Технічний директор, головний інженер, технічний менеджер, менеджер інвестиційних проектів

Персонал в Киев. Консалтинг

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:
  • 1 000 грн.
  • без опыта
  • Киев

Опыт работы

Петрусенко Михайло Миколайович


Адреса: вул . Полонківська, буд . 25\ 3


м. Луцьк, Волинська область
Тел. (мобільний):




Мобільність: віддам перевагу роботі в Києві, Львові, Луцьку, розгляну пропозиції компаній з інших міст, готовий до відряджень;




Дата народження: 16. 06. 1979 р.


Ціль: посада В«Технічний директор, головний інженер, технічний менеджер, менеджер інвестиційних проектівВ»;




Освіта :


  • на Jobs.uaЛуцький державний технічний університет, технологічний факультет, спеціальність: " Інженер-механік ".

Досвід роботи :


Позиція: Операційний менеджер;


В«Icool companyВ», China


березень на Jobs.ua. 02. на Jobs.uaрік, 8 місяців);


Посадові обов’язки:


Організаційна підтримка входу китайської компанії на український ринок,


з слідуючим відкриттям виробництва хладагентів;


Обов’язки:


  • 1) Відкриття юридичної особи в Україні;
  • 2) Формування кадрової структури підприємства;
  • 3) Формування бази конкурентів, аналіз ринку продукції компанії;
  • 4) Пошук та підбір персоналу підприємства;
  • 5) Пошук складського та офісного приміщеня;

Проект заморожений мінімум на 3-5 років після закінчення воєнного стану у Україні;


Позиція: Технічний директор;


ТОВ В« Експандіа В» (CBRE Україна)


жовтень 2021 – січень 2022;


Посадові обов’язки :


  1. 1. Управління технічним персоналом підприємства (підприємство, яке спеціалізується на управлінні торговою, офісною нерухомістю та обслуговуванням виробництв);
  2. 2. Залучення нових клієнтів – торгово-офісні центри, виробничі підприємства;
  3. 3. Складання технічних завдань на проектування, будівельні роботи, технічне обслуговування торгово-офісних центрів, виробничих баз;
  4. 4. Підбір, прийом, навчання технічного персоналу торгових-офісних центрів;
  5. 5. Налагодження процесу управління новим об&# 039;єктом;
  6. 6. Планування роботи підрозділу;
  7. 7. Приймання виконаних будівельних робіт;

Набуті навики: покращив навики управління нерухомістю, управління персоналом, навики підбору персоналу;


Позиція: Freelancer ;


липень 2020 – вересень 2021;


Обов’язки : Надання інжинірингових послуг в сфері проектного менеджменту, проектування інженерних інсталяцій, організації бізнес-процесів;


Позиція: Менеджер інвестиційних проектів;


липень 2019 – липень на Jobs.uaрік)


ПрАТ В«Данон Кремез В» ( FMCG )


• Обов’язки : Реалізація проектів капітальних інвестицій:


  1. Участь в запуску нових продуктів (від стадії В«концепціяВ» до стадії В«випуск готового продуктуВ»);
  1. 2. Управління командою проекту;
  1. 3. Попередній розрахунок капекс-кейсу ;
  1. 4. Проведення переговорів і узгодження технічних завдань з іноземними постачальниками обладнання;
  1. 5. Детальний розрахунок капітальних інвестицій по проекту;
  2. Підготовка технічного завдання на проектування (для проведення тендерів);
  1. 7. Узгодження технічного задания з локальними та груповими технічними експертами;
  1. 8. Затвердження замовлень на закупку послуг та матеріалів для реалізації проектів капітальних інвестицій;
  2. 9. Управління підрядниками на будівельному майданчику;
  3. 10. Проведення аудитів безпеки підрядників на будівельному майданчику;
  1. 11. Детальне планування проекту: розробка, відстеження графіків виконання робіт за проектом, оцінка ризиків;
  1. 12. Перевірка та узгодження кожного з розділів проектної документації в процесі проектування з учасниками проектної команди;
  1. 13. Нагляд і контроль будівельно-монтажних робіт, прийомка робіт і документація від представників авторського нагляду, технічного нагляду. Контроль роботы незалежного аудитора по обсягах виконаних будівельних робіт;
  1. 14. Перевірка і прийомка виконаних будівельно-монтажних робіт на предмет відповідності проектно-кошторисній документації з залученням незалежних експертів (взаємодія з бухгалтерією в питаннях вірного введення основних засобів в експлуатацію);
  1. 15. Введення проекту в експлуатацію з оформленням всієї необхідної документації згідно процедури В«Управління змінамиВ»;

