- Фахівець з обслуговування клієнтів АТ КБ Приват Банк <p>Виконання поставлених планів та корпоративних цілей.</p>
<p> Якісна та професійна робота з клієнтами (валютні операції, відкриття рахунків, робота з платіжними картками, безготівкові операції, відкриття/поповнення поточних, депозитних, карткових рахунків). Консультування клієнтів щодо банківських продуктів, продаж банківських продуктів (кредити, кредитні карти, пакети послуг, страхування). Консультування клієнтів по телефону. Залучення нових клієнтів.Робота в банківських комплексах/програмах,та в Microsoft Office.</p>
- касир-операціоніст АТ КБ Приват Банк <p>Якісне касове обслуговування клієнтів. Робота в банківських комплексах.Прийом бездоговірних та договірних платежів, грошові перекази, валютообмінні операції, поповнення рахунків</p>
<p>фізичних і юридичних осіб.Виконання всіх видів касових операцій,робота з Post- терміналом. Відкриття/закриття операційного дня каси.</p>
Творчий склад мислення, уміння швидкого орієнтування,висока стресостійкість,організаторські здібності, моральні якості.Впевнено володію комп 039;ютером.Відповідальна та комунікабельна. Вмію знаходити спільну мову з людьми. До роботи ставлюся з максимальною віддачею.