Р е з ю м е
1. Особисті дані:
ЛАБАЧ Наталія Михайлівна
Заміжня.
ДОСВІД РОБОТИ :
20. 08. 2018 – по теперішній час ТОВ В«НЬЮ ФАЙНЕНС СЕРВІСВ» Головний Радник
- корпоративного управління Товариства ( власник нерезидент та Наглядової Ради)
- методологія (розробка внутрішніх нормативних документів)
- контроль та нагляд за операційними ризиками, виконання рекомендацій аудиту
- проведення/участь нарад, конф-колів
- надання консультацій та роз’яснень з правових питань
09. 07. 15 – по 14. 09. 17 ПАТ В«Банк Національний КредитВ» Радник Голови Правління, начальник управління юридичного супроводження Департаменту супроводження роботи тимчасової адміністрації, заступник директора Департаменту супроводження процедури ліквідації.
- координація роботи структурних підрозділів Банку (ліквідація)
- робота з Фондом гарантування вкладів фізичних осіб
- вжиття заходів для забезпечення збереження майна/документів
- оптимізація витрат при реалізації процесу повернення дебіторської заборгованості
- проведення переговорів з контрагентами щодо добровільного виконання зобов’язань
- врегулювання спірних питань
- здійснення координації дій структурних підрозділів банку
19. 07. 13 – 02. 03. 15р. ПАТ В«Грін БанкВ» на посаді начальника юридичного управління, після зміни структури Директор юридичного департаменту.
- юридичне супроводження роботи банку та відділень
- розробка та погодження: положень, інструкцій, стандартів нових продуктів, ін.
- проведення переговорів з контрагенами
- супроводження та підписання договорів, підготовка до укладення правочинів
- супроводження перевірок НБУ, обшуків правоохоронними органами всіх рівнів
- написання скарг, заперечень, відповідей на запити
- забезпечення захисту інтересів банку після проведення перевірок на всіх рівнях в тому числі в судах
12. 11. 08 – 18. 07. 13 ПАТ В«КБ В«Актив-банкВ» на посаді заступника начальника управління супроводження активних операцій банку Юридичного департаменту після зміни структури Керівник групи з правового забезпечення активних операцій банку.
- підготовка висновків по кредитуванню, договорів іпотеки, застави, відступлення права вимоги, ін.
- розробка типових договорів пов’язаних з кредитуванням та забезпеченням зобов’язань
- погодження та розробка внутрішніх нормативних актів щодо оформленням активних операцій
- проведенням та супроводженням активних операцій
- надання юридичних висновків
- проведення моніторингу правильності оформлення виданих кредитів та ін.
05. 08. 08 – 04. 09. 08 Державний комітет України з питань технічного регулювання та споживчої політики
В«ДержспоживстандартВ» на посаді начальника юридичного відділу.
21. 11. 06- 30. 07. 08 ВАТ В«КредитпромбанкВ» на посаді заступника начальника управління-начальника відділу правового забезпечення кредитування корпоративних клієнтів управління активних операцій банку.
- координація роботи відділу та управління стосовно супроводження активних операцій
- розміщення іноземних інвестицій
- кредитування інвестиційних проектів
- надання висновків щодо можливості створення фондів фінансування будівництва
- погодження висновків філій на отримання кредитів, що перевищують їх ліміти ДІУ
- надання роз’яснень на запити пов’язані з здійсненням активних операцій банком
- участь в кредитному комітеті банку та ін.
03. 08. 06 – 19. 11. 06 в КМД В«Індекс-БанкВ» на посаді начальник відділу правового забезпечення
- супроводження банківських операцій та господарської діяльності
- надання висновків стосовно можливості кредитування юридичних та фізичних осіб
- перевірка правомірності арешту коштів на рахунках та проведення виїмок
- погодження відкриття рахунків юридичним та фізичним особам
- підписання договорів застави та іпотеки
- вчинення виконавчих написів, представництво інтересів у суді.
- членство в кредитній комісії та ін.
з 20. 06. на Jobs.ua. 08. 2006 в ВАТ КБ “Надра” на посаді начальника відділу загального правового забезпечення, 21. 01. 2003 – 20. 06. 2003 на посаді головного юрисконсульта
- - загальне правове забезпечення банківської діяльності
- - підготовка та розробка господарських договорів, страхування, лізинг, реклама, поставка, ін.