Набуті навики: покращив навики управління проектами згідно корпоративної методики ведення інвестиційних проектів, освоїв нові вимоги в сфері будівельного законодавства України, покращив навики ведення переговорів з постачальниками, підписання контрактів з постачальниками, навики управління основними засобами , покращив знання по 5W 1H аналізу, OPL процесу, удосконалення знань по 5S, GoSeeThinkDo аналізу (базовими інструментами вирішення проблем по методології WCM –World Class Manufacturing);


Додаткові навики згідно політик і вимог корпорації :


Лідер елементу при проходженні аудитів OHSAS на Jobs.ua: В«Управління безпекою роботи підрядниківВ»:


  • 1) Координатор процесу управління безпекою роботи підрядників;
  • 2) Розробник процедури В«Управління безпекою роботи підрядниківВ»;
  • 3) Координація та участь у процесі аудиту підрядників;

Напрямки реалізованих проектів:


  • 1) Розрахунок проектів по розширенню існуючих виробничих потужностей і запуску нових продуктів;
  • 2) Проекти по економії енергетичних ресурсів ;

Набуті навики: удосконалені навики правильної організації будівельно-монтажних робіт підрядних організацій


  • квітень 2018 - жовтень 2018 – ПрАТ В« Ветропак Гостомельский склозаводВ» ;

    Посада : Кризис-менеджер (Начальник відділу заміни асортименту та ремонту обладнання) – за договором 6 місяців ;

    Обов’язки : організація робіт по заміні асортименту, ремонт технологічного обладнання :

  1. Прийомка змонтованого технологічного обладнання у підрядників згідно вимог українського законодавства та міжнародних стандартів якості;

  2. Участь в реконструкції виробничих потужностей;

  3. Пошук нових постачальників
    послуг, підписання контрактів ;

  4. Запуск інструментів вирішення проблем згідно методологій WCM (World Class manufacturing OPL , SOP);

  5. Контроль витрат бюджету;

  6. Перегляд і оптимізація структури персоналу відділу, оптимізація кількості персоналу з метою збільшення ефективності роботи підрозділу;

  7. Розробка матриці знань персоналу підрозділу;

  8. Управління персоналом ДЗАРО - 28 чоловік;

  9. Підбор персоналу відділу ДЗАРО (кількість людей в підпорядкуванні - 28);

  10. Організація поставок допоміжних матеріалів та запасних частин для проведення ремонтних робіт (заявки в SAP, розробка реєстру закупівель запасних частин);

Набуті навики: набув досвід кризисного менеджменту, досвід оптимізації персоналу підрозділу, перерозподілу обов’язків у структурі підрозділу. Запустив 5W 1H аналіз виробничих процесів, процес OPL, удосконалив знання по 5S , GoSeeThinkDo аналізу (базових інструментах рішення проблем по методології WCM).


  • січень 2016 - жовтень 2017 – ТОВ В« Unilever Україна В»

    Посада : Технічний менеджер ;

    Обов’язки : організація інженерної підтримки виробничих потужностей підприємства:

  1. Об&# 039;язки на стадії будівництва та запуску фабрики:

А) Підготовка технічних завдань (для проведення тендерів);


Б) Пошук підрядних організацій, проведення переговорів;


В) Підготовка тендерной документації, проведення тендерів;


Г) Підписання контрактів;


Г) Управління підрядчиками на будівельному майданчику, проведення аудитів безпеки підрядників;


Е) Планування бюджету для технічного обслуговування обладнання та закупівлі запасних частин;


Ж ) Організація закупівлі базового мінімуму запчастин для запуску фабрики;


З) Організація робіт підрядних організацій на території підприємства згідно корпоративних вимог;


І) Прийняття виконаних робіт у підрядників, введення виробничих потужностей в експлуатацію;


2. Обов’язки після запуску фабрики та введення в експлуатацію:


А) забезпечення процесу ремонтів та технічного обслуговування обладнання (персоналом фабрики та підрядними організаціями);


Б) Бюджетування і контроль технічного бюджету;


В) Підготовка технічних завдань з технічного обслуговування обладнання та комунікацій підприємства;


Г) пошук постачальників, підготовка контрактів на закупівлю запчастин до обладнання та технічних сервісів;


Г) Оформлення заявок в системах на закупівлю запчастин та послуг;


