- Customer support representative / Customer care Blazing Boost Srl <p>Надавав дружелюбну та ефективну підтримку клієнтам через електронну пошт та чат.</p>
<p></p>
<p>Вирішував запитання та виявляв проблеми клієнтів оперативно, забезпечуючи позитивний досвід взаємодії з компанією.</p>
<p></p>
<p>Опрацьовував та зберігав фідбек від клієнтів для аналізу та вдосконалення обслуговування.</p>
<p></p>
<p>Допомагав клієнтам обирати продукти/послуги, що найкраще відповідають їхнім потребам.</p>
<p></p>
<p>Вирішував скарги та проблеми клієнтів, працюючи для знаходження задовільних рішень.</p>
<p></p>
<p>Співпрацював з командами різних підрозділів компанії для забезпечення ефективної комунікації та надання послуг.</p>
<p></p>
<p>За два роки праці зміг отримати підвищення 3 рази за допомогою власноі мотивації та вмінню швидко вчитися, 2 з яких розширювали область відповідальності та додавали нові обов'язки. Також успішно займався навчанням нових співробітників з подальшим моніторингом їхньої роботи з метою підвищення якості надання послуг.</p>
НА ДАННОМУ ЕТАПІ ШУКАЮ ТІЛЬКИ ВІДДЛЕНУ РОБОТУ З МОЖЛИВІСТЮ ПЕРЕХОДУ НА ОФІСНУ ЧЕРЕЗ ЯКИЙСЬ ЧАС
Високомотивований фахівець, спрямований на клієнтів, шукає робочу позицію спеціаліста з обслуговування клієнтів або спеціаліста з догляду за клієнтами.