- Операційний директор aptostir <p>1.Опрацювання вхідних заявок.</p>
<p>2.Комунікація з клієнтами: Проведення зустрічей з клієнтами, аналіз потреб, </p>
<p>підготовка та презентація комерційних пропозицій, укладання угод, взаємодія щодо </p>
<p>процесу оплати. </p>
<p>3.Адміністрування угод: Підготовка та оформлення актів виконаних робіт, контроль за </p>
<p>виконанням умов угод. </p>
<p>4.Фінансове управління: Нарахування та виплата заробітної плати співробітникам, </p>
<p>контроль за своєчасністю та точністю фінансових операцій. </p>
<p>5.Управління персоналом: Проведення набору та підбору персоналу, адаптація </p>
<p>нових співробітників. </p>
<p>6.Аналіз ефективності та оптимізація: Оцінка дохідності агенції, аналіз продуктової </p>
<p>складової та робочих процесів. </p>
<p>7.Проектне управління: Часткове проджектування проєктів, управління часом </p>
<p>(тайм-менеджмент), оперативне вирішення нестандартних ситуацій та проблем.</p>
- Менедежр з продажу ІБК ВЕРТИКАЛЬ <p>1.Консультації та продаж нерухомості: Надання консультацій клієнтам щодо </p>
<p>первинної нерухомості, проведення оглядів об'єктів, підготовка пропозицій та </p>
<p>укладання угод купівлі-продажу. </p>
<p>2.Навчання та стажування нових працівників: Проведення стажування та навчання </p>
<p>нових співробітників на позицію менеджера з продажу нерухомості, передача знань </p>
<p>про процеси компанії, робочі стандарти та етики.</p>
- Менеджер по роботі з клієнтами ПУМБ БАНК <p>1.Залучення та обслуговування клієнтів: Залучення нових клієнтів, надання </p>
<p>консультацій з питань банківських продуктів та послуг для фізичних осіб, включаючи </p>
<p>кредитні, депозитні та інші банківські операції. </p>
<p>2.Клієнтська підтримка: Підтримка клієнтів на всіх етапах обслуговування, вирішення </p>
<p>їх запитів та проблем.</p>
- Провідний економіст ВАТ ВТБ Банк <p>1.Залучення та обслуговування клієнтів: Залучення нових клієнтів, надання </p>
<p>консультацій з питань банківських продуктів та послуг для фізичних осіб, включаючи </p>
<p>кредитні, депозитні та інші банківські операції. </p>
<p>2.Клієнтська підтримка: Підтримка клієнтів на всіх етапах обслуговування, вирішення </p>
<p>їх запитів та проблем.</p>
Здорова атмосфера в колективі, можливість розвиватисяСильні сторони :
відповідальність;
стресостійкість;
організованість;
командний гравець.
Хобі:
читання;
подорожі;
походи в гори та прогулянки лісом.