Фінансовий директор, Заступник директора з економічних та фінансових питань, Головний бухгалтер

Персонал в Киев. Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:
  • договорная
  • без опыта
  • Киев

Опыт работы



Мета: Фінансовий директор; заст. директора з економічних та фінансових питань , головний бухгалтер


Робота з перспективою професіонального та кар’єрного зростання (повна зайнятість,дистанційна робота)


ОСОБИСТІ ДАНІ:


Українка, незаміжня, наявність закордонного паспорту




ОСВІТА




на Jobs.ua р. навчання в ПТУ № 38 м. Києва, за спеціальністю бухгалтер, з отриманням червоного диплому;


З 2001 по 2007 р. навчання в Київському славістичному університеті, за спеціальністю бухгалтерський облік та аудит (магістр)




ДОСВІД РОБОТИ


Загальний стаж роботи 27 років 6 міс




- з 1994 по 2011 рік працювала на виробничому підприємстві (ВАТ В«Васильківський шкірзаводВ» виробництво натуральної шкіри , за період основної роботи за сумісництвом супроводжувала облік на ТОВ, ПП,СПД,ФОП.) . Кар”єрний ріст з бухгалтера по реалізації , пройшовши всі ділянки ведення обліку до посади головного бухгалтера, на ТОВ з обов’язками фінансового директора та головою ревізійної комісії


- з 2012 по вересень 2014 р. працювала на посаді заступника фінансового директора на виробничих підприємствах з виготовлення штучного хутра (2 компанії –Україна, 2- компанії Росія, з обов"язками фінансового директора та внутршнього аудитора, паралельно супроводжувала облік СПД на єдиному податку та ФОП на загальній системі оподаткування (оренда,оптово-роздрібна торгівля )


-з листопада 2014 р. по грудень 2021 р. працювала головним бухгалтером в виробничо-торговій групі компаній MERX (виготовлення меблів, оптова торгівля обладнанням для сфери харчування (HoReCa), оренда тощо; штат компанії 500 осіб),ТЦО, контрольовані операції,ЗЕД (експорт /імпорт)


-з січня по травень 2022 р. в виробничо-торговій компанії займала посаду фінансового директора ТОВ В«ТОП Кваліті ПроджектВ» ( з додатковим виконанням обов”язків внутрішнього аудитора, в підпорядкуванні підрозділ бухгалтерії, економічний відділ)


-з серпня 2022 р, по квітень 2024 р , ТОВ В«ТРЕЙДВУДВ» виробничо-торгові компанії (деревообробна промисловість) головний бухгалтер (єдиний), ведення всіх дільниць бухгалтерського , податкового , управлінського обліку обліку ( ТО – виробництво та торгівля , з загальною системою оподаткування, 2 ТО – єдиний податок (оренда), ЗЕД (експорт), відшкодування ПДВ.


-


- з травня по жовтень 2024 р. виробнича компанія (СГ) ТО – виробництво , з загальною системою оподаткування, головний бухгалтер , з функціями фін. директора. З В«нуляВ» налагодження процесів ведення обліку в ВАSS ERP, написання ТЗ, тестування, навчання інших фахівців відділу бухгалтерії, контроль за виконанням. Поновлення обліку , звітності за 5 місяців, налагодження документообігу з контрагентами, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, проведення переговорів для урегулювання поточних питань. Формування та навчання служби бухгалтерії. Ведення всіх дільниць бухгалтерського , податкового , управлінського обліку підготування інформації /документації для отримання грантів, планування руху грошових коштів, контроль та формування вартості нових основних засобів в процесі будування / пусконалагоджувальних робіт , участь у прийнятті рішень щодо підготування , формування , відображення в обліку процесів виробництва, підготування документації для отримання В«критичностіВ» підприємства, підготування, погодження/ контроль за договорами, комунікація з банками (отримання кредитів, зарплатні проекти, гранти, відшкодування витрат по придбаним ОЗ , тощо )



ФУНКЦІОНАЬНІ ОБОВ”ЯЗКИ


- розробка облікової політики підприємства;


- бізнес-планування та оптимізація податків, витрат діяльності підприємства;


- планування, оптимізації, аналізу та контролю розподілення фінансових ресурсів;


- підготовка та супровід договорів, постачання/продажу , комісії, підряду, переробки давальницької сировини, поруки, фінансових договорів (кредити, фіндопомоги).


- організація та контроль ведення бухгалтерського , податкового та управлінського обліку;


- ведення розрахунків по валютним операціям ЗЕД (експорт, імпорт);


- контроль за обігом грошових коштів, та за дебіторською та кредиторською заборгованістю;


- складання податкової , бухгалтерської та управлінської звітності (P&L, Cash Flow, Баланс),звітності по контрольованим операціям та підготовка звітності ТЦО;


- калькулювання собівартості виготовленої продукції, виконаних робіт, наданих послуг;


- проходження перевірок ;


- оскарженнях рішень контролюючих органів, та прийняття участі в судових процесах, щодо відстоювання інтересів роботодавця та захисту його активів;


- супроводження по впровадженню автоматизації програм з ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку (1С Підприємство /версія 7. 7, 8. 2., 8, 3./ SAP R 4, SAP R 6, IT Enterprises,)




ОСОБИСТІ ЯКОСТІ


- вміння працювати з великою кількістю інформації;


- бажання удосконалення власних знань;


- високі вимоги насамперед до якості своєї роботи;


- вміння спілкування та співпраці з людьми;


- відвертість та добросовісність;


- доведення будь-якої справи до кінця (з позитивним результатом);


- прийняття самостійних ,зважених рішень при нестандартних ситуаціях;


- організаційні якості


- комунікабельність та презентабельність.




ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ:




Навички роботи з комп&# 039;ютером:


Windows, Microsoft Оffice, Internet, Outlook, 1С Підприємство (версія 7. 7, 8. 2. 8.. 3),В  SAP R 4, SAP R 6 , ВАSS ERP,M.E.D.O.K, ВЧАСНО ,Клієнт – банк


Вміння працювати з офісною технікою:


принтер, ксерокс, факс.


Володіння мовами:


Українська – рідна, Російська – вільно, німецька (читаю і перекладаю зі словником) , англійська (базова, є бажання в перспективі вивчити на рівні Interimediate);


зп за домовленністю в залежності від обсягу обов”язків та посади,

Полезные ссылки

Или посмотрите резюме на Jobs.ua

Посмотрите похожие вакансии на Jobs.ua