Головний бухгалтер, фінансовий директор

Персонал в Киев. Бухгалтерия, финансы, учет/аудит

  • Зарплата від:
  • Бажаний графік роботи:
  • Дата народження:
  • Досвід роботи:
  • Місто:
  • 35 000 грн.
  • без опыта
  • Киев

Досвід роботи



Підобід Зоя Миколаївна.


Бажана посада: Головний бухгалтер/фінансовий директор


Дата народження: 22 жовтня 1981р., вік: 42роки.

Сімейний стан: цивільний шлюб, маю доньку - 22роки

Адреса: Київська область


(планування переїзду по месцю роботи)

Телефон: на Jobs.ua


E-mail: на Jobs.ua@ukr.net.


Освіта: Вища.


Київська академия міжнародної економіки та межнародних відносин (Київ, Украина).


Економіст, викладач економіки, факультет: экономіка підприємства.


Життєва активність та бажання працювати на результат..


Навички роботи з компьютером:

Впевнений користувач: MS Office (Word, Exсel, PowerPoint, Access, Outlook). Навички роботи з интернет браузерами (Internet Explorer, Opera, MozillaFirefox, Google). Електронною поштою (Outlook Express, gmail.com, mail.ru, ukr.net, та багато інших). Електронна здача звітності (M.E.Dok, електронний кабінет. Бест Звiт Плюс, Арт-Звіт, Соната, Free zvit). Системи: В«Предприятие 1СВ» УПП и УТП, версии 7. 7, 8. 2, 8. 3, В«КазнаВ», БарсВ». Електронний документообіг: Вчасно, M.E.Dok, FlyDoc, One Syns, та інші. Клієнт-Банк ( всіх банків)


Професійні навички:


Одночасне ведення бухгалтерського та податкового обліку кількох підприємств.


Успішний досвід проходження перевірок із боку податкових органів, фінансової інспекції та інших контролюючих органів.


Навички керівництва колективом.


Постійне вивчення та застосування у роботі нових законодавчих актів, інструкцій, поправок.


Домагаюся поставленої мети, швидко навчаюся.


Комунікабельна, цілеспрямована, пунктуальна, маю навички врегулювання конфліктних ситуацій, чесна, охайна, терпляча. Ефективно планую свій час, є відчуття такту.


Відмінний адміністратор та переговорник (адже немає ситуацій, які не мають рішень)


Досвід роботи:


04. 2023р по 10. 2023р – Приватне орендне сільськогосподарське підприємство В«ГеворгВ» - головний бухгалтер.


Одночасно ведення бухгалтерського та податкового обліку кількох юридичних та фізичних осіб:


1 ТО – оренда нежитлових приміщень, 1 Фà – с/г виробництво, 1 ФОП вЂ“ с/г виробництво, 1 ФОП - автоперевезення, 1 ФОП вЂ“ надання косультативних послуг, 3 ФОП вЂ“ магазин-кафе, 1 ФОП вЂ“ ресторан-готель.


Підпорядкування: Власнику.

В підпорядкуванні: 1 бухгалтер, 1 юрист, 2 завідувач складом..

Обов&# 039;язки:


• повне ведення бухгалтерського та податкового обліку організації (1С УПП версія 8. 2);


• управління грошовими коштами та оборотним капіталом підприємства, банківських та касових операцій за основними та депозитними рахунками;


• контроль за розрахунком/виплати аванс/заробітна плата, формування звіту об’єднана ЄСВ, 1ДФ;


• податкове планування; розрахунок та перерахування податкових платежів, складання та здача податкової, бухгалтерської та статистичної звітності;


• контроль над нарахуванням та своєчасною виплатою коштів пайовикам, сплатою податків за пайовиків та землю;


• контроль за лімітом коштів на спеціальному рахунку з ПДВ, реєстрація ПН та РК, розблокування ПН. формування декларацій з ПДВ;


• контроль дебіторської/кредиторської заборгованості, звіряння з контрагентами;


• участь у перевірці та узгодженні договорів з контрагентами та пов&# 039;язаних з ними документами;


• контроль обліку ОЗ та ТМЦ;


• управління витратами та прибутком, розрахунок собівартості;


• фінансове прогнозування;


• податкове планування та облік.


