Освіта
Київський Національний Університет імені Тараса Шевченка Економічний факультет, спеціальність менеджмент організацій, Київ
Незакінчена вища, з 2021 до на Jobs.uaрік)
Досвід
Sales Manager
Вересень 2022- листопад 2023
PIN-UP (Гемблінг, беттінг), Відділ підтримки клієнтів
? Успішно реанімувала "сплячих" клієнтів за допомогою стратегічної інформаційно-пропагандистської роботи, пожвавлюючи їхню участь та внесок.
? Експертне управління стратегіями утримання клієнтів, забезпечення постійної задоволеності та лояльності серед існуючих клієнтів.
? Розвиток довготривалих відносин з клієнтами, зміцнення взаємної довіри та лояльності для сталогоділового партнерства.
? Вміло керувала CRM-системою компанії, оптимізуючиорганізацію та використання даних для покращеннявзаємодії з клієнтами та інсайтів.
? Наставництво та сприяння професійному зростаннютеперішніх та нових членів команди.
? Культивувала клієнтоорієнтоване мислення в команді, що призвело до постійного перевиконанняпоставлених цілей.
Професійні та інші навички
• Організаційні здібностівЂў Швидке навчання новому• Тактовність і толерантність.• Уважність до деталей, аналітичні здібностівЂў Відповідальність, пунктуальність• Ініціативність, націленість на результат• Комунікабельність• Емоційна стабільність.
Знання мов
Мови
Англійська ? Upper-Intermediate (B 2).
Українська - вільно.
Російська - вільно.