Менеджер з реклами, маркетолог, продакшн-менеджер

Персонал в Киев. Видавництво, поліграфія

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:
  • Образование:
  • 25 000 грн.
  • повний робочий день
  • 22 лет 4 мес
  • Киев
  • Київський державний торгівельно-економічний університет

Опыт работы

  • Керівник відділу маркетингу та реклами Страхова компанія «Омега» <p>Розробка рекламної стратегії компанії та планів просування на ринку окремих страхових продуктів, формування рекламного бюджету компанії, аналіз існуючих страхових продуктів та прогнозування споживчого попиту на ринку страхування, участь у розробці нових страхових продуктів, пошук нових каналів продажу.</p> <p>Розробка концепції споживчої реклами, забезпечення повного циклу розробки та адаптації макетів зовнішньої реклами, реклами у пресі, різноманітної поліграфічної продукції з дотриманням корпоративних стандартів.</p> <p>Підготовка та аналіз щомісячних звітів про результати роботи компанії.</p> <p>Організація та координація роботи кол-центру.</p> <p>Робота з підрядниками з виробництва поліграфічної та сувенірної продукції, зовнішньої реклами та елементів оформлення офісів, SEO-просування сайту та контекстної реклами, робота з електронними майданчиками з продажу страхових послуг.</p> <p>Контроль виготовлення та використання рекламних та промоційних матеріалів структурними підрозділами компанії з дотриманням єдиної системи візуальної ідентифікації матеріалів BTL.</p> <p>Адміністрування сайту компанії. Робота з відгуками клієнтів на спеціалізованих сайтах та в мережі інтернет.</p>
  • менеджер з реклами «ДелМас» (спортивне харчування «Вансітон») <p>Планування та реалізація рекламної активності компанії. Організація та участь у виставках, презентаціях та дегустаціях продукції.</p> <p>Розробка та впровадження нового сайту. Адміністрування сайту та інтернет-магазину.</p> <p>Ведення сторінки компанії у мережі Facebook.</p> <p>Організація розробки та виробництва рекламних та POS-матеріалів, сувенірної продукції. Контроль виконання, контроль процесу виробництва та дотримання термінів.</p> <p>Ведення документообігу, контроль оплати.</p>
  • Продакшн-менеджер ГК «Динамика» <p>Організація розробки та виробництва різноманітних рекламних та POS-матеріалів, сувенірної продукції.</p> <p>Контроль виконання, контроль процесу виробництва та дотримання термінів.</p> <p>Організація розміщення реклами у ЗМІ, на транспорті, зовнішньої реклами.</p> <p>Логістика рекламних матеріалів.</p> <p>Ведення документообігу, контроль оплати.</p>
  • менеджер з маркетингу страхова компанія «АСКА» <p>Участь у плануванні та реалізації маркетингових заходів щодо просування роздрібних та корпоративних страхових продуктів.</p> <p>Оцінка доцільності використання маркетингових інструментів під час проведення рекламних кампаній.</p> <p>Організація та проведення акцій зі стимулювання продажів.</p> <p>Організація участі компанії у виставках та конференціях.</p> <p>Участь у плануванні бюджетів маркетингових заходів, контроль їхнього ефективного використання.</p>
  • менеджер з реклами Мережа магазинів взуття «Welfare» <p>Складання та реалізація плану рекламної активності компанії на рік (зовнішня реклама, реклама на телебаченні, радіо та друкованих ЗМІ, інтернет-реклама, смс-розсилки, проведення рекламних акцій у точках продажу).</p> <p>Економічне обґрунтування статей рекламного бюджету.</p> <p>Розробка, виготовлення та забезпечення точок продажу всією необхідною рекламною, поліграфічною та сувенірною продукцією. Робота з підрядниками, контроль якості рекламної продукції та ведення документації.</p> <p>Організація оформлення магазинів до відкриття, проведення акцій та розпродажів, сезонне переоформлення.</p> <p>Забезпечення магазинів торговим обладнанням – від проектування до установки.</p> <p>Участь у відкритті нових роздрібних точок – внутрішнє планування торгової зони, оформлення інтер'єру, рекламна підтримка.</p>
  • Керівник відділу реклами страхова компанія «АРМА» <p>Організація роботи відділу та його взаємодії з іншими структурними підрозділами підприємства.</p> <p>Розробка рекламної стратегії підприємства міста і планів просування на ринку окремих страхових товарів, формування рекламного бюджету підприємства.</p> <p>Розробка нового корпоративного стилю, розробка Brand Book.</p> <p>Розробка та розміщення зовнішньої реклами та реклами в пресі, різноманітної поліграфічної продукції, елементів візуальної ідентифікації офісів та точок продажу, сувенірної продукції з корпоративною символікою.</p> <p>Забезпечення структурних підрозділів та регіональних філій компанії рекламною та сувенірною продукцією, контроль її виготовлення та подальшого розподілу.</p>
  • Провідний фахівець департаменту маркетингу страхова компанія «ПЗУ Україна» <p>Участь у розробці концепції споживчої реклами, забезпечення повного циклу розробки та адаптації макетів зовнішньої реклами, реклами в пресі, різноманітної поліграфічної продукції з дотриманням корпоративних стандартів.</p> <p>Економічне обґрунтування доцільності виготовлення рекламної та сувенірної продукції, розрахунок необхідної кількості її одиниць з урахуванням потреб структурних підрозділів та регіональних філій компанії.</p> <p>Аналіз спектру та ринкової вартості послуг, що надаються поліграфічними компаніями, рекламними агенціями та виробниками сувенірної продукції.</p> <p>Контроль виготовлення та використання рекламних та промоційних матеріалів структурними підрозділами компанії з дотриманням єдиної системи візуальної ідентифікації матеріалів BTL.</p>
  • Керівник відділу додрукарської підготовки «Інфопринт» <p>Формування відділу та забезпечення його ефективної роботи, координація взаємодії між структурними підрозділами друкарні та зовнішніми підрядниками.</p> <p>Доробка макетів, що надаються замовниками, відповідно до технічних вимог друкарні, верстка, дизайн. </p> <p>Пошук нових клієнтів та супровід замовлень. </p> <p>Розробка та підтримка корпоративного сайту.</p>
  • Начальник відділу комп'ютерної верстки «МОРІОН» <p>Організація роботи відділу, робота з авторами, журналістами, редакторами.</p> <p>Розробка рекламних макетів, верстка газети "Тижневик АПТЕКА", наукових медичних журналів, щорічного довідкового видання "Компендіум - лікарські препарати", книг, буклетів.</p>
Розвиток кар&# 039;єри та отримання можливості подальшого професійного вдосконалення.Відповідальність, цілеспрямованість, порядність, творчі та організаторські здібності.
Знання технології виробництва різноманітних рекламних матеріалів, поліграфічних процесів. Верстка, дизайн та додрукарська підготовка.
Водійські права категорії "В" з 2003 р., особистий автомобіль.
Хобі: риболовля, книги, музика, футбол.


Образование / Дополнительное образование

  • Київський державний торгівельно-економічний університет Економіка підприємства