Медичний представник, Менеджер з продажу, Адміністратор

Персонал в Киев. Медицина, фармацевтика

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:
  • 20 000 грн.
  • повний робочий день
  • без опыта
  • Киев

Опыт работы

РЕЗЮМЕ


Дуброва Ірина Михайлівна


Дата народження: 04 квітня 1980г.


Дом. адреса: м. Київ, ул.Вишгородська, буд. 50б, кв. 66




Бажана посада: адміністратор, менеджер з продажу, мед.представник.


Бажаний рівень ЗП: від на Jobs.uaгрн.




Освіта: на Jobs.uaКиївський Державний Технікум Легкої Промисловості, спеціальність – технолог-товарознавець.




Попередній досвід роботи:




квітень 2022 – грудень 2015 ТОВ В«БотанікаВ» , медичний представник, м.Київ


Основні обов’язки:


  • робота з аптеками ( наявність, замовлення, викладка продукції, перевірка термінів придатності, презентація товару)
  • робота з лікарями-дерматологами ( презентація товару, консультації)
  • розширення клієнтської бази, виконання планів продажу
  • участь в конференціях, семінарах
  • частково робота в офісі: забезпечення канц.приладдям, робота по відправці пошти та кур’єра, допомога в роботі КАМу.

жовтень 2015 – серпень 2014 ТОВ В«Санофі УкраїнаВ» ( ТОВ В«ПалсВ»), фарм.представник, м.Київ


Основні обов’язки:


візити в ТТ (аптеки) за маршрутним листом


мерчандайзинг


звітність, документообіг


моніторинг конкурентів


контроль залишків, замовлення продукції




червень 2014 – липень 2014 ТОВ В«Реккітт Бенкізер Хаусхолд Енд Хелс Кер УкраїнаВ», торгівельний представник, м.Київ


Основні обов’язки:


- візити в ТТ (аптеки) за маршрутним листом


контроль залишків, формування замовлення


мерчандайзинг


звітність, документообіг


моніторинг конкурентів




червень 2014 – листопад 2011 ТОВ В«Медком МП УкраїнаВ», торгівельний представник, м.Київ


Основні обов’язки:


- візити в ТТ (аптеки) за маршрутним листом


контроль залишків, формування замовлення


мерчандайзинг


звітність, документообіг


моніторинг конкурентів




жовтень 2011 – серпень 2005 ПП В«УкрбеллегпромВ»/ТОВ В«БелкосметикВ», начальник відділу продажу/торгівельний представник/зав.складом, м. Киев


Основні обов’язки:


- пошук нових клієнтів, робота з базовими клієнтами


  • проведення перемовин та заключення договорів
  • ведення замовлень постійних клієнтів, контроль за поверненням документів та по оплаті товару
  • документообіг за замовленнями ( рахунки , накладні)
  • контроль за наявністю товарного запасу
  • логістика на підприємстві
  • підбір кадрів та навчання персоналу, розміщення заказів у субпідрядчиків
  • ведення складу на невеликому підприємстві, комплектування замовлень

квітень 2005 – серпень 2005 ТОВ В«КосмедфармВ»,
торгівельний представник, м. Київ


Основні обов’язки:


- контроль за залишками продукції в роздрібних мережах


  • проведенння презентацій
  • робота з косметологами, фармацевтами, дерматологами
  • складання звітності

вересень 2004 – березень 2005 ТОВ В«Савсервіс-МоваВ», мерчандайзер, м. Київ


Основні обов’язки:


  • викладка товару
  • контроль за дотриманням стандартів в магазинах роздрібної мережі та С&C

вересень 2003 – квітень 2004 ТОВ В«ФораВ»,
товарознавець, м. Київ


Основні обов’язки:


  • контроль за обов&# 039;язками персоналу
  • замовлення, обмін, повернення товару
  • контроль строків реалізації продукції

липень 2000 – липень 2003 ТОВ ПСХ В«ЮністьВ», продавець-консультант, м. Київ


Основні обов’язки:


  • викладка товару
  • контроль за залишками та строками реалізації продукції

Навики роботи на комп&# 039;ютері: впевнений користувач MS Office, Outlook Express, маю невеликий досвід роботи в 1С




Знанння мов: українська, російська– вільно, англійська – шкільна програма




Особисті якості: пунктуальна, акуратна в роботі, маю високу працездатність, швидко навчаюсь всому новому, дисциплінована, комунікабельна, неконфліктна.