Маркетолог

Персонал в Киев. Банківська справа, ломбарди

  • Зарплата от:
  • Желаемый график работы:
  • Дата рождения:
  • Опыт работы:
  • Город:
  • Образование:
  • 55 000 грн.
  • повний робочий день
  • 7 лет 7 мес
  • Киев
  • Київський Інститут Реклами

Опыт работы

  • Фахівець з маркетингу "ФТД-РИТЕЙЛ" / "ФУД МАРКЕТ" <p>ФТД-РИТЕЙЛ (Роздрібна торгівля) &gt;185 точок)<br />КЕЙСИ:<br />Запустив і координував понад 20 масштабних промо-циклів для ключових SKU, що забезпечило зростання продажів цих позицій на 18% за рік.<br />Розробив та впровадив промо-кампанії, що збільшили обсяг продажів у ключових категоріях на 25% за рік, при цьому утримав маржинальність на рівні 18%.<br />Ініціював інтеграцію промо-активностей із CRM-системою, що підвищило конверсію акційних пропозицій на 30%.<br />Запровадив стандарти оформлення ТТ та POSM, що підвищило середній час перебування клієнтів у торгових залах на 15% і збільшило середній чек на 12%.<br />Організував регулярні міжвідділові зустрічі, скоротивши час погодження промо-кампаній на 35% та підвищивши ефективність командної роботи.<br />РЕАЛІЗАЦІЯ: Успішні маркетингові кампанії:<br />Стратегія зростання середнього чеку. Акції: ОПАЧА! Розпродаж з усіма плюсами. Знижки до -50%.<br />Кампанія: КАРТКА ОНЛАЙН: Додаткова знижка до -5% за оплату картою онлайн.<br />Кампанія: ХОЧ! Пропозиції тижня. Знижки до -60%. Кампанія: ХОЧ! Топ гаджети за круту ціну.<br />Кампанія: ФОКСОНЕМО! Замовляй – Безкоштовна доставка!<br /><br />ФУД МАРКЕТ (Мережа продуктових магазинів, &gt;75 точок)<br />КЕЙСИ:<br />Організував понад 70 локальних промо-акцій та майстер-класів у магазинах мережі, що підвищило лояльність клієнтів та збільшило повторні продажі на 20%.<br />Запровадив стандарти оформлення торгових точок та POSM, що покращило клієнтський досвід та підвищило середній чек.<br />Координував щомісячні акції та ексклюзивні знижки, підвищуючи залучення клієнтів та трафік у магазинах.<br />РЕАЛІЗАЦІЯ: Успішні маркетингові кампанії:<br />Стратегія “ЗАХОПЛЕННЯ РИНКУ” або “МАКСИМІЗАЦІЯ ТРАФІКУ”. Запуск нового формату та виходу в новий регіон. Фокусування на трафікові категорії, віддаючи пріоритет позиціям, які генерують трафік.<br />Стратегія “ПОМІРНЕ ЗРОСТАННЯ”. Підтримка певного рівня промо-активностей. Постійне балансування між трафіковими і маржинальними категоріями, між трафіком і зростанням середнього чеку.<br />Стратегія “МАКСИМІЗАЦІЯ ДОХОДУ”. Основний фокус робився на маржинальні категорії. Інвестиції в ціну були мінімальні.</p>
  • Менеджер з маркетингу "УАНПРАЙС РІТЕЙЛ ГРУПП" / "АРІТЕЙЛ ГРУП" <p>УАНПРАЙС РІТЕЙЛ ГРУПП (Роздрібна торгівля) &gt;90 точок)</p> <p>КЕЙСИ:</p> <p>Спроєктував і реалізував складні акційні механіки для топ-продуктів, що забезпечило зростання промо-продажів на 20% без втрати маржинальності.</p> <p>Керував запуском понад 50 промо-кампаній у роздрібній мережі з охопленням понад 90 торгових точок, що збільшило загальний обсяг продажів на 22%.</p> <p>Оптимізував процедури підготовки та запуску промо, скоротивши час від планування до реалізації на 40%.</p> <p>Впровадив нові формати POSM і механіки промо, які підвищили видимість товарів у ТТ на 35% та збільшили їх продажі на 18%.</p> <p>Підвищив ефективність комунікації між трейд-маркетингом і категорійними менеджерами, що дозволило збільшити точність прогнозів продажів на 15%.</p> <p>Організував і провів серію навчальних тренінгів для мерчандайзерів, що підвищило якість реалізації промо-матеріалів і зменшило втрати товарів на 10%.</p> <p>РЕАЛІЗАЦІЯ: Успішні маркетингові кампанії:</p> <p>Стратегія “НАДШВИДКА ДОСТАВКА” — товар під брендом Ван–перший; Кампанія “ПУШ ЦІНА на касі” (щотижня, неділя).</p> <p>Кампанія “ФЕСТИВАЛЬ – ЛІТО. ВАНПРАЙС OPEN FEST!” — формування позитивного іміджу бренду та вплив на думку покупців про товари.</p> <p>Кампанія “ФЕСТИВАЛЬ – ДРАЙВОВА ОСІНЬ З ВАНПРАЙС!” — розвиток фокусних категорій, території свят та фестивалів.</p> <p><br /></p> <p>АРІТЕЙЛ ГРУП (Роздрібна торгівля) &gt;175 точок)</p> <p>КЕЙСИ:</p> <p>Підвищив ефективність промо через впровадження нових механік стимулювання продажів і POSM.</p> <p>Покращив комунікацію між командами трейд-маркетингу та категорійними менеджерами, що підвищило точність планування та прогнозування продажів.