- Особистий помічник Мастерская здоровья <p>Основні обов’язки:</p>
<p>1. Організація офлайн-заходів: пошук локацій, моделей, фотографів, відеографів та інших підрядників; координація проведення подій.</p>
<p>2. Планування зйомок та зустрічей: організація дзвінків, фото- та відеозйомок, контроль за підготовкою і реалізацією.</p>
<p>3. Інформаційна підтримка: пошук та систематизація інформації у вигляді таблиць, документів та баз знань у Notion.</p>
<p>4. Фінансовий облік: ведення обліку доходів, витрат і прибутку під керівництвом фінансового директора.</p>
<p>5. Адміністративна підтримка: створення та ведення таблиць, презентацій, внутрішньої документації, звітів про виконання планів і динаміку показників по відділах.</p>
<p>6. Операційне управління: планування зустрічей, щотижневих планьорок, розсилання нагадувань учасникам, координація календаря керівника, контроль дедлайнів, своєчасне інформування керівника про хід виконання. Надання доступів новим співробітникам, відповіді на запитання, супровід адаптації в команді. Моніторинг діяльності відділів, відстеження виконання поставлених задач та дотримання термінів.</p>
- Проєктний менеджер Онлайн-академия Витапластики <p>Основні обов’язки:</p>
<p>1. Управління командою: постановка завдань, визначення цілей, координація роботи команди, контроль за своєчасним і якісним виконанням. Налагодження ефективної взаємодії між учасниками команди, оптимізація робочого процесу.</p>
<p>2. Запуск навчальних продуктів: повне управління запуском вебінарів і онлайн-курсів — від підготовки до реалізації.</p>
<p>3. Клієнтська підтримка: комунікація з клієнтами та потенційними учасниками курсів, які звертаються до технічної підтримки; консультації, вирішення організаційних і технічних питань. Супровід студентів під час навчання, відповіді на запитання, допомога з технічними аспектами проходження курсу.</p>
<p>4. Робота з навчальними платформами: надання доступів до курсів, супровід оплат, контроль фінансових транзакцій, допомога з оплатою та реєстрацією. Створення розсилок та воронок через email, месенджери. Telegram чат-боти.</p>
- Проєктний менеджер, Керівник відділу кураторів Онлайн-школа Ильдара Валиуллова <p>Основні обов’язки:</p>
<p>1. Управління командою: постановка цілей та завдань, контроль термінів і результатів, координація співробітників різних напрямів (куратори, копірайтери, таргетологи, дизайнери, верстальники), оптимізація роботи команди.</p>
<p>2. Розробка та реалізація запусків: планування та організація запусків онлайн-курсів і вебінарів, супровід на всіх етапах реалізації. Надання доступів, супровід та перевірка платежів, допомога клієнтам з оплатою, консультації щодо навчання. Створення воронок та розсилок через email, месенджери, Telegram чат-боти.</p>
<p>3. Супровід студентів: підтримка впродовж навчання, відповіді на запитання, вирішення технічних моментів, зворотний зв'язок щодо прогресу.</p>
<p>4. Керівництво відділом кураторів: інструктаж, підтримка, контроль якості супроводу студентів, впровадження рішень для покращення навчального процесу.</p>
- Операційний директор Академия INSTAмаркетинга <p>Основні обов’язки:</p>
<p>1. Управління процесами запуску курсів та вебінарів:</p>
<p>- Повна організація запусків: від збору матеріалів для лендингу до фінального супроводу запуску та аналізу результатів рекламної кампанії.</p>
<p>- Постановка ТЗ копірайтеру для лендингів і листів, перевірка і приймання виконаних робіт.</p>
<p>- Налаштування автоворонок: email-розсилки, Telegram-боти, сторінки подяки, підключення аналітики.</p>
<p>- Технічна підтримка і координація проведення вебінарів (Zoom, YouTube, GetCourse).</p>
<p>2. Робота з платформою GetCourse:</p>
<p>- Створення та оформлення курсів, уроків, завантаження матеріалів.</p>
<p>- Створення продуктів та пропозицій, налаштування автоматичних листів.</p>
<p>- Верстка лендингів (GetCourse, Tilda), підключення аналітики, зв'язок із таргетологами.</p>
<p>3. Комунікація з клієнтами:</p>
<p>- Повний супровід клієнтів: відповіді на звернення, техпідтримка, допомога з оплатою.</p>
<p>- Продажі після вебінарів: комунікація з потенційними клієнтами, які залишили заявки.</p>
<p>4. Управління командою:</p>
<p>- Видача завдань і контроль виконання для кураторів, копірайтерів, таргетологів, дизайнерів.</p>
<p>- Інструктаж та підтримка кураторів перед стартом курсу, організація підтримуючих вебінарів для команди.</p>
<p>- Контроль якості супроводу студентів під час навчання.</p>
<p>5. Підтримка студентів:</p>
