Бухгалтер

Персонал в Катеринополь (Черкасская обл.). HR, управління персоналом

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:

Опыт работы

Куліш Наталія Михайлівна


Дата народження: 28. 03. 1979

Місто: Дніпрорудне (Запорізька обл.)В 


проживаю ВПОВ  с.Бродецьке Черкаська обл


Освіта:


вересень 1994 р. – червень 1997 р., Дніпрорудненське професійно-технічне училище № 26 спеціальність В«бухгалтерВ», диплом с відзнакою кваліфікованого робітника (денна форма навчання).


вересень 2020 р. – червень 2022 р. Дніпрорудненський індустріальний коледж - фаховий молодший бакалавр спеціальність В«Підприємництво, торгівля та біржова діяльністьВ», диплом з відзнакою (заочна форма навчання).


вересень 2022р. навчаюсь Таврійський державний агротех університет ім.Д.Моторного спеціальність Публічне управління та адміністрування




Досвід роботи:


01. 10. 2005 р. – 31. 03. 2015 р. Провідний бухгалтер РГ В«Церква ГосподаВ»

01. 11. 2006 р. – 01. 10. 2007 р. Провідний
бухгалтер ВРГО В«КДЦВОВ» Відновлення


01. 04. 2006 р. – 31. 12. 2016 р. Фізична особа - підприємець


10. 08. 2018 р. – 31. 07. 2020 р. Провідний бухгалтер Дніпрорудненська філія ТОВ


В«ЄврокомунсервісВ»


14. 09. 2020 р. – 08. 07. 2022 р. Провідний бухгалтер (бюджет) Придніпровське


міжрайонне управління водного господарства


Функціональні обов’язки:


— ведення бухгалтерського обліку в бухгалтерських програмах (1С:.., BAS, Медок.);

— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;

— ведення кадрової документації;

— укладання договорів.


— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);

— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів,


— складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;


— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;

— взаємодія з податковими органами


— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій,


— нарахування і розрахунок зарплати;




Професійні навички:


— досвідчений користувач ПК (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.);

— досвідчений користувач оргтехнікою: принтер, сканер, МФУ;

— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;

— уміння працювати в системах В«Банк-КлієнтВ», В«Інтернет-банкВ»;

— досвід формування платіжних доручень і вимог;

— досвід підготовки та підписання контрактів;

— знання податкового законодавства;

— досвід ведення переговорів;

— уміння працювати в команді;

— навички ведення податкової звітності;

— атестат клаліфікованого бухгалтера;

— грамотна письмова і усна мова;




Особисті якості:


Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.