</p> <p>Впровадив системний підхід до навчання мерчандайзерів, що підвищило якість розміщення промо-матеріалів та зменшило товарні втрати.</p> <p>РЕАЛІЗАЦІЯ: Успішні маркетингові кампанії:</p> <p>Стратегія “ПРОКАЧКА” — оптимізація наявної та планової доставки широкого асортименту товарів по мережі магазинів.</p> <p>Кампанія “ХІТ ЦІНА НА КОЖЕН ДЕНЬ КОЖНОГО РАНКУ” — механіка для стимуляції трафіку середнього чеку (+50% кожні 2 тижні).</p> <p>Кампанія “ПРИКОЛЬНІ ЗНИЖКИ” — критичні точки, супер-пропозиції для ТОП-лідерів категорії; зниження ціни до рівня конкурентів; фокус на СТМ та виробництво смаколиків.</p>
  • Менеджер з маркетингу "УБРР БАНК" / "ТАСКОМБАНК" <p>УБРР БАНК (Фінанси, банки, страхування)</p> <p>КЕЙСИ:</p> <p>Розробив і реалізував комплексну маркетингову стратегію запуску нових банківських продуктів, що забезпечила збільшення їх продажів на 25% у перший рік.</p> <p>Ініціював і керував проектом редизайну клієнтських комунікацій, що підвищило відкритість електронних розсилок на 40% і покращило взаємодію з цільовою аудиторією.</p> <p>Організував серію інтегрованих маркетингових кампаній (онлайн та офлайн), що збільшили кількість нових клієнтів на 30% за 18 місяців.</p> <p>Побудував ефективні комунікаційні ланцюги між маркетинговим відділом, продажами і IT, що дозволило скоротити час запуску кампаній на 20%.</p> <p>Виконав аналіз клієнтських даних для таргетування комунікацій, що збільшило конверсію рекламних акцій на 18%.</p> <p>РЕАЛІЗАЦІЯ: Успішні маркетингові кампанії:</p> <p>КРЕДИТ ГОТІВКОЮ НА БУДЬ ЯКІ ПОТРЕБИ! – запуск кредитних продуктів, що стимулювало продажі.</p> <p>КУПУЙ ВИГІДНО – ОТРИМАЙ БІЛЬШЕ ЩОДНЯ! – кешбек до 6% на кредитні картки.</p> <p>ТИСНУТЬ КРЕДИТИ? ВИГІДНО ПЕРЕКРЕДИТУЙСЯ! – програма рефінансування.</p> <p>ПЕРЕКАЗУЙ КРЕДИТНІ КОШТИ – лише 2% – спеціальна комунікаційна кампанія.</p> <p>ЗРУЧНИЙ ІНТЕРНЕТ-БАНКІНГ EBRD – просування зарплатних проєктів та онлайн-керування фінансами.</p> <p><br /></p> <p>ТАСКОМБАНК, (Фінанси, банки, страхування)</p> <p>КЕЙСИ: Реалізував успішні маркетингові кампанії, спрямовані на збільшення продажів продуктів банку та залучення нових клієнтів.</p> <p>Впровадив програми лояльності та кешбек-акції, що підвищили залученість клієнтів.</p> <p>РЕАЛІЗАЦІЯ: Успішні маркетингові кампанії:</p> <p>КОМУНАЛКУ ОПЛАТИ – КЕШБЕК БЕРИ! – просування єдиної каси для всіх платежів.</p> <p>СПЕКОТНА ДЕПОЗИТНА ПРОПОЗИЦІЯ! – вклад «Прибутковий» з бонусами за пролонгацію.</p> <p>СВЯТКОВІ ВІДСОТКИ ДО ДНЯ НАРОДЖЕННЯ! – +2,9% до депозиту на день народження клієнта.</p> <p>ЗВІЛЬНІТЬСЯ ВІД БАНКОМАТОЗАЛЕЖНОСТІ! – кешбек 50 грн за сплату через VISA.</p> <p>ОНЛАЙН-ДЕШЕВШЕ! – промоція онлайн-платежів картками VISA.</p> <p>НОВА ПОШТА – партнерські проєкти – фіксовані тарифи на післяплату при перерахуванні.</p>
Отримати посаду Менеджера з маркетингу в компанії для застосування досвіду в розробці креативів, координації
дизайнерів та підрядників, а також організації маркетингових проектів у динамічній команді.Досвідчений маркетолог з більш ніж 7-річним практичним досвідом планування, реалізації та комунікації промо-кампаній у роздрібному бізнесі та FMCG.
Експерт у формуванні стратегій промо-акцій, впровадженні інноваційних акційних механік і автоматизації маркетингових процесів.
Вмію налагоджувати ефективну взаємодію між категорійними менеджерами, відділом запасів, IT та торговими точками для забезпечення зростання продажів і посилення позицій бренду.
Впевнений користувач Excel (зведені таблиці), 1С/BAS, з умінням працювати з великими даними та трансформувати їх у бізнес-рішення та результативності промо-кампаній.
Успішно реалізував понад 150 промо-кампаній у роздрібному бізнесі та FMCG з вимірюваним впливом на продажі.
Досвід управління проектами від етапу концепції до впровадження у більш ніж 175 торгових точках по Україні.
Знання принципів мерчандайзингу, організації візуального оформлення та створення POSM-матеріалів.
Вміння працювати у швидкому темпі, паралельно координуючи кілька промо-проектів.

Образование / Дополнительное образование

  • Київський Інститут Реклами МЕНЕДЖМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЙ (менеджмент з маркетингу та адміністрування)