06. 2022р по 03. 2023р - Товариство з обмеженою відповідальністю В«Слобода КОВ» (Ліцензіат НКРЕКУ у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення) - головний бухгалтер з функціями фінансового директора.


Одночасно ведення бухгалтерського та податкового обліку кількох юридичних та фізичних осіб:


1 ТО – оренда нежитлових приміщень, 4 ФОП вЂ“ магазин-кафе, 2 ФОП вЂ“ автоперевезення.


Спеціалізація основного підприємства:


1. Теплопостачання (виготовлення пари з газу та нетрадиційних видів палива (пелети, тріска));


2. Ценралізоване водопостачання та водовідведення;


3. Цех із виготовлення безалкогольних напоїв; постачання води та кулерів для офісів;


4. Цех із виготовлення вуглекислоти;


5. Цех сушіння барди (виготовлення мінеральних добрив);


6. Цех із виробництва дерев&# 039;яної тари;


7. Елеватор - прийом, сушіння, чищення, обробка та зберігання с/г культур свого виробництва (900га) та надання послуг іншим організаціям;


8. Надання послуг перевезення (с/г культур, вуглекислоти, спирту, вод, концентрату вологої барди);


9. Мережа магазинів, кафе-бар.


Підпорядкування: Генеральному директору.

В підпорядкуванні: 1 заступник , 3 бухгалтера, 1 касир, 1 юрист, ІТ отдел, 6 керівників підрозділів.

Обов&# 039;язки:


• повне ведення бухгалтерського та податкового обліку організації (1С УПП версія 8. 3);


• контроль за своєчасним складанням податкової та іншої звітності/оплата податків;


• управління грошовими коштами та оборотним капіталом у кількох банках підприємства, банківських та касових операцій за основними та валютними рахунками;


• контроль за лімітом коштів на спеціальному рахунку з ПДВ, експорт/імпорт;


• формування декларацій з ПДВ, податкової декларації на прибуток, декларації з акцизу, звіти щодо використання надр землі, викидів в атмосферу;


• оформлення та облік безвідсоткової фінансової допомоги, траншу валютних Договорів;


• контроль дебіторської/кредиторської заборгованості, звіряння з контрагентами;


• координація бюджетного планування та контроль помісячних лімітів;


• управління витратами та прибутком;


• супровід податкової та аудиторської перевірок;


• податкове планування та облік.


07. 2021р по 02. 2022р – Товариство з обмеженою відповідальністю В«Іванків Агро бізнесВ» - Начальник відділу бухгалтерського обліку та аудиту.


Одночасно ведення бухгалтерського та податкового обліку кількох юридичних та фізичних осіб:


4 ФОП вЂ“ магазин-кафе, 1 ФОП вЂ“ надання консультативних послуг, 1 ФОП вЂ“ закупка-продаж с/г продукції. 2 ТО – вирощування с/г продукції, 1 ТО – автоперевезення, 1 ТО – закупка-продаж с/г продукції.


Підпорядкування: Генеральному та фінансовому директору.

В підпорядкуванні: 3 бухгалтера, 1 казначей, 1 юрист, 1 відділ кадрів.

Обов&# 039;язки:


• повне ведення бухгалтерського та податкового обліку організації (1С УПП версія 8. 3);


• контроль банківських операцій у системі клієнт-банк;


• надання оперативної інформації щодо залишків, управління грошовими коштами та оборотним капіталом у кількох банках підприємства, банківських та касових операцій за основними рахунками, валютними, депозитними. відстеження парафій на розрахункових рахунках;


• контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);


• податкове планування; розрахунок та перерахування податкових платежів, складання та здача податкової та бухгалтерської звітності;


• контроль над нарахуванням та своєчасною виплатою коштів пайовикам, сплатою податків;


• налагодження документообігу з філією та відокремленими підрозділами;


• реєстрація ПН, формування декларацій з ПДВ, податкової декларації на прибуток;


• оформлення та облік безвідсоткової фінансової допомоги, траншу;


• управління витратами та прибутком;


• взаємодія із податковими органами, позабюджетними фондами;


• участь у перевірці та узгодженні договорів з контрагентами та пов&# 039;язаних з ними документами;


• контроль обліку ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування та розрахунок заробітної плати;


• підготовка регулярної звітності за ключовими показниками роботи;


• супровід податкової та аудиторської перевірок;


• податкове планування та облік.


