Адміністратор, реєстратор

Персонал в Киев. Краса та SPA-послуги

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:
  • договорная
  • без опыта
  • Киев

Опыт работы




Помірча Галина Володимирівна


Адміністратор, реєстратор, психолог, на Jobs.uaгрн


Вік: 32 роки


Місто: Київ








Досвід роботи



Офіс-адміністратор


з 02. 2022 по 05. на Jobs.uaмісяці)

ТОВ "Ямамото Дентал Груп", Київ (стоматологія)


1. Прийом телефонних дзвінків, фіксування і передача інформації співробітникам, переадресація дзвінків по відділах, залежно від запитів.

2. Первинна консультація клієнтів по вхідним дзвінкам.

3. Реєстрація та ведення обліку вхідної-вихідної документації, договорів, листів і т. д.

4. Набір тексту, комерційних пропозицій та іншої документації.

5. Виконання роботи з розміщення оголошень у ЗМІ та кадрові агентства про прийом на роботу, за заявками керівників. Проведення первинної співбесіди з претендентами на вакантну посаду.

6. Ведення табеля.

7. Планування маршруту транспортного засобу, закріпленого майна за офісом.

8. Формування заявки на закупівлю канцтоварів та витратних матеріалів для оргтехніки.



Реєстратор медичний


з 09. 2017 по 01. на Jobs.uaроки 4 місяці)

ТОВ Центр слухової реабілітації "Аврора", Київ (Медицина)


1. Запис на прийом до лікарів.

2. Надання відвідувачам медичного центру довідки щодо порядку роботи закладу, про час і місце прийому лікарів.

3. Забезпечення правильного ведення та зберігання медичних карток.

4. Своєчасне забезпечення наявності необхідної медичної документації в кабінетах лікарів.

5. Оформлення довідок, їх реєстрація та облік.

6. Сортування та розкладка результатів обстежень.

7. Знати та використовувати в роботі діючі нормативні документи, що стосуються діяльності медичного центру.



Адміністратор


з 01. 2017 по 04. на Jobs.uaмісяці)

Стоматологія City Smile, Київ (надання стоматологічних послуг)


Обов&# 039;язки та досягнення:

-повний супровід роботи реєстратури стоматологічної клініки

-реєстрація пацієнтів (заклад амбулаторних карт), ведення документації по пацієнтам;

-ведення розкладу лікарів (організація оптимальної запису пацієнтів на первинні консультації та лікування);

-консультування (по телефону і особисто) по методам лікування, що застосовуються у клініці,

-планування прийому до лікарів різних спеціалізацій в залежності від ситуацій звернення;

-розрахунок вартості надання послуг за планами лікування, наданим лікарями;

-прийом оплат;

-контроль за виконанням фінансових показників;

-стимулювання до підвищення ефективності роботи співробітників;

-складання звітів;

-складання і контроль графіка роботи співробітників;

-управління персоналом




Оператор комп&# 039;ютерного набору


з 02. 2013 по 08. на Jobs.uaмісяців)

Національний університет оборони України імені Івана Черняховського, Київ (Сучасний військовий освітній і науковий заклад.)


- створення та редагування складних текстових документів;

- робота з друкуючими пристроями різних типів;

- ведення діловодства, ефективне використання засобів обчислювальної, друкарської, копіювальної та іншої офісної техніки, застосування сучасних технічних засобів і технологічних процесів оброблення документів і інформації, створення анімованих презентацій.



Провідний документознавець оперативно-медичного відділу


з 06. 2010 по 01. на Jobs.uaрік 7 місяців)

Центральне військово-медичне управління Збройних Сил України, Київ (медичне забезпечення Збройних Сил України)


1. Облік, контроль виконання, оперативне зберігання, довідкова робота.

2.Участь у плануванні, організації й удосконалюванні діяльності служби документаційного забезпечення керування, контроль за станом діловодства.

3. Розробка уніфікованих систем документації й табелів документів різного призначення й рівня керування.

4. Впорядкування складу документів і інформаційних показників, скороченню їхньої кількості й оптимізації документопотоків.

5. Участь у відборі документів, переданих на державне зберігання, організації зберігання й експертизі цінності документів.
Ознайомлена з: постановами, розпорядженнями, наказами, методичними та іншими керівними матеріалами, нормативними документами з документаційного забезпечення управління; порядком планування, проектування і технологію роботи на базі організаційної та обчислювальної техніки служб документаційного забезпечення управління; методами розроблення їх оптимальних структур; методами дослідження, аналізу, проектування і розвитку документаційних систем, стандарти на уніфіковані системи документації; порядок оформлення, класифікації, збереження, експертизи цінності документів; організацією архівної справи; документоутворення; організацією державних установ і громадських організацій, економічними і правовими аспектами їх діяльності.



Освіта


Київський університет імені Бориса Грінченка


практична психологія (магістратура), Київ

Вища, з 2011 по на Jobs.uaроки 1 місяць)


Професійні та інші навички


  • Навички роботи з комп’ютером

    Word, Excel, 1C

Додаткова інформація


Шукаю роботу з графіком 9: 00 -17: 00, в Голосіївському районі