Помічник юриста, секретар, діловод, архіваріус, офіс-менеджер, інспектор з кадрів

Персонал в Львов. HR, управління персоналом

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:
  • Образование:
  • 15 000 грн.
  • повний робочий день
  • 22 лет 3 мес
  • Львов
  • Сумський національний аграрний університет

Опыт работы

  • Заступник начальника відділення Львівська дирекція АТ "Укрпошта" <p>До спектра моїх обов’язків входило: </p> <p>- забезпечення якісного надання послуг поштового зв’язку населенню, підприємствам, установам, організаціям;</p> <p>- забезпечення збереження готівки, поштових відправлень, матеріальних цінностей, товарів та документації;</p> <p>- своєчасний розгляд скарг і заяв споживачів щодо надання послуг поштового зв’язку та розробка пропозицій для усунення причин їх виникнення;</p> <p>- аналіз результатів роботи відділення, робота з персоналом;</p> <p>- ведення касової звітності.</p>
  • Секретар керівника ВСП "Охтирський фаховий коледж Сумського національного аграрного університету" <p>До спектра моїх обов’язків входило: </p> <p>- прийом і перевірка правильності оформлення підготовлених проектів документів, переданих керівникові на підпис, їхнє редагування;</p> <p>- прийняття вхідної кореспонденції, її передавання на розгляд керівника й подальша передача відповідно до прийнятого рішення в структурні підрозділи чи конкретним виконавцям для використання в процесі роботи та/або підготовки відповідей;</p> <p>- ведення діловодства: складання листів, запитів й інших документів, підготовка проектів доповідей, звітів тощо, необхідних для роботи керівника;</p> <p>- оперативне зберігання документів, формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх схоронності й у встановлений термін здача в архів;</p> <p>- контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів і розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок і доручень керівника підприємства, взятих на контроль;</p> <p>- прийом і передача повідомлень зручними каналами зв’язку (факс, електронна пошта тощо);</p> <p>- забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими засобами, створення умов, що сприяють ефективній роботі;</p> <p>- організація й координація зустрічей керівника, розробка найбільш раціонального розпорядку його роботи;</p> <p>- підготовка засідань і нарад, які проводитиме керівник (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їхня реєстрація), ведення й оформлення протоколів нарад;</p> <p>- організація презентацій і представницька діяльність;</p> <p>- організація прийому відвідувачів, сприяння оперативному розгляду прохань і пропозицій працівників;</p> <p>- виконання особистих доручень керівника.</p>
Грамотність, комунікабельність, дипломатичність, уважність, відповідальність, ретельність і акуратність, пунктуальність, здатність оперативно обробляти великий потік інформації, вміння розподіляти справи у порядку пріоритетності, стресостійкість, маю гарну пам’ять та реакцію

Образование / Дополнительное образование

  • Сумський національний аграрний університет Право
  • Сумський державний університет Праознавство
  • Охтирський колелд Сумського національного аграрного університету Оператор комп’ютерного набору
Полезные ссылки

Или посмотрите резюме на Jobs.ua

Посмотрите похожие вакансии на Jobs.ua