<p>- Відповіді на технічні запитання, персональні консультації по сервісах.</p>
<p>- Створення відеоінструкцій для полегшення проходження курсу.</p>
<p>6. Адміністративні та фінансові функції:</p>
<p>- Підготовка платіжних відомостей для виплат співробітникам.</p>
<p>- Ведення фінансової статистики: аналітика оплат по потоках, курсах та загальна звітність по місяцях.</p>
- Спеціаліст технічної підтримки Онлайн-школа Сергея Загородникова <p>Основні обов’язки:</p>
<p>1. Оперативне спілкування з клієнтами та потенційними студентами: консультації, технічна підтримка, допомога з оплатами та доступами до курсів.</p>
<p>2. Організація доступів до навчальних матеріалів, супровід клієнтів на всіх етапах навчання.</p>
<p>3. Робота з платіжними операціями: перевірка оплат, надання допомоги з фінансовими питаннями, супровід клієнтів у процесі покупки.</p>
<p>4. Підтримка студентів під час проходження курсу: відповіді на запитання, вирішення технічних труднощів.</p>
<p>5. Відправка розсилок через e-mail, Senler, Telegram-канал.</p>
<p>6. Виконання оперативних та організаційних завдань від керівника проєкту.</p>
- Операційний менеджер Онлайн-школа фрилансеров и контекстной рекламы Надежды Раюшкиной <p>Операційний менеджер / Адміністратор онлайн-школи / Адміністратор соцмереж</p>
<p>Основні обов’язки:</p>
<p>1. Ведення соцмереж: створення контенту, модерація груп, спілкування з підписниками в коментарях і особистих повідомленнях, очищення спаму.</p>
<p>2. Публікація статей у блозі на WordPress.</p>
<p>3. Технічна та клієнтська підтримка: відповіді на звернення через email, платформу GetCourse, соцмережі; допомога з доступами до курсів та оплатами через e-autopay.</p>
<p>4. Розсилки: налаштування email-воронок у Getresponse, Telegram, соцмережах.</p>
<p>5. Організація вебінарів: створення вебінарних кімнат у Zoom, технічна підтримка під час заходів, монтаж і завантаження записів на навчальну платформу.</p>
<p>6. Робота на GetCourse: оформлення курсів, управління доступами, контроль навчального процесу.</p>
<p>7. Запуски курсів і вебінарів: координація командної роботи, планування етапів запуску, реалізація проєктів від ідеї до результату.</p>
- Адміністратор соц. мереж Інтернет-магазини <p>Адміністратор соцмереж в тематиках:</p>
<p>Магазин MadWave - товари для плавання.</p>
<p>Блогерська група - мамська тематика.</p>
<p>Магазин Funny Mummy - одяг для вагітних та кормящих мам, слінги, подушки для вагітних.</p>
<p>Семейный дизайн - дизайн-студія по ремонту та облаштуванню житла.</p>
<p>Пчеловод - власне виробництво меду.</p>
<p>Пошиття одягу.</p>
<p>Роботи, які виконувала в проєктах:</p>
<p>Створення контенту для групи.</p>
<p>Створення активностей у групі, додавання та видалення товарів, обробка фотографій продукції, регулювання ціни.</p>
<p>Створення акцій, конкурсів, модерація групи (відповіді на коментарі, чищення спаму).</p>
<p>Спілкування з покупцями, отримання замовлень.</p>
- Оператор ПК Завод ДВРЗ <p>Основні обов’язки:</p>
<p>1. Ведення документації та введення інформації до внутрішніх баз даних підприємства власної CRM-системи.</p>
<p>2. Робота з офісними програмами (MS Word, Excel) для обробки технічної та облікової інформації.</p>
<p>3. Формування щомісячних звітів, зокрема зведення залишків продукції цехів заводу на кінець місяця.</p>
<p>4. Виконання поточних розпоряджень керівництва та адміністративних завдань.</p>
<p>5. Робота з оргтехнікою: принтери, сканери, копіювальні пристрої.</p>
<p>6. Забезпечення точності та актуальності даних у звітних формах та системах обліку. Контроль правильності внесених даних іншими відділами і виявлення неточностей та їх виправлення.</p>
- Куратор Профорієнтолог Олена Полнарьова <p>Куратор та старший куратор.</p>
<p>Основні обов’язки:</p>
<p>Супровід учнів під час проходження курсу: перевірка домашніх завдань, ведення щоденників-спостережень, допомога з розумінням матеріалів.</p>
<p>Комунікація з батьками та дітьми-підлітками: відповіді на запитання, підтримка в навчальному процесі, координація індивідуальних консультацій з профорієнтологом.</p>
<p>Адміністративний супровід: розміщення навчальних матеріалів на платформі, контроль оплат та видача доступів до курсу.</p>
<p>Клієнтська підтримка та продажі: відповідь на запити в Instagram Direct, консультування потенційних клієнтів, супровід запису на курс.</p>
<p>У ролі старшого куратора:</p>
<p>- навчання нових кураторів,</p>
<p>- розподіл учнів по групах,</p>
<p>- контроль якості роботи кураторів та менторів,</p>
<p>- оперативне вирішення організаційних питань.</p>
