Бухгалтер-заступник, Головний бухгалтер

Персонал в Киев. Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:
  • 35 000 грн.
  • без опыта
  • Киев

Опыт работы

Лесіва Алла Петрівна


Дата народження: 26. 04. 1967р.


Адреса: м.Київ, вул. Харьківське шосе




Мета: можливість застосування свого професійного досвіду на посаді головного бухгалтера.


Аустсорсинг: Консультаційні послуги по веденню господарської діяльності підприємства;


Відновлення обліку, перевірка даних податкового та бухгалтерського обліку, впорядкування первинних бухгалтерських документів.




Професійні навички:В 




повне ведення бухгалтерського та податкового обліку ТОВ, досвід автоматизації бухобліку на базі 1С: Бухгалтерія 8. 3;БАС знання В«Клієнт-БанкВ», бухгалтерські програми, впевнене володіння MS Excel, знання бухгалтерського та податкового законодавства України. Формування облікової політики, розробка основаних принципів та методів ведення бухгалтерського та податкового обліку


Досвід роботи: з на Jobs.uaрік директор-головний бухгалтер ТОВ В« СТАЛЬСВІТВ», на Jobs.uaрік головний бухгалтер ТОВ В«ОМІ ТРЕЙДІНГВ» директор ТОВ В«АГРОТЕРМІНАЛВ» 2023 рік ТОВ В«ДЕЛЛА ВІТАВ» головний бухгалтер .Оптова торгівля, виробництво, інші види діяльності, імпорт експорт.




Працювала:В 




менеджер, головний бухгалтер, фінансовий директор, директор.


Ведення бухгалтерського обліку : постанова бухгалтерського обліку з нуля.


Відновлення податкового та бухгалтерського обліку на підприємстві, перевірка,


Робота з вибраним Вами банком (набір платіжних доручень, зарплатних відомостей, валютні операції (ЗЕЗ) , каса , нарахування заробітної плати , відпускні , лікарняні ( дектерні , заг. захворювання ) , нарахування середньої з-ти по відрядженях .,авансові звіти ( відрядження , підзвіт) , акти виконаних робіт для покупців ,накладні , акти виконаних робіт сторонніх організацій , ОЗ., МНМА , МШП , ввод в експлуатацію , списання матеріалів та комплектації у виробництво, формування планової та виробничої собівартості . податкове планування та оптимізація оподаткування, аналіз та мінімізація податкових ризиків.


фінансове бюджетування ( складання коштирису витрат та фінансових потоків ) , закриття фінансового результату , розподіл прибутку , нарахування дивідендів ,робота з клієнт банком , оформлення кредитних та депозитних угод , заявки на продаж (купівлю ) валюти. Реєстрація податкових накладних.


Підготовка та подання податкової, фінансової, статистичної звітності, в т.ч. термінової чи простроченої звітності , подання разових та нульових звітів;


Заключення договорів з Покупцями та Постачальниками , валютні контракти .


складання кошторису ( калькуляцій) , додаткових угод


Кадрова робота : кадрові накази , прийом та звільнення працівників , облік трудових книжок , веденя особових справ .





Освіта:В 




вища


Особисті якості: Виконую обов’язки, відповідальна, наполеглива, комунікабельна, швидко навчаюсь новому. Шкідливі звички відсутні. Маю водійські права.