Комерційний директор

Персонал в Киев. Керівництво

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:
  • 40 000 грн.
  • повний робочий день
  • без опыта
  • Киев

Опыт работы

ГРЕЧКОСІЙ


ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ


Особисті данні:


Дата народження: 08. 04. 1966 року, 58 років.


Ссімейний стан: одружений.


Склад сім’ї: дружина.


Контактна інформация:


Адреса проживання: м. Київ, Подільський район








Мета:


Отримання роботи з можливістю прояву своїх якостей, набутих у результаті навчання та життєвого досвіду. Бажана посада: інженер з обслуговування інженерних мереж, завідувач господарством, заступник директора у сфері комерційних питань, господарського адміністрування, закупівель, керівник малого підприємства, менеджер.


Бажаний рівень заробітної плати згідно за результатами співбесіди з перспективою підвищення та соціальним пакетом від на Jobs.uaгрн.


Освіта вища.


- з 1984 року по 1991 рік (з перервою служби на Jobs.uaрр. у лавах збройних сил),


закінчив Донецький державний університет (Донецький національний університет ім. Стуса), економічний факультет за спеціальністю: економіка та планування матеріально-технічного постачання, за кваліфікацією економіст.




Досвіт роботи:




- з 15. 06. 2021 по інженер по обслуговуванню загальних мереж, завідувач господарством (електромережа, вода, каналізація, вентиляція, кондиціонування, генераторне господарство…) в групі медичних компаній АДОНІС (медичні послуги повного циклу, 10 об’єктів господарювання).


ОБОВЯЗКИ:


організація контролю за роботою всіх існуючих інженерних мереж, обслуговування, ремонт, заміна;


організація і контроль проведення будівельних перебудов і ремонтів;


організація роботи і контроль підлеглого персоналу;


комунікація з партнерськими організаціями, договірні, фінансові відносини;


організація и контроль проведення справ пов’язаних з господарською діяльністю;


закупівля, організація логістики матеріальних цінностей;


виконання обов’язків пов’язаних з господарськими питаннями.


ДОСЯГНЕННЯ:


організована система відносин між структурними підрозділами в виконанні справ пов’язаних з безперебійною, безаварійною роботою медичних закладів компанії;


побудована система ефективних партнерських відносин з зовнішніми виконавцями послуг.


- з 01. 06. 2017 року до 11. 10. 201 9 року керівник відділу закупівель ТОВ В«НД ПРОДАКШНВ», менеджер відділу продажу. Штат 130 осіб. Підприємство займається виробництвом технічних та технологічних рішень для АЗС та нафтобаз.


ОБОВ&# 039;ЯЗКИ:


організація та контроль роботи відділу закупівель;


пошук постачальників, укладання договорів, отриманням рахунків, організація та контроль оплати, постачання та складування матеріалів;


ведення переговорів із постачальниками з питань ціноутворення, термінів та обсягів поставки; пошук споживачів та продаж вироблених продуктів;


постійна участь у торгах на майданчиках ProZorro;


організація юридичної, бухгалтерської, діяльності.


ДОСЯГНЕННЯ:


мною організовано стабільне постачання компонентів, що забезпечує планомірний, безперебійний процес виробництва;


налагоджені довгострокові партнерські відносини з постачальниками та споживачами.


- з 08. 06. 2016 року по 31. 01. 2018 рік ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ платник єдиного податку на 2-й групі. Вид діяльності:


гуртова торгівля;


участь у державних закупівлях за програмою ProZorro як постачальник. Неодноразовий переможець у торгах та надійний партнер


- з 22. 09. 2014 року до 31. 05. 2017 року
директор ТОВ В«ФРАМ СЕРВІСВ» (без оформлення). Штат 7 чоловік. Підприємство займається виконанням робіт з просування на виринку дерев&# 039;яних виробів європейської якості.


ОБОВ&# 039;ЯЗКИ:


організація процесу пошуку покупців, ведення переговорів, підписання договорів;


розміщення замовлень на виробництві, контроль виконання, доставка замовнику, організація та контроль монтажних робіт на об&# 039;єкті замовника, здавання робіт замовнику;


організація та контроль фінансової та бухгалтерської діяльності підприємства.


- з 04. 10. 2005 року по 30. 06. 2014 року заступник директора зі збуту (комерційний директор) ПАТ В«Донецький завод великопанельного домобудування- 3В». Штат підприємства 170 осіб. Завод виробляв бетонні, залізобетонні вироби та арматурні каркаси.


ОБОВ&# 039;ЯЗКИ:


організація та контроль комерційної діяльності підприємства;


організація збуту продукції, здавання у найм площ;


ведення договірних відносин із замовниками та орендарями;


планування та організація виробництва продукції;


організація рекламної діяльності підприємства, участі у виставках;


контроль фінансових відносин (дебіторська/кредиторська заборгованість) із замовниками та орендарями;


розробка та захист бізнес-планів по реалізації проектів з випуску нових видів продукції;


організація та контроль виконання проектів.


Участь у громадському житті регіону: організація роботи та керівництво виборчою дільницею на виборах президента України та до Верховної Ради.


ДОСЯГНЕННЯ:


досконально вивчивши будівельний ринок регіону, збільшив асортименти продукції в 3 рази знайшовши на ринку власну нішу;


за часів економічної кризи на Jobs.uaроків. керував процесом оптимізації роботи підприємства, що дозволило пережити кризові часи, не зупинивши завод. За що маю репутацію антикризового менеджера.


- з 01. 06. 1997 до 30. 09. 2005 року приватний підприємець. Продаж будівельних матеріалів (роздрібно-оптова торгівля), організовував та керував навчальним комбінатом з навчання комп&# 039;ютерних наук при Донецькому технікумі промислової автоматики.


- з 15. 04. 1991 року по 25. 05. 1997 року інженер та начальник відділу матеріально-технічного постачання Донецького заводу великопанельного домобудування- 3.


ОБОВ&# 039;ЯЗКИ:


організація роботи відділу МТП та роботи складу;


організація поставки сировини та матеріалів для виробництва продукції,


ведення договірних відносин із постачальниками.




Навички:


- великий досвід у процесах продажу, закупівель, логістики;


- навички в управлінні тимчасовими та трудовими ресурсами;


- досвід у договірній, бухгалтерській, фінансовій діяльності підприємства;


- досвід участі у закупівлях за системою ProZorro;


- знання Microsoft Office (Word, Excel, 1C);


- робота з оргтехнікою (факс, принтер, сканер).




Додаткова інформація:


- Маю права водія категорії В, є особистий автомобіль;


Особисті якості:


- відповідальність;


- порядність;


- комунікабельність;


- бажання постійно вчитися, опановувати нові знання та досвід.


Інтереси та захоплення:


Веду здоровий спосіб життя, займаюся спортом, граю у волейбол, настільний теніс, подорожую