- Помічник керівника Енергопрактик Дарія Баштанник <p>Основні обов'язки:</p>
<p>1. Організаційна та технічна підтримка проєкту: допомога під час офлайн-зйомок відеоуроків, подкастів, інтерв’ю, запису Reels; робота з презентаціями та додатковими матеріалами, пошук необхідної інформації.</p>
<p>2. Монтаж та обробка контенту: монтаж відеоуроків, подкастів, контенту для YouTube, підготовка матеріалів до публікації.</p>
<p>3. Робота з навчальною платформою SmartSender: створення та оформлення уроків, завантаження відео та додаткових матеріалів, організація доступів до навчальних матеріалів.</p>
<p>4. Технічна підтримка під час заходів: супровід керівника на Zoom-вебінарах, контроль за роботою платформи, оновлення матеріалів, адміністрування курсу.</p>
<p>5. Робота з оплатами: налаштування платіжних сторінок через WayForPay, перевірка транзакцій, консультації щодо оплат, супровід клієнтів під час покупки продуктів і послуг.</p>
<p>6. Підтримка клієнтів: відповіді на технічні запитання, створення інструкцій для полегшення проходження курсу, організація запису на індивідуальні сесії, .</p>
<p>7. Автоматизація: налаштування автоворонок і Telegram-ботів.</p>
<p>8. Оперативна допомога: виконання організаційних і технічних доручень від керівника.</p>
- Івент-організатор Фестиваль трансформаційних ігор Flames <p>Я одна з чотирьох співорганізаторок фестивалю трансформаційних ігор Flames. Відповідаю за технічну і операційну частину, соцмережі. В березні 2026 року проводимо 8й фестиваль.</p>
<p>Наша сторінка в інстаграм www.instagram.com/flames_kyiv/</p>
- Помічник керівника Смачна вода Орхідея <p>Компанія з видобування та продажу артезіанської, мінеральної води та води з іонами срібла.</p>
<p>Основні обов’язки:</p>
<p>1. Збір та обробка звітності з торгових точок: отримання щоденних/тижневих даних від продавців щодо обсягів продажу, виручки, витрат і заробітної плати.</p>
<p>2. Ведення обліку в CRM-таблицях (Google Sheets): внесення отриманих даних до єдиної бази, перевірка правильності внесення, робота з формулами для розрахунку підсумкових показників.</p>
<p>3. Контроль якості звітності: виявлення і виправлення помилок у звітах (некоректні дані, пропуски, неправильні формули), узгодження коригувань із продавцями.</p>
<p>4. Забезпечення точності фінансових даних: звірка показників в CRM та звітах продавців, контроль за відповідністю та повнотою даних, уникнення фінансових розбіжностей.</p>
? Помічник у digital-бізнесі / Помічник у товарному бізнесі / Технічний та операційний координатор онлайн-шкіл / Технічний помічник
? Звільняю від рутинних задач, тримаю процеси під контролем, налаштовую технічну базу — щоб власник міг зосередитись на головному.
Маю досвід в інфобізнесі та товарному бізнесі. Працюю з 2014 року у віддаленому форматі. Вмію тримати все В«по поличкахВ», координувати людей, процеси, дедлайни.
? Коротко про мої сильні сторони:
1. Організація: злагоджена робота команди, контроль виконання завдань, комунікація між відділами.
2. Запуски: планування та реалізація запусків курсів, майстер-класів, вебінарів.
3. Технічна підтримка: email-воронки, Telegram-боти, навчальні платформи, розсилки, сторінки оплат.
4. Контент: публікація статей у блогах, дописів в соцмережах, монтаж уроків, рілсів, подкастів (нарізка, базовий монтаж, підготовка до публікації на платформі і сама публікація).
5. Аналітичність: обробка великих обсягів інформації, увага до деталей, контроль звітів, таблиць, опрацювання помилок у даних.
6. Гнучкість: можу бути корисною як у щоденних задачах, так і в точкових запитах — від адміністрування до техпідтримки.
? Моя експертиза охоплює:
1. Навчальні платформи: GetCourse (до 2022 року), SmartSender
2. Розсилки: GetResponse, SendPulse, SmartSender, Telegram (через ботів)
3. Оплати: WayForPay, e-AutoPay
4. CMS та лендінги: WordPress, Joomla, Tilda, SendPulse, Weblium
5. Таблиці: Google Sheets (з формулами, звітністю), Excel
6. Відео: базовий монтаж, завантаження, структуризація
? Мій підхід — це не просто виконати задачу, а зробити так, щоб система працювала стабільно без зайвої уваги керівника.
? Бачу те, що часто не помічають інші — знаходжу суть, структурую хаос, підказую рішення.
? Оформлена як ФОП. Шукаю проєкти з гнучким графіком та дистанційною зайнятістю.
? Якщо ви хочете зняти з себе частину робіт вашого бізнесу, делегувати операційку, рутинні задачі, щоб мати змогу масштабувати бізнес і при цьому не вигорати — я саме та, хто вам потрібен.
Зв 039;язок зі мною:
телеграм -
https://t.me/lubahimochka
https://t.me/lhimochka