Е) Організація встановлення додаткових виробничих потужностей – нових ліній;


Ж) Контроль виконання та прийняття робіт у підрядних організацій;


З) Разробка графіків ТО виробничого обладнання;


  • червень 2015 - вересень 2015 – ТОВ В« Птахокомплекс В«ГубинВ»

    Посада : головний інженер ;

    Обов’язки : організація інженерної підтримки виробничих потужностей підприємства відділом головного інженера (6 птахофабрик + завод забою та переробки птиці). Посадові обов&# 039;язки : керівництво відділом головного інженера, яке включає :

  1. Організація процесу реконструкції виробничих потужностей із закупівлею та установкою нового обладнання (реконструкція птахофабрики : будівельні роботи, установка обладнання, підписання контрактів, ведення переговорів з іноземними та вітчизняними постачальникаи, розробка план-графіків реконструкції);

  2. Організація технічного обслуговування та забезпечення птахоферм та цеху забою птиці запасними частинами та витратними матеріалами для проведення позапланових ремонтів і технічного обслуговування;

  3. Пошук і підбір персоналу для технічного відділу;

  4. Організація технічного обслуговування повітряної компресорної станції, камери шокової заморозки продукції, обладнання для шокової заморозки продукції, пакувального обладнання, систем вентиляції та кондиціонування повітря, систем пожежної сигналізації та пожежогасіння, підйомно-розвантажувального обладнання (навантажувачі, штабелери, рокли);

  5. Організація забезпечення підрозділів підприємства енергоносіями (електрика, газ, вода, стиснуте повітря) ;

  6. Організація та контроль роботи служби охорони праці на підприємствах (розробка інструкцій з охорони праці, отримання дозвільних документів, розробка процедур по виписці нарядів-допусків);

  7. Взаємодія з державними органами у сфері пожежної та техногенної безпеки, архітектурно-будівельного контролю;

  • липень 2014 - травень 2015 (надання послуг в області інжинірингу);

    Посада : приватний підприємець ;

    Обов’язки : надання інжинірингових послуг у сфері будівництва/реконструкції адміністративних і виробничих приміщень, легалізація об&# 039;єктів самовільного будівництва;

  • вересень 2013 - грудень 2013 – ТОВ В« Фіно ВердеВ» (FMCG) ;

    Посада : начальник виробництва ;

    Обов’язки : запуск роботи виробничого підрозділу :

  1. Набір і формування персоналу фабрики;

  2. Контроль витрат бюджету;

  3. Нагляд за будівництвом холодильних установок;

  4. Приймання змонтованого технологічного обладнання у підрядників згідно вимог українського законодавства та міжнародних стандартів якості;

  5. Інженерна підтримка, організація технічного обслуговування інженерних комунікацій ;

  6. Розробка матриць знань персоналу фабрики ;

  7. Організація поставок допоміжних матеріалів для проведення монтажних робіт;

  8. Пошук нових постачальників
    послуг, підписання контрактів ;

Набуті навики : навики складання матриці знань виробничого персоналу, навики проведення тендерів, проведення переговорів з постачальниками;


  • грудень 2007- вересень 2013 – NESTLE Group (ПрАТ Волиньхолдінг );

    Посада : менеджер проектів (будівництво /реконструкція), інженер з експлуатації вентиляційного обладнання та системи пожежної сигналізації, інженер по проекту;

    Обов’язки : координація реалізації інвестиційних проектів в сфері виробництва харчових продуктів, а саме:

  1. Закупівля, встановлення, запуск обладнання для виробництва напів рідких харчових продуктів (майонез, кетчуп, соусы , …..);

  2. Координація будівництва / реконструкції виробничих потужностей, встановлення виробничого обладнання зі здачею в експлуатацію державним органам (управління проектом від стадії В«концептВ» до стадії В«випуск готового продуктуВ»);

  3. Інженерна підтримка виробничих підрозділів по організації та плануванню
    технічного обслуговування виробничих ліній, систем вентиляції і кондиціонування повітря , компресорно-конденсаторних вузлів холодильних камер, систем пожежної сигналізації та пожежогасіння ;

  4. Розробка і удосконалення процедури по роботі з азбестовмісними речовинами ;

  5. Розробка і удосконалення процедури по роботі з підрядними організаціями ;

  6. Керівництво роботами, які виконують підрядні організації ;

  7. Пошук нових постачальніків
    послуг, підписання контрактів ;

  8. Взаємодія з державними контролюючими органами з питань експертизи проектної документації (екологічна інспекція, ДАБК, санстанція , МВС, МНС);

  9. Підготовка та участь у сертифікаційних аудитах за стандартами ISO 9001: 2008, ISO на Jobs.ua: 2005, OHSAS на Jobs.ua: 2007.