11. 2020р по 06. 2021р - Приватне сільськогосподарське підприємство В«УКРАЇНАВ» (підрозділ ТОВ В«ЭРІДОНВ») - головний бухгалтер.


( Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю В«ОБРІЙВ» - головний бухгалтер за зовнішнім сумісництвом)


Спеціалізація підприємства:


1. Молочно-товарний комплекс (понад півтори тисячі голів) – імпорт нетелів з Данії на Jobs.uaголів за одну партію), імпорт роботизованої системи за доглядом великої рогатої худоби;


2. Ферма – вирощування, забій та продаж свиней, овець та ВРХ після вибракування;


3. Насіннєвий завод - вирощування гібридних культур через сертифікацію Німеччини/роялті;


4. Сільське господарство, понад 5000га – обробка ґрунту; посів, прибирання та реалізація с/г культур (опт, роздріб, експорт), так же заготівля своїх кормів для МТК (силос, сінаж);


2. Послуги обробки ґрунту від перших позицій до збирання врожаю (ПСП В«УКРАЇНА на СТОВ В«ОБРІЙВ»);


3. Елеватор - прийом, сушіння, чищення, обробка та зберігання с/г культур, заготівля комбікормів для МТК;


4. Готель, пекарня та мережа магазинів.


Підпорядкування: Генеральному и фінансовому директору компанії ЕРІДОН, керуючому директору підрозділу.

В підпорядкуванні: 1 заступник , 1 старший бухгалтер, 2 бухгалтера по розрахункам з контрагентами, 1 бухгалтер ОЗ, 1 бухгалтер ТМЦ, 1 касир, 3 обліковця, 1 юрист (договора), 1 юрист-земельник, 1 відділ кадрів, 1 секретар.

Обов&# 039;язки:


• повне ведення бухгалтерського та податкового обліку організації (1С УПП версія 8. 3);


• своєчасне складання податкової, статистичної та іншої звітності;


• управління грошовими коштами та оборотним капіталом у кількох банках підприємства, банківських та касових операцій за основними рахунками, валютними, депозитними;


• контроль за лімітом коштів на спеціальному рахунку з ПДВ, експорт/імпорт;


• контроль за оформленням первинної документації: МТК, ферми, насіннєвого заводу, елеватора, готелю, пекарні, магазинів;


• контроль над нарахуванням та своєчасною виплатою коштів пайовикам, сплатою податків;


• контроль за кількістю вирощених гібридних культур, їх продажем, правильність оформлення документації, грошова компенсація за торговельну марку/Роялті (Німеччина);


• формування декларацій з ПДВ, податкової декларації на прибуток, звіти щодо використання надра землі, викидів в атмосферу;


• оформлення та облік безвідсоткової фінансової допомоги, траншу та лізингу;


контроль дебіторської/кредиторської заборгованості, звіряння з контрагентами;


• координація бюджетного планування та контроль помісячних лімітів;


• управління витратами та прибутком;


• супровід податкової та аудиторської перевірок;


• фінансове прогнозування;


• податкове планування та облік.


01. 2018р по 04. 2020р – Товариство з обмеженою відповідальністю В«Агро ІБКВ» (підрозділ ТОВ В«Грано холдингВ») - головний бухгалтер.


Одночасно ведення бухгалтерського та податкового обліку кількох юридичних та фізичних осіб:


4 ФОП вЂ“ магазин-кафе, 2 ТО – с/г виробництво, 1 ПП вЂ“ с/г виробництво.


Підпорядкування: Генеральному та фінансовому директору холдинга.

В підпорядкуванні: 1економист, 1 аудитор, 1 обліковець, 1 юрист, 2 юриста-земельника, 1 відділ кадрів.

Обов&# 039;язки:


• повне ведення бухгалтерського та управлінського обліку організації (1С УТП версія 8. 3);


• своєчасне складання податкової та іншої звітності;


• співробітництво з іноземними фірмами (складання та підписання контрактів (інвойс), продаж валюти у клієнт-банку);


• контроль за оформленням первинної документації, обробка звітів паливозаправного модуля для обслуговування с/г техніки підприємства;


• складання накладних, актів виконаних робіт;


• формування декларацій з ПДВ: реєстрація податкових накладних та коригування (відшкодування ПДВ), земельний податок;


• контроль за лімітом коштів на спеціальному рахунку з ПДВ;


• оформлення та облік безвідсоткової фінансової допомоги, траншу та лізингу;


• контроль дебіторської/кредиторської заборгованості, проведення звірок із контрагентами;


• координація бюджетного планування та контролю;


• управління грошима та оборотним капіталом;


• управління активами;


• управління витратами та прибутком;


• фінансове прогнозування;


• податкове планування та облік.