- - надання консультацій, юридичних висновків та роз’яснень з питань поточної діяльності Банк
- - супроводження перевірок, правове забезпечення трудової діяльності та ін.
- - оцінка документів для придбання нерухомості або її оренди
- - юридичне супроводження відкриття філій, відділень, моніторинг діяльності філіальної мережі, ін.
04. 04. на Jobs.ua. 01. 2003 в АБ “Еталон”, який було реорганізовано в Київську Центральну філію АППБ “АВАЛЬ” на посаді юрисконсульта.
- - підготовка та розробка господарських договорів, договорів застави, поруки, еквайрінгові договори
- - перевірка та підготовка локальних нормативних документів Банку
- - переписка з контролюючими органами та клієнтами
- - підготовка запитів/відповідей та їх законодавче обґрунтування
- - надання юридичних висновків та роз’яснень з питань поточної діяльності банку та ін.
20. 08. на Jobs.ua. 04. 2002 в Головному управлінні Національного банку України по м. Києву і Київській області на посаді головного юрисконсульта.
- правове забезпечення роботи: банківського нагляду, валютного контролю, інкасації, бухгалтерії, ін.
- розгляд установчих документів банків поданих для реєстрації
- перевірка документів для отримання реєстраційних свідоцтв та дозволів здійснення інвестицій
- розробка та розгляд проектів договорів
- участь у тендерному комітеті
- відповіді на запити правоохоронних та контролюючих органів та банків
- представництво
інтересів у господарському суді
на Jobs.uaр. в Акціонерному банку В«Банкірський ДімВ» на посаді юрисконсультаВ
з 01. 10. 1998р.- 20. 09. 1999р. в.о. начальника управління правового забезпечення роботи з рахунками клієнтів, який було реорганізовано в Державно-акціонерний спеціалізований імпортно-експортний банк України “УКРСПЕЦІМПЕКСБАНК”,
з 01. 05. 2000р- 17. 08. 2001 на посаді директора департаменту операцій з рахунками клієнтів.
- ведення протоколів правління та загальних зборів акціонерів
- підготовка та юридична оцінка договорів, робота з БТІ, нотаріальними конторами
- ведення кадрової роботи (накази, оформлення трудових книжок).
- методичне керівництво роботою пов’язаною з здійсненням активно-пасивних операцій
- правова експертиза: відкриття/закриття банківських рахунків, блокування коштів, арештів, ін.
- контроль процесу виїмки документів
- розробка необхідних для роботи проектів документів, в т.ч. локальних нормативних документів
- контроль за проведенням розрахунково-касового обслуговування
- переговори з клієнтами, робота з НБУ та ДПІ
супроводження перевірок
3. ОСВІТА: вища юридична, спеціаліст, на Jobs.uaр.р. (денна форма навчання) Інститут економіки, управління та господарського права, факультет правознавства, юрист.
4. ДІЛОВІ ЯКОСТІ: організаторські здібності, аналітичний склад ума, вміння знаходити оптимальні рішення, комунікабельність, відповідальність, швидко і легко навчаюсь та освоюю нові поставлені задачі; можлива повна самостійність у роботі на будь-якій посаді, працювати з командою та в команді, а також оперативно і самостійно її створити, креативність, чесність, порядність і відданість команді.
5. ЗНАННЯ КОМП?ЮТЕРА: на рівні впевненого користувача: Word, Excel, Lotus, PowerPoint, юридичні програми: Консультант, Закон, Право, Liga, ОДБ-Мьобіус Sr-Bank, окремо розуміюсь на бухгалтерських програмах, інтернет банкінгу та ПЗ з оплати рахунків, ін.
6. ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ: практикую роботу (freelancer):
- будівельних компаній (договори підряду, оренди, субпідряду, розробка договорів сервітут і т.д.)
- компаній що займаються інформаційно-консультаційними послугами (семінари, ребрендінг)
- перевізники – СПД (договори перевезення, посередницькі договори, листування з контрагентами);
- для косметичного бізнесу - розробка зовнішньоекономічних договорів поставки з Китаю та Японії
- для новостворених юридичних осіб - розробка установчих документів, протоколів, ін.
- розробка договорів співпраці між Українськими компаніями та Японськими.
У разі необхідності надам додаткову інформацію про себе та свою професійну діяльність і забезпечити рекомендації ТОП-менеджерів в підпорядкування котрих працювала, можу виконати тестові завдання.