  10. Керівництво проектом загальної реконструкції фабрики Торчин з приведенням до вимог українського законодавства в сфері будівництва;

Набуті навики: набув досвіду комплексної реалізації проектів з реконструкції виробництва харчових продуктів, випуску нових продуктів у відповідності з державними та міжнародними нормами у сфері харчових виробництв, досвід роботи з державними контролюючими організаціями, знання найкращих практик міжнародних компаній у сфері гігієнічної інженерії харчових виробництв, досвід керівництва підрядними організаціями при реалізації проектів у відповідності з міжнародними та державними вимогами охорони праці;


  • 200 7 – СП ТОВ В« Модерн ЕкспоВ»

    Посада: агент з постачання холодильного та технологічного обладнання .

    Обов’язки: організація поставок холодильного та технологічного обладнання для реалізації проектів, а саме:

  1. забезпечення магазинів, супермаркетів холодильним і технологічним обладнянням;

  2. Пошук нових постачальників;

  3. Підписання договорів на закупівлю обладнання для магазинів, супермаркетів;

Набуті навики: здобув навики проведення тендерів, проведення переговорів з постачальниками, підписання контрактів.


  • листопад 2002 – травень 2007 – ВАТ В« Електротермометрія В»

листопад 2002 – липень 2004 - шліфувальник 3-го розряду інструментального цеху;


Обов’язки :


  1. Шліфовка деталей пресформ , штампувального обладнання;

Набуті навики: набув практичного досвіду виготовлення складних деталей прес-форм і штампувального обладнання. Закріпив на практиці теоретичні знания по металообробці, які здобув у університеті.


Липень 2004 – травень 2007 – інженер з організації та нормування праці інструментального цеху;
Обов’язки :


  1. Організація функціонування відрядної форми оплати праці виробничого підрозділу (інструментального цеху);

  2. Запуск і впровадження відрядно-преміальної форми оплати праці в системі В«ІТ-підприємствоВ»;

  3. Розробка системи стимулювання і збільшення продуктивності підрозділу з оптимізацією норм і розцінок ;

Набуті навики: навики визначення вартості виконання робіт і виготовлення складного обладнання для лиття деталей з металу та пластмас, штамповки (преси, штампи).



Додаткові навики :


  • володіння комп’ютером – досвідчений користувач (MS Word, Excel, PowerPoint, SAP, знання систем Windows на високому рівні (установка, налаштування операційних систем);

  • іноземні мови – англійська - просунута ; російська – вільне володіння;

  • Відмінні
    знання гігієнічної инженерії згідно вимог міжнародних стандартів ;

  • Знання державних вимог в сфері будівництва ;

  • Водійські права категорії В«ВВ»;

Тренінги:


  • Пройшов тренінг по курсу : В« Компетенції як ефективний інструмент менеджераВ» (Санкт-Петербургський інститут тренінгу ) – сертификат 1339БО ;

  • Пройшов тренінг по курсу : В« Управління людьми В» ( Санкт-Петербургський інститут тренингу) – сертификат 1726БО ;

  • Пройшов тренінг по курсу : В« Розгляд вимог міжнародних
    стандарт
    ів ISO
    на Jobs.ua: 2004 ,
    OHSAS
    на Jobs.ua: 2007
    »–сертификат UA / 1093/ 2381 від 18. 08. на Jobs.uaSGSUkraine );

  • Пройшов серію внутрішніх тренінгів з питань гігієнічної інженерії;

  • Пройшов тренінг по курсу : В«Лідер та його командаВ» (тренер Наталія Петрова, В«Smart staffВ», компанія ТОВ В«Смарт Стафф В») 06. 07. 2018;


Особисті якості:

трудолюбивість, відповідальність , комунікабельність , стресостійкість, креативність , уміння працювати в команді, пунктуальність, самостійность , легко налагоджую проактивну співпрацю у своєму та інших підрозділах, ніколи не боюсь брати відповідальність на себе ;
Захоплення:

Шахи, спорт;


Очікувана заробітна плата: в залежності від компенсаційного пакету роботодавця;

Полезные ссылки

Или посмотрите резюме на Jobs.ua

Посмотрите похожие вакансии на Jobs.ua