OCОБИСТА ІНФОРМАЦІЯ
Дата народження 26 червня 1982 р.
Сімейний стан Заміжня
Адреса Рівне, вул.Соборна 364/ 1
ОСВІТА
Український державний університет водного господарства та природокористування 2004 рік
Отримала повну вищу освіту та звання спеціаліста за спеціальністю «óдромеліораціяВ», та здобула кваліфікацію інженера - гідротехніка (диплом з відзнакою).
Український державний університет водного господарства та природокористування 2003 рік
Отримала базову вищу освіту та звання бакалавра за напрямком підготовки 0926 В«Водні ресурсиВ» 6. на Jobs.ua«óдромеліораціяВ» (диплом з відзнакою).
ДОСВІД РОБОТИВВВВВВВВВВВВВВВВВВ
Фахівець зі збуту товару 01. 10. 2006 - по сьогоднішній день
ТОВ В«Орімі УкраїнаВ» (регіон.представник) Рівне і Рівнен.обл., Україна
виробник чайно-кавової продукції
ТМ В«GreenfieldВ», В«TESSВ», В«Принцеса НуріВ»,
В«Принцеса ЯваВ», В«Принцеса КандіВ», В«Принцеса ГітаВ»
кава В«ЖокейВ»,кава В«JardinВ», кава В«Piazza del Café»
В обов’язки входить адміністративна, аналітична, координаційна та організаційні роботи у Рівненському регіоні. Робота з дистриб 039;юторам, СВ, мерчендайзерами, торговими агентами, ключовими та лінійними торговими точками, ринками. В підпорядкуванні СВ, мерчендайзери, СВ і ТА дистриб’ютора.
Адміністративні обов’язки: Координування і контроль збуту продукції через торгівельних представників і дистриб 039;ютора. Контроль наявності асортименту в торговельних точках регіонів. Навчання і контроль рекламних заходів і BTL- заходів у регіоні.
Аналітичні обов’язки: Розроблення і аналіз клієнтської бази по закріпленій теритоії . Аналіз представленості торгових марок ТОВ В«Орімі ТрейдВ» і торгових марок конкурентів та підготовка аналітичних звітів для подальшого розгляду керівництва. Зняття STORE – CHECKа в програмі SPOT 2R та його оцінювання; Формування звітності у програмі SPOT 2D та аналіз даних; діяльності конкурентів та ефективності роботи торговельних точок.
Організаційні обов’язки: Консультація і стажування працівників по асортименту компанії і правил мерчандайзенгу. Постановка чітких завдань, які відповідають цілям і завданням організації, контроль їх виконання, оцінювання якості роботи персоналу в регіонах, а також внесення рекомендацій для збільшенню ефективності роботи торгової команди.
1. Сумісне складання, разом з СВ щотижневих графіків відвідування ТТ мерчендайзером з урахуванням усіх критеріїв:
- Дня поставки товару або замовлення;
- Оборотність товару;
- таймінгу роботи з товаром (у СКЮ) та залишками відповідно до особливості мережі;
- Принцип пріоритетності ТТ, послідовності маршруту.
2. Здійснення контролю маршрутів GPS-координатами;
3. Проведення зборів із співробітниками (КАЄ, СВ, МЧ , торговою командою)
4. Планування спільних виїздів на ТТ із заповненням звітності
5. Контроль готовності мерчендайзера до виходу на маршрут усім необхідним для роботи (папка): - дозвіл на роботу в мережах (бейдж, лист, сан. книжка і т.д.); - функціональні обов 039;язки; - інструкція мерчендайзера; - Стандарти компанії; - Прайс і т.д.
6. Проведення анкетування раз на квартал
7. Контроль виконання функціональних обов 039;язків, у тому числі консультувати клієнтів якнайбільше у ТТ
Мерчендайзер 01. 07. на Jobs.ua. 09. 2016
ТОВ В«Орімі ТрейдВ» Київ, Україна
виробник чайно-кавової продукції
ТМ В«GreenfieldВ», В«TESSВ», В«Принцеса НуріВ»,
В«Принцеса ЯваВ», В«Принцеса КандіВ», В«Принцеса ГітаВ»
кава В«ЖокейВ»,кава В«JardinВ», кава В«Piazza del Café»
В обов’язки входили :
1. Виконання графіка відвідування клієнтів, складеного регіональним представником.
2. Оформлення звітності про відвідування торгових точок.
3. Заповнення STOR-CHEK, у процесі виконання роботи з мерчендайзингу.
4. Здійснення викладки товару відповідно до концепції мерчендайзингу компанії.
5. Робота над збільшенням фейсингу (кількість однойменних позицій) та переміщенням на VIP – місця асортименту.
6. Здійснення перевірки правильності заповнення цінника та його розміщення.
7. Консультування покупців у момент викладення товару у торговій точці.
8. Контроль наявності затвердженого асортименту на вітрині; здійснення пошуку можливостей щодо розширення асортименту.
9. Відстеження термінів реалізації товару у торговому ряду з подальшим своєчасним інформуванням регіонального представника.
10. Розміщення та відстеження наявності рекламної продукції у місцях безпосереднього продажу та її цільового використання.
11. Надання детальної інформації про властивості продукції компанії продавцям та персоналу роздрібних торгових точок.
12.Керування у своїй роботі корпоративними стандартами компанії, наказами, посадовою інструкцією.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Водiйськi права кат. В«ВВ», особистий а/м.
Успішно пройшла трененігни на тему: В«Ефективне управління збутом і мерчандайзингВ»; В«Ключові управлінські навичкиВ»; В«Перемовини з сіткамиВ» .