Менеджер по роботі з клієнтами

Персонал в Киев. Офісний персонал

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:
  • 23 000 грн.
  • повний робочий день
  • без опыта
  • Киев

Опыт работы

Гречин Карина Юріївна




Менеджер по роботі з клієнтами,


на Jobs.uaгрн


Повна зайнятість.


Вік: 21 рік


Місто: Київ




Досвід роботи




Технік з якості готової продукції


з 06. 2022 рік по 05. на Jobs.uaрік 11 місяців)


ТОВ "АС МАНЮФЕКЧУРІНГ", Київ (виробництво та обслуговування систем безпеки)



До спектра моїх обов’язків входить:


-контрольна розпаковка готової продукції після всіх пройдених етапів


-повідомляти і фіксувати невідповідності, якщо продукція не відповідає технічній документації


-контроль якості продукції


-облік перевірених продуктів


-оцінювати відповідність продукції технічній документації


-надавати рекомендації і висновки відносно усунення виявлених дефектів



Менеджер по роботі з клієнтами


липень-серпень 2021 рік (1 місяць)


Українські ветеринарні технології, Харків (оптова торгівля фармацевтичними товарами)




Функціональні обов’язки:


-ведення і підтримка поточної бази клієнтів;


-прийом і обробка заявок на товар;


-робота з первинною бухгалтерією;


-контроль дебіторської заборгованості;


-взаємодія з виробництвом і складом готової продукції, документообіг;


-робота з клієнтом по поточних питань, вирішення спірних питань, претензій за якістю наданих товарів і послуг.



Освіта


вересень 2020р.- по теперішній час


Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця, факультет менеджменту і маркетингу, спеціальність В«МенеджментВ», освітня програма В«Менеджмент організацій і адмініструванняВ», здобувач вищої освіти першого (бакалаврського) рівня на заочній формі навчання.




Зараз перейшла на 5 курс, здобуваю знання та прагну вже працювати по спеціальності, також хочу додати що, під час навчання проходила виробничу практику, отримала гарні відгуки від керівництва.



Додаткова інформація


Іноземні мови: англійська (базова)



Комп&# 039;ютерні навички: впевнений користувач Microsoft Word, Excel, PowerPoint, базові в 1С: Підприємство



Особисті якості:


поставлена мова, завзятість, цілеспрямованість, дисциплінованість, повна самовіддача, володію організаторськими здібностями.



Інше:


Лише офісний графік понеділок-п&# 039;ятниця, субота і неділя-вихідні.


Менеджер з продажу не цікавить!


Розташування бажано в Оболонському і Подільському районі.


Схожі вакансії розглядаю.


Готова вчитися і опановувати великі обсяги інформації.