- помічник маркетолога UBI Conference Hall <p>www.instagram_com/ubi.hall/</p>
<p>www.facebook_com/ubi.hall</p>
<p></p>
<p>Окрім ведення сторінок у соцмережах, я займалася рекламною e-mail розсилкою в сервісі Sendpulse із</p>
<p>власно розробленими дизайнами листів. Із соціальних мереж йшло понад 100 дзвінків на місяць із запитами на</p>
<p>проведення заходів в UBI Conference Hall. Також я займалася маркетінговим дослідженням конкурентів</p>
<p>підприємства.</p>
- помічник маркетолога Медичний Центр UBI <p>www.instagram_com/ubiclinic/<br />www.facebook_com/ubiclinic (тоді формат постів в інстаграм був у співвідношені сторін 1:1, тому пости<br />ззараз не відповідають діючому формату постів 4;5). Моїми обов’язками були:</p>
<p></p>
<ul><li>зняття контенту із лікарями та відгуками піцієнтів,</li><li>ведення сторіс,</li><li>розміщення контенту інформативного характеру та змонтованих мною Reels,</li><li>розробка макетів для поліграфії під рекламу: буклети, баннер.</li><li>створення окремого контенту під рекламу на фейсбуці.</li></ul>
Бажано гібридний графік роботи у місті КиївСтворення контенту за допомогою штучного інтелекту