- Junior QA engineer Нетологія-Груп <p></p>
<ul><li>Аналіз вимог до проекту</li><li>Розробка тест плану </li><li>Дизайн тест кейсів.</li><li>Пошук багів</li><li>Турбота про якість програмного продукту</li></ul><p></p>
- Технічний спеціаліст Нетологія-Груп <p>Вирішення складних технічних проблем. </p>
<p>Фіксація багів. </p>
<p>Передача кейсів з даними в</p>
<p>розробку. </p>
<p>Віддалене підключення до користувачів. </p>
<p>Адміністрація. </p>
<p>Віддалена</p>
<p>встановлення ПЗ, заміна драйверів.</p>
- Фахівець з технічної підтримки 2 лінії amoCRM <p>- Консультація клієнтів щодо функціоналу сайту в месенджерах та на вхідних дзвінках.</p>
<p>- Фіксація Багів</p>
<p>- Підключення до клієнтів через Anydesk та вирішення складних питань, пов'язаних з</p>
<p>функціоналом.</p>
<p>- Постановка завдань розробникам</p>
- Фахівець з технічної підтримки Askido <p>- Віддалена робота</p>
<p>- Прийом звернень через меседжери та телефонні дзвінки.</p>
<p>- Реєстрація інцидентів та скарг у системі X5 Remedy</p>
<p>- Складання добових та місячних звітів.</p>
- Завідувач складом ТЕДІС <p>- Управління персоналом;</p>
<p>- інформаційний облік продукції, що поставляється;</p>
<p>- контроль інвентаризації складу;</p>
<p>- робота з постачальниками продукції;</p>
Я обожнюю бути зайнятим, приносити користь, допомагати колегам, клієнтам, навчати їх, та навчатися самому. За час війни я зрозумів що не можу без цього!Здатність швидко навчатися
Знаходжу спільну мову з людьми
Користуюсь прихильністю серед клієнтів та колег.
Обожнюю допомагати людям, та чути вдячності за це.
Стараюсь не засиджуватись на одній посаді - прагну "піднятися вище".