РЕЗЮМЕ
Дуброва Ірина Михайлівна
Дата народження: 04 квітня 1980г.
Дом. адреса: м. Київ, ул.Вишгородська, буд. 50б, кв. 66
Бажана посада: адміністратор, менеджер з продажу, мед.представник.
Бажаний рівень ЗП: від на Jobs.uaгрн.
Освіта: на Jobs.uaКиївський Державний Технікум Легкої Промисловості, спеціальність – технолог-товарознавець.
Попередній досвід роботи:
квітень 2022 – грудень 2015 ТОВ В«БотанікаВ» , медичний представник, м.Київ
Основні обов’язки:
- робота з аптеками ( наявність, замовлення, викладка продукції, перевірка термінів придатності, презентація товару)
- робота з лікарями-дерматологами ( презентація товару, консультації)
- розширення клієнтської бази, виконання планів продажу
- участь в конференціях, семінарах
- частково робота в офісі: забезпечення канц.приладдям, робота по відправці пошти та кур’єра, допомога в роботі КАМу.
жовтень 2015 – серпень 2014 ТОВ В«Санофі УкраїнаВ» ( ТОВ В«ПалсВ»), фарм.представник, м.Київ
Основні обов’язки:
візити в ТТ (аптеки) за маршрутним листом
мерчандайзинг
звітність, документообіг
моніторинг конкурентів
контроль залишків, замовлення продукції
червень 2014 – липень 2014 ТОВ В«Реккітт Бенкізер Хаусхолд Енд Хелс Кер УкраїнаВ», торгівельний представник, м.Київ
Основні обов’язки:
- візити в ТТ (аптеки) за маршрутним листом
контроль залишків, формування замовлення
мерчандайзинг
звітність, документообіг
моніторинг конкурентів
червень 2014 – листопад 2011 ТОВ В«Медком МП УкраїнаВ», торгівельний представник, м.Київ
Основні обов’язки:
- візити в ТТ (аптеки) за маршрутним листом
контроль залишків, формування замовлення
мерчандайзинг
звітність, документообіг
моніторинг конкурентів
жовтень 2011 – серпень 2005 ПП В«УкрбеллегпромВ»/ТОВ В«БелкосметикВ», начальник відділу продажу/торгівельний представник/зав.складом, м. Киев
Основні обов’язки:
- пошук нових клієнтів, робота з базовими клієнтами
- проведення перемовин та заключення договорів
- ведення замовлень постійних клієнтів, контроль за поверненням документів та по оплаті товару
- документообіг за замовленнями ( рахунки , накладні)
- контроль за наявністю товарного запасу
- логістика на підприємстві
- підбір кадрів та навчання персоналу, розміщення заказів у субпідрядчиків
- ведення складу на невеликому підприємстві, комплектування замовлень
квітень 2005 – серпень 2005 ТОВ В«КосмедфармВ»,
торгівельний представник, м. Київ
Основні обов’язки:
- контроль за залишками продукції в роздрібних мережах
- проведенння презентацій
- робота з косметологами, фармацевтами, дерматологами
- складання звітності
вересень 2004 – березень 2005 ТОВ В«Савсервіс-МоваВ», мерчандайзер, м. Київ
Основні обов’язки:
- викладка товару
- контроль за дотриманням стандартів в магазинах роздрібної мережі та С&C
вересень 2003 – квітень 2004 ТОВ В«ФораВ»,
товарознавець, м. Київ
Основні обов’язки:
- контроль за обов 039;язками персоналу
- замовлення, обмін, повернення товару
- контроль строків реалізації продукції
липень 2000 – липень 2003 ТОВ ПСХ В«ЮністьВ», продавець-консультант, м. Київ
Основні обов’язки:
- викладка товару
- контроль за залишками та строками реалізації продукції
Навики роботи на комп 039;ютері: впевнений користувач MS Office, Outlook Express, маю невеликий досвід роботи в 1С
Знанння мов: українська, російська– вільно, англійська – шкільна програма
Особисті якості: пунктуальна, акуратна в роботі, маю високу працездатність, швидко навчаюсь всому новому, дисциплінована, комунікабельна, неконфліктна.