Операційний директор, керівник відділу

Персонал в Ивано-Франковск. Нерухомість та страхування

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:
  • Образование:

Опыт работы

  • Операційний директор aptostir <p>1.Опрацювання вхідних заявок.</p> <p>2.Комунікація з клієнтами: Проведення зустрічей з клієнтами, аналіз потреб, </p> <p>підготовка та презентація комерційних пропозицій, укладання угод, взаємодія щодо </p> <p>процесу оплати. </p> <p>3.Адміністрування угод: Підготовка та оформлення актів виконаних робіт, контроль за </p> <p>виконанням умов угод. </p> <p>4.Фінансове управління: Нарахування та виплата заробітної плати співробітникам, </p> <p>контроль за своєчасністю та точністю фінансових операцій. </p> <p>5.Управління персоналом: Проведення набору та підбору персоналу, адаптація </p> <p>нових співробітників. </p> <p>6.Аналіз ефективності та оптимізація: Оцінка дохідності агенції, аналіз продуктової </p> <p>складової та робочих процесів. </p> <p>7.Проектне управління: Часткове проджектування проєктів, управління часом </p> <p>(тайм-менеджмент), оперативне вирішення нестандартних ситуацій та проблем.</p>
  • Менедежр з продажу ІБК ВЕРТИКАЛЬ <p>1.Консультації та продаж нерухомості: Надання консультацій клієнтам щодо </p> <p>первинної нерухомості, проведення оглядів об'єктів, підготовка пропозицій та </p> <p>укладання угод купівлі-продажу. </p> <p>2.Навчання та стажування нових працівників: Проведення стажування та навчання </p> <p>нових співробітників на позицію менеджера з продажу нерухомості, передача знань </p> <p>про процеси компанії, робочі стандарти та етики.</p>
  • Менеджер по роботі з клієнтами ПУМБ БАНК <p>1.Залучення та обслуговування клієнтів: Залучення нових клієнтів, надання </p> <p>консультацій з питань банківських продуктів та послуг для фізичних осіб, включаючи </p> <p>кредитні, депозитні та інші банківські операції. </p> <p>2.Клієнтська підтримка: Підтримка клієнтів на всіх етапах обслуговування, вирішення </p> <p>їх запитів та проблем.</p>
  • Провідний економіст ВАТ ВТБ Банк <p>1.Залучення та обслуговування клієнтів: Залучення нових клієнтів, надання </p> <p>консультацій з питань банківських продуктів та послуг для фізичних осіб, включаючи </p> <p>кредитні, депозитні та інші банківські операції. </p> <p>2.Клієнтська підтримка: Підтримка клієнтів на всіх етапах обслуговування, вирішення </p> <p>їх запитів та проблем.</p>
Здорова атмосфера в колективі, можливість розвиватисяСильні сторони :
відповідальність;
стресостійкість;
організованість;
командний гравець.

Хобі:
читання;
подорожі;
походи в гори та прогулянки лісом.

Образование / Дополнительное образование

  • Галицька Академія, м. Івано-Франківськ Банківська справа
  • Коломийський економіко-правовий коледж Банківська справа