Керуюча директор

Персонал в Киев. HR, управление персоналом

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:
  • Освіта:
  • 23 000 грн.
  • полный рабочий день
  • 11 рок. 3 міс.
  • Киев
  • Національний університет фізичного виховання і спорту України

Досвід роботи

  • Керуюча - адміністратор SPAZIO <p>* адміністрування, організація та контроль робочих процесів у магазині</p> <p>*формування робочого графіка, розподіл обов'язків, контроль якості</p> <p> обслуговування, дисципліни і порядку в торговому залі)</p> <p>* контроль теоретичних знань колективу (тренінги, тести, опитування)</p> <p>* врегулювання конфліктних ситуацій, спілкування з клієнтами</p> <p>* контроль і закупівля іміджевих і витратних матеріалів, контакти з</p> <p> підрядниками (брендовані пакети, поліграфія, бейджи, візитки, канцтовари)</p> <p>* ведення звітності, робота з накладними та документацією</p> <p>* контроль приймання, відвантаження та переміщень товару, контроль переобліку</p> <p>* підбір персоналу, співбесіди з кандидатами</p>
  • Касир - адміністратор FERRARI STORE <p>* участь у відкритті моно - бутика "Ferrari store"</p> <p>* робота з касовим апаратом і бухгалтерією</p> <p>* робота з VIP-клієнтами</p> <p>* формування графіка персоналу</p> <p>* розподіл та контроль роботи персоналу протягом дня</p>
  • директор ANNA BUBLIK <p>* ведення звітності та документації, набір персоналу, робота з VIP клієнтами</p> <p>* організація підготовки до проведення показів на UFW, виконання обов'язків PR-фахівця</p> <p>* здійснення співпраці з глянцевими виданнями</p> <p>* організація відкриття моно-бутика бренду в м. Дніпропетровську, набір персоналу, питання реклами</p>
  • Керуючий - адміністратор Laboratoires Mansard Ukraine <p>*пошук і ведення нових клієнтів </p> <p>*ведення документації, накладних, перерахунки, приймання товару, навчання персоналу і нових клієнтів </p> <p>*організація та кураторство навчальних майстер - класів </p> <p>* врегулювання конфліктних ситуацій </p> <p>* підтримка бойового і робочого духу</p>
  • Директор BB Club <p>1. Управління персоналом:</p> <p> *планування роботи персоналу на день;</p> <p> *постановка цілей і завдань на день, контроль їх виконання;</p> <p> *підбір, адаптація, навчання і розвиток персоналу;</p> <p> *забезпечення високого рівня сервісу і контроль виконання стандартів компанії в магазині</p> <p></p> <p>2. Управління продажами:</p> <p> *аналітика продажів за категоріями;</p> <p> *забезпечення виконання плану продажів магазином і показників KPI;</p> <p> *реалізація стратегій продажів;</p> <p> *щоденна звітність по продажу магазину</p> <p></p> <p>3. Мерчандайзинг:</p> <p> *забезпечення викладки товару згідно правил мерчендайзингу компанії;</p> <p> *організація і підтримка порядку в залі</p> <p></p> <p>4. Маркетинг:</p> <p> *організація роботи з клієнтською базою;</p> <p> *забезпечення виконання KPI бонусної програми;</p> <p> *моніторинг конкурентів.</p>
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
* прагнення до розвитку, висока здатність до навчання
* вміння швидко вникати в нові види діяльності
* порядність, відповідальність, самовіддача в роботі
* доброзичливість та комунікабельність
* організаторські здібності, вміння працювати з колективом
* орієнтованість не тільки на результат,
а й на гармонійний процес

ІНТЕРЕСИ
СПОРТ, подорожі, музика, образотворче мистецтво, ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА, відвідування виставок, МОДА, кіно

Освіта / Додаткова освіта

  • Національний університет фізичного виховання і спорту України факультет олімпійського та професійного спорту, спеціаліст