HR-Менеджер, Рекрутер

Персонал в Николаев. HR, управление персоналом

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:
  • Освіта:
  • 18 000 грн.
  • 8 рок. 0 міс.
  • Николаев
  • Миколаївський Політехнічний Технікум

Досвід роботи

  • рекрутер фрілансер <p></p> <p>Обов'язки:<br />- Відповідальність за повний цикл найму, включаючи складання вимог до вакансії, пошук, інтерв'ювання та оцінку кандидатів.<br /><br />- Підтримка та розвиток стратегії залучення талантів, збільшення кількості кандидатів у базі даних потреб у персоналі та розробці професійних критеріїв для найму. <br />- Забезпечення компанії кваліфікованими кадрами у встановлений термін.<br />- Взаємодія з внутрішніми замовниками для виявлення потреб у персоналі та надання рекомендацій щодо найму.<br /></p> <p>Навички:<br />- Пошук та підбір персоналу.</p> <p>- Складання вакансій та описів посад.</p> <p>- Оцінка кандидатів та проведення співбесід.</p> <p>- Мережева взаємодія та залучення кандидатів.</p> <p>- Управління базою даних кандидатів.</p> <p>- Навички переговорів та переконання.<br /></p> <p></p>
  • SMM-менеджер Manana.UA <p>Основні обов'язки SMM-менеджера:<br /><br />1. Управління і просування бренду в соціальних медіа (Facebook, Instagram, Pinterest та т.і.)</p> <p><br /></p> <p>2. Розробка стратегії використання соціальних медіа для досягнення маркетингових та комунікаційних цілей компанії. Визначення мети, цільової аудиторії, підбір соціальних платформ.</p> <p></p> <p>3. Створення, редагування і публікація цікавого та релевантного контенту на соціальних медіа-платформах, написання текстів, створення графічних матеріалів, відеороликів, живих трансляцій.<br /><br />4. Відповідь на запитання, коментарі, повідомлення від користувачів соціальних медіа. Взаємодія з аудиторією, підтримка позитивного іміджу компанії, вирішення проблем, відповідно до політики та цілей організації. <br /></p>
  • Генеральний Директор ТОВ "Техвіта" <p>Обов'язки:<br /></p> <p>-Відкриття, розвиток підприємств та розширення видів діяльності.<br />-Фінансовий аналіз, планування бухгалтерського і податкового обліку, управління консалтинговою бухгалтерією.<br />-Юридичний супровід у складанні контрактів, актів та інвойсів зовнішньоекономічної діяльності.<br />-Підготовка угод з орендодавцями та вирішення питань щодо оренди нерухомості, включаючи офіси та гостьові квартири.<br />-HR-менеджер..</p> <p>-Контроль та управління кадровим діловодством.</p> <p>-Організація відряджень, бронювання квитків, проживання, та належного звітування.<br />-Управління охороною праці.<br />-Контроль і управління грошовими коштами на розрахункових рахунках підприємства.<br />-Моніторинг курсових різниць та здійснення банківських валютно-обмінних операцій зовнішньоекономічної діяльності.<br />-Дотримання міжнародного кодексу поведінки, внутрішніх інструкцій та процедур.<br />-Успішне проходження перевірок різних державних структур.<br /></p>
Висока організованість та здатність до керування багатьма завданнями одночасно.
Аналітичний склад розуму, стресостійкість.
Відмінні комунікаційні та міжособисті навички для співпраці з різними командами та керівництвом.
Досвід у роботі зі звітністю та фінансовими документами, рекрутинг, робота у сфері нерухомості, SMM.
Впевнене володіння пакетом MS Office (Word, Excel) та іншими відповідними програмами.
Високі стандарти етичної та професійної поведінки.

Освіта / Додаткова освіта

  • Миколаївський Політехнічний Технікум Бухгалтерський облік
  • Миколаївський Політехнічний Технікум Бухгалтерський облік (друга освіта)
  • Миколаївський Політехнічний Технікум Техник-електрик промислових споруд