успіхів: термінали самообслуговування були розміщені в усіх супермаркетах Миколаєва; і завдяки певних умов договору, були прибутковими та мали статус для компанії як високопріоритетні.
- Стресостійкість: у боротьбі з конкурентами за прибуткові об’єкти було витиснено значну їх кількість, підписано нових та збережено вже існуючих договорів з ексклюзивними умовами.
Відповідальність: завжди готова буда брати/брала на себе відповідальність за рисковані для організації дії задля досягнення певних результатів, успіхів в поставлених компанією задач.
Додаткова інформація
- вільне володіння комп’ютером та продуктами MS Office;
- права категорії В«ВВ»
Знання мов
- українська (вільно);
- англійська, німецька (базовий рівень)
Особисті якості
комунікабельність, відповідальність, оперативність, самоорганізація