Продавець-консультант

Персонал в Ужгород. Краса та SPA-послуги

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:
  • Образование:
  • 30 000 грн.
  • повний робочий день
  • 10 лет 0 мес
  • Ужгород
  • Академія праці, соціальних відносин і туризму

Опыт работы

  • Адміністратор/Фінансист кафе "Ананасік" <ul><li>організація неперевершеного сервісу для гостей;</li><li>керівництво командою;</li><li>успішне виконання плану та приріст прибутку ресторану;</li><li>операційні завдання пов’язані із функціонуванням закладу;</li><li>робота з системою автоматизації кафе (Poster).</li></ul>
  • помічник керівника Mappitall <ul><li>тайм-менеджмент керівника;</li><li>планування ділових поїздок керівника;</li><li>ведення листування та телефонних переговорів з бізнес-партнерами і клієнтами;</li><li>ведення документації;</li><li>написання ділових листів.                                                                                                                                                                                                  <strong>обов'язки фінансиста:</strong></li></ul><ul><li>бюджетування;</li><li> фінансовий аналіз;</li><li> планування;</li><li> CashFlow;</li><li> P&amp;L;</li><li> ціноутворення;</li><li> фінансовий контроль.</li></ul>
  • Продавець-консультант магазин O`VERBA <p>Продаж товарів таких відомих світових брендів:</p> <ul><li>Baobab Collection;</li><li>Goodwill;</li><li>XLBoom;</li><li>HenryDean.</li></ul>
  • Юрист по роботі з договорами Державна установа «ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ПІДРОЗДІЛІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ» <ul><li>Фінансове право</li></ul>
  • фінансовий директор TRIVINITY (d/b/a Datassential) представник в Україні - ТОВ "Траст Соурсінг" <ul><li>Штат компанії понад 100 чоловік.</li><li> постановка та управління фінансового, бухгалтерського, управлінського обліку;</li><li>Cashflow;</li><li>P&amp;L;</li><li>облік заробітної плати (нарахування, виплата та оформлення);</li><li>організація та контроль бізнес процесів;</li><li>контролю дебіторської та кредиторської заборгованості;</li><li>юридичний супровід діяльності компанії (написання та робота з договорами, взаємодія з державними органами);</li><li>ведення кадрової документації, прийом на роботу, звільнення співробітників;</li><li>постановка та ведення документообігу, розробка інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку, положень по роботі з персоналом;</li><li>постановка, впровадження, автоматизація та супроводження управлінського обліку;</li><li>планування бюджету, розподіл коштів бюджету;</li><li>контроль фінансових витрат, підрахунок фактичних прибутків;</li><li>аналіз бюджету по проектам, контроль та аналіз виконання;</li><li>створення звітів по проектам;</li><li>забезпечення фінансового порядку у патежах, робота з валютою;</li><li>співпраця (організація та контроль роботи) із страховою компанією "УНІКА";</li><li>ведення первинної бухгалтерської та фінансової документації (договора, рахунки, акти);</li><li>комунікація з банківськими установами, здійснення банківських платежів, відкриття рахунків.</li></ul>
  • помічник адвоката Адвокатське об'єднання "РАДНИК" <ul><li>аналіз судової практики та змін законодавства;</li><li>надання правової допомоги структурним підприємствам, підрозділам, клієнтам, участь у переговорних процесах;</li><li>розробка договорів, правовий аналіз документів, необхідних для укладення угод;</li><li>підготовка висновків з правових питань у сфері господарського, цивільного, земельного, трудового, адміністративного, податкового та іншого законодавства;</li><li>взаємодія з державними органами: (правоохоронними, контролюючими, податковими, місцевого самоврядування, органами юстиції тощо);</li><li>реєстрація, перереєстрація та ліквідація юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, супровід їх діяльності;</li><li>юридичний супровід процедури ліцензування;</li><li>усні та письмові консультації клієнтів роботодавця;</li><li>розробка та затвердження типових форм договорів;</li><li>правовий супровід договорів, ведення переговорів з контрагентами.</li></ul>
Удосконалення свої професійних знання, умінь, навичок та здобуття нових.Професійні навички:
• управління персоналом компанії зі штатом понад 100 чоловік;
• робота в юридичній/фінансовій сфері;
• стратегічне фінансове бізнес-планування діяльності підприємства, контроль і управління фінансовими ресурсами;
• керівництво процесом бухгалтерського,податкового та управлінського обліку;
Працюю з комп&# 039;ютерними програмами Microsoft Office, Assembla, Google Docs, інформаційною системою ЛІГА, Клієнт-Банком.

Особисті якості:
• володіння лідерськими та управлінськими навичками, які дозволяють створювати ефективні команди;
• уміння освоїти у стислі терміни навички, пов&# 039;язані зі специфікою підприємства;
• здібність швидко адаптуватися до зміни потреб та умов підриємства;
• орієнтована на результат;
• висока культура спілкування, грамотна усна та письмова мова, знання ділового етикету;
• навички ведення переговорів та ділової переписки;
• пунктуальність, уважність, надійність, енергічність, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, уміння вирішувати конфліктні ситуації;
• уміння працювати і самостійно, і в команді - з однаковою ефективністю;

Сімейний стан: незаміжня, дітей немає.

Образование / Дополнительное образование

  • Академія праці, соціальних відносин і туризму Юридичний