- оператор колл-центра Колл-центр <p>У зоні моєї відповідальності було:</p>
<ul><li>Консультація клієнтів щодо тарифів, технічної складової підключення інтернету, а також щодо додаткових послуг;</li><li>Ведення ділового листування з партнерами компанії через e-mail;</li><li>Заведення заявок на ~10 порталах з різною механікою;</li><li>Правильне використання CRM-системи кол-центру;</li><li>Швидкий пошук інформації.</li></ul>
- Офіціант-бармен Ресторан "Мамамія" <p>Робота включала:</p>
<ul><li>Знання меню напам'ять – понад 50 позицій (аж до складу соусу з 16 інгредієнтів);</li><li>Робота в умовах високого навантаження;</li><li>Робота з CRM-системою та платіжними операціями.</li></ul>
- перукар Салони краси <p>Крім надання перукарських послуг у коло моїх обов'язків входило:</p>
<ul><li>Консультування клієнта на профессійні теми зрозумілою йому мовою;</li><li>Виявлення потреб гостя та розуміння, як його зацікавити;</li><li>Продаж додаткових послуг;</li><li>Розрахунок клієнта.</li></ul>
Для мене важливо потрапити до місця, де роботодавець з повагою ставиться до співробітника. Насамперед це стосується часу відпочинку: не торкатися роботою обідніх перерв та вихідних, без попереднього обговорення не ставити додаткові зміни, давати своєчасніКрім таких базових якостей, як пунктуальність, ввічливість та вміння працювати з людьми, можу виділити такі пункти:
• Я чітко дотримуюсь інструкцій по роботі та не додаю В«відсеб 039;ятиниВ»;
• Дотримуюсь регламенту, навіть якщо клієнт намагається схилити його порушити;
• Вмію вести діалог етичним та здоровим чином;
• Повністю беру відповідальність за якість виконання своїх обов 039;язків;
• Вмію працювати у багатозадачному режимі.
Навички
o Досвідчений користувач MS Word, MS Power Point;
o Швидкість друку: в середньому 280 знаків в хвилину;
o Досвід роботи з різними CRM-системами та порталами по заведенню заявок;
o Написання граматично правильних текстів переважно на пізнавальні теми – за рік понад 40 унікальних робіт з копірайтингу;
o Завдяки вивченню створення сайтів, розумію, що зацікавлює клієнта в тексті, а що відштовхує.