02. 2017р по 01. 2018р – Товариство з обмеженою відповідальністю В«Комплекс АгромарсВ» (підрозділ ТОВ В«Гавриловські курчатаВ») – старший бухгалтер.


Спеціалізація підприємства: сільське господарство (обробка та посів полів, елеватор: сушіння, аналіз, зберігання с/г культур, екструдування сої)


Обов’язки:


• ведення бухгалтерського та податкового обліку (1С УТП версія 8. 2) від первинної документації до подання звітності до податкової та інших контролюючих органів;


• розрахунок/виплата аванс/заробітна плата, формування звіту ЄСВ, форма 1ДФ;


• обробка даних для формування та подання звітності до податкової та відділ статистики;


• опрацювання первинної документації (банківські, касові операції, авансові звіти);


• операції із закриття дебіторської/кредиторської заборгованості, ведення бухгалтерських рахунків взаєморозрахунку з контрагентами);


контроль руху коштів, витрати організації;


• організація своєчасної та повної звітності на підприємстві з відповідністю чинного законодавства;


• взаємодія з контролюючими органами, супровід перевірок;


• участь у інвентаризаціях;


• організація роботи та управління відділом бухгалтерії (3 чол.);


10. 2015р по 09. 2016р – Державне підприємство В«Ржищівське лісове господарствоВ» – бухгалтер по заработній платі.


Спеціалізація підприємства: виробництво лісу від посадки лісових культур до отримання стиглих, придатних до вирубки. Виробництво великих деревних запасів.


Обов&# 039;язки:


• ведення бухгалтерського обліку організації (1С 7. 7);


• кадровий облік (оформлення, звільнення, кадрові переміщення, укладання трудових договорів, посадових інструкцій, договорів матеріальної ответственности);


• своєчасність та розрахунок заробітної плати у повному обсязі, вислуги років, премій, лікарняних листів, відпускних, декретних та інших виплат працівникам (штат на Jobs.uaчол., 5 підрозділів по Київській області);


• розрахунок податків, облік та ведення трудових книжок, персоніфікований облік, оформлення банківських карток;


• складання нарядів під час очищення на лісових рубках, маршрутних листів та ТТН на вивезення матеріалу;


• перевірка та аналіз табеля обліку робочого часу працівників;


• робота у системі В«Клієнт-БанкВ» трьох банків.



11. 2009р по 08. 2015р – Комунальний заклад Київської обласної ради В«Ржищівський археолого-краєзнавчий музейВ» – головний бухгалтер/фінансовий директор планово-економічного підрозділу.


Спеціалізація підприємства: розвиток та збереження мистецтва, культури. Масові заходи фуршетів та банкетів (художники, народні артисти, аматори).


Обов’язки:


• організація та постановка бухгалтерського обліку з початку діяльності підприємства;


• планування та складання бюджету, плану асигнування. контроль платежів згідно з кодами економічної класифікації витрат;


• розробка облікової політики підприємства;


• складання та затвердження кошторису, внесення змін до нього;


• складання та оформлення договорів різного спрямування та всю документацію, що до них додає;


•організації та проведення державних закупівель;


• складання фінансових звітів для керівництва;


•освіти та використання власних надходжень бюджетної установи;


•використання коштів, виділених на оплату транспортних послуг та утримання транспортних засобів;


• формування та складання фінансової, статистичної та податкової звітності;


• ведення бухгалтерського та податкового обліку компанії в повному обсязі;


• облік зарплати;


• облік ОЗ, матеріальних та нематеріальних активів;


• облік касових та банківських операцій із підзвітними особами;


•операцій на реєстраційних рахунках, відкритих в органах Державної казначейської служби та на рахунках в установах банків;


• облік надходження коштів, за всіма рахунками.


• організація роботи та управління відділом бухгалтерії (1 чол.)


2014 р. – Отримано грамоту від Київської обласної ради.