Таргетолог, Media Buyer, PPC спеціаліст (Google, Meta, Linkedin, TikTok)

Персонал в Киев. Реклама, маркетинг, PR

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:
  • договорная
  • без опыта
  • Киев

Опыт работы

Вітаю! Мене звуть Сергій, я фахівець з реклами у Google, Meta, TT та Linkedin.



Performance рекламою займаюсь більше 4 років. Працював із понад 45 проектами з України, Америки, Швеції, Кенії та росії.



Маю гарний досвід у просуванні проектів електронної комерції, а також послуг у B 2C та В 2В сегменті.




До Вашого проекту зможу підключитися відразу на будь-якій стадії: запуску, оптимізації або масштабування, та довести його до необхідних показників.


Нижче я описав результати моєї роботи в деяких проектах.
------------------------------------------
КЕЙС № 1. Приватна шкіряна мануфактура (інтернет-магазин. росія).
Виробництво шкіряних сумок та рюкзаків ручної роботи. Період роботи 01. 12. на Jobs.ua. 03. на Jobs.uaрік 3 місяці)
Основне завдання - збільшення кількості продажів на сайті за допомогою таргетованої реклами у Facebook та Instagram.
Ціль рекламних кампаній - покупки на сайті.
Стратегія просування:
1. Конверсійні кампанії.
2. Продаж за каталогом через Facebook Commerce Manager.
3. Динамічний ретаргетинг.
4. Ретаргетинг.
Результати:
Покупок на сайті – 1 123
Вартість однієї покупки – 860 руб.
Цінність покупок – на Jobs.uaруб.
Рекламний бюджет – на Jobs.ua, 44 руб.
ROAS - 15, 51
Скріншот результатів:
docs.google.com/document/d/ 1qZQckD 6MEtS 6zBSM 3_ENZyu 0BNSofkT 2WfGGjtKie_ 4/edit?usp=sharing


КЕЙС № 2. Мережа зоомагазинів у Кенії (інтернет-магазин).
Період роботи 01. 10. на Jobs.ua. 09. на Jobs.uaмісяців).
Основне завдання - збільшення кількості продажів на сайті за допомогою таргетованої реклами у Facebook та Instagram.
Ціль рекламних кампаній - покупки на сайті.
Стратегія просування:
1. Конверсійні кампанії.
2. Продаж за каталогом через Facebook Commerce Manager.
3. Динамічний ретаргетинг.
4. Ретаргетинг.
Результати:
Покупок на сайті – 912
Вартість однієї покупки – 14, 79$
Цінність покупок – на Jobs.ua$
Рекламний бюджет – на Jobs.ua$
ROAS - 4, 41
Скріншот результатів: drive.google.com/file/d/ 1XTOCB 6C_M 3u 9bP 0TBE 952DgBk 3YZuFGj/view?usp=sharing


КЕЙС № 3. Салон краси преміум-класу у Києві.
Період роботи 01. 10. на Jobs.ua. 02. на Jobs.uaроки і 5 місяців).
Основне завдання - збільшення кількості звернень до директу за допомогою таргетованої реклами в Instagram.
Ціль рекламних кампаній – запити на фарбування волосся.
Стратегія просування: повідомлення в директ Instagram.
Результати:
Запитів - 1 368
Вартість запиту - 1, 18-2, 31 $;
Клієнтів – 460;
Цінність покупок - на Jobs.ua$;
Рекламний бюджет - 4700 $;
ROAS - 19, 61 (з урахуванням повторних продажів)
Скріншоти результатів: docs.google.com/document/d/ 18j 3vrUy_zqDCioPNJ 3horKmXP 2rUeL 8seUzSAcRb_ 1A/edit?


usp=sharing


Ще два кейси за посиланням: docs.google.com/document/d/ 1-6ngnqqS 5mDOK 9EoSl 1ZIRPkar 0tjc 1AsogIVQ 156V 8/edit?usp=sharing




Навички роботи з комп&# 039;ютером:


Microsoft: word, excel, powerpoint, outlook, onenote.


Google: документи, таблиці, презентаціі, форми.




Професійні та інші навички:


- Google Analitics. Детальний аналіз реклами та конверсій;


- GTM. Налаштування основних подій на сайті;


- Facebook Analitics. Збір,аналіз та звіти ефективності реклами;


- Meta, Google,В TikTok та Linkedin Ads. Запуск, оптимізація та масштабування реклами;


- Створення чат-ботів у Manychat та Sendpulse;


- Створення простих лендінгів на конструкторах сайтів;


- Створення сайтів-квізів;


- Проектування та впровадження маркетингових воронок;


- Створення рекламних матеріалів (зображення, відео, анімація).



ЗНАННЯ І ДОСВІД:


1. Конкурентний аналіз;


2. Складання портрета цільової аудиторії та її сегментування;


3. Складання карти цінності товару;


4. Визначення рекламних значень та складання ціннісної пропозиції;


5. Проектування та впровадження стратегії просування;


6. Створення креативних рекламних комунікацій (відео, анімація, зображення);


7. Написання текстів, що продають;


8. Запуск та проведення А/В-тестування;


9. Вміння оптимізувати та масштабувати рекламні кампанії;


10. Грамотне управління та перерозподіл рекламних бюджетів;


11. Дотримання основних показників ефективності реклами:CPA, CR, CPL, CPO, ROAS.



Додаткова інформація:В 



ГАРАНТУЮ відповідальне ставлення, дотримання дедлайнів, виконання встановлених KPI.
Відповідальний, адекватний, легкій у спілкуванні, налаштований на довгострокову співпрацю, на зв&# 039;язку